Daar had ik overheen gelezen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:19 schreef Swetsenegger het volgende:
4800 gram! Het is geen kleintje zullen we maar zeggen
Gefeliciteerd
* Ireth slaat verschrikt linkerbeen over rechterbeen heenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:22 schreef dutchie het volgende:
[..]
Daar had ik overheen gelezen.
*slik*![]()
Beef, de baby en de Eos liggen nog in het ziekenhuis. Baby heeft bepaalde waardes in zijn bloed wat zou kunnen duiden op een infectie. Tevens hebben wij gister ochtend vernomen van de kinderarts dat tijdens de bevalling er iets niet helemaal goed gegaan is met de zenuwen van de nek naar de arm. Of dat iets is wat zichzelf repareert, of iets wat meer met zich meebrengt is iets wat we af moeten wachten, de eerste 3 maanden.quote:
Sluit ik me geheel bij aan.quote:
demn das nie fijn. Ik hoop voor jullie dat het loos alarm is. gefeli met de kleine en veel sterkte dus maar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Beef, de baby en de Eos liggen nog in het ziekenhuis. Baby heeft bepaalde waardes in zijn bloed wat zou kunnen duiden op een infectie. Tevens hebben wij gister ochtend vernomen van de kinderarts dat tijdens de bevalling er iets niet helemaal goed gegaan is met de zenuwen van de nek naar de arm. Of dat iets is wat zichzelf repareert, of iets wat meer met zich meebrengt is iets wat we af moeten wachten, de eerste 3 maanden.
Super! wat is dat snel gegaan! en ook een lekker dikkertje he hahaaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:48 schreef ShaoliN het volgende:
Vanacht om 1:15 begon het iets wat te rommelen bij beef. Om 1:30 wisten we zeker dat ze aan de beurt was. Om 2:30 verloskundige erbij. Direct naar het ziekenhuis gegaan. En om 4:12 hebben we er een zoontje bij gekregen.
Zijn naam:Quinten Mitchell
Gewicht:4800 gram
Ze maken het beide goed. Quinten wordt nog wel getest op suiker, maargoed dat was bij Dylan niet anders. Ik ga zo met Dylan die kant op. Foto's volgen vast nog wel een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |