Of meer zuipen, dan druipt het dun langs je been naar beneden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 06:42 schreef Flashwin het volgende:
meer volkoren producten eten, glijdt die drol er zo uit
ik loop er op het moment mee rond, niemand die het merkt hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:41 schreef Nr.G het volgende:
of dat ie pas valt als je je reet wil afvegen. En dan natuurlijk in je broek. Niet dat ik dat ooit heb gehad natuurlijk.![]()
Zal ik je wat verklappen: iedereen moet poepen.quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 06:24 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Je billen schudden helpt niet, waardoor je de drol uit je anus moet trekken.![]()
zelfs mooie vrouwenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:08 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Zal ik je wat verklappen: iedereen moet poepen.
me flinke remsporen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:15 schreef mgerben het volgende:
Ik vraag me toch af hoe je dit topic geopend hebt.
De drol werd zeker in 2 stukken gespleten toen hij op je stringetje viel, vervolgens kon je twee plakken stront uit je nu niet meer zo hot pants verwijderen ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Zo zat ik pas nog een half uur op de WC.![]()
NNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEE,quote:
ik geloofde het eerst ook niet, maar zelfs de mooiste modellen schijnen ook scheten te latenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:50 schreef valek het volgende:
[..]
NNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEE,
mooie vrouwen poepen niet, pissen niet, kitsen niet.
Op de brandstapel jij, met je uitspraken. Ketterquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:54 schreef HansU het volgende:
[..]
ik geloofde het eerst ook niet, maar zelfs de mooiste modellen schijnen ook scheten te laten![]()
niemand lacht om de koningin haar schetenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:00 schreef Nr.G het volgende:
Zelfs de koningin gaat af en toe op een bil zitten en laat af en toe een flinke knallen. En dan liggen ze allemaal dubbel daar!
uh,, Heat ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:03 schreef doppelgänger het volgende:
//offtopic
[afbeelding]
uit welke film komt dit?
Bassie en Adriaanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:03 schreef doppelgänger het volgende:
//offtopic
[afbeelding]
uit welke film komt dit?
blijkbaar, ik denk niet dat hij daar uitspraken over zal willen doenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:40 schreef immortalsean het volgende:
TS: is je kringspier nou al zo vaak uitgescheurd dat 'ie niet eens meer kan samentrekken, om die drol te droppen?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat is nog altijd beter dan een drol die enorm glijdt en een vaseline geur met zich meeneemt...
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:15 schreef Zeverzak het volgende:
Of zo een lange waar je je best op doet en plotseling breekt en die dan voorover valt en in zijn vlucht net je zak raakt... Erg irritant! Je blijft maar vegen...
Een ballenkletser noemt men dat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:15 schreef Zeverzak het volgende:
Of zo een lange waar je je best op doet en plotseling breekt en die dan voorover valt en in zijn vlucht net je zak raakt... Erg irritant! Je blijft maar vegen...
elke dag een letter van het alfabet en als je dat gehad hebt (en dus wat oefening hebt gehad) ga je proberen meerdere letters te schijten om zodoende bijvoorbeeld de naam van je kind/vriendin uitschijt, een foto maakt en netjes aan de muur hangen.. art from the deepest place of the human bodyquote:Op dinsdag 30 januari 2007 06:51 schreef DarkManta het volgende:
Straks gaan we de kleur van de drol nog bespreken. Misschien is het leuk om een letter te schijten, foto van maken. Een andere user doet dat ook zodat we het alfabet bij elkaar gescheten krijgen.
Heb tegenwoordig moeite om de letter Q te schijten. Dus die sla ik over.
zodat je holmaatjes je anaal kunnen toucheren zonder een bruine staafmixer te krijgen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:31 schreef Maikuuul het volgende:
...
Mijn mooi darmkanaal moet schoon en poepvrij blijven
Dan zal ik in de rioolzuivering of de Noordzee moeten zoeken, de drol is namelijk doorgetrokken.quote:
He dat is handig, zal standaard in elk toilet moeten hangen!quote:
pas maar op dat je daar niet je knakworstje mee afknakt!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:27 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
He dat is handig, zal standaard in elk toilet moeten hangen!
PS: kan je daar ook konthaar mee knippen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |