feli met je 1k posts, ik denkd eat ik nog 1 a 2 maandjes nodig heb voordat ik de 1k hebquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:29 schreef Sh0g het volgende:
Hallo lieve animé kijkertjes. Vandaag zit ik precies 2 jaar op Fok! en dit is ook nog eens mijn 1000e post!!!
Een hele mooie combinatie en ook al heb ik al een tijdje geen animé meer kunnen kijken ivm school en tijdgebrek, toch plaats ik deze post hier, omdat ik deze topic reeks toch redelijk lang volg (vanaf deeltje 13 of 14) en ik een aantal van de vaste bezoekers inmiddels irl heb gezien op de meets die erg tof waren.
Feliciteren mag, maar blijf ook ontopic!! Want anders krijg je Jordy op je dak
Animé en Japan
Tonagura! ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:27 schreef outcast_within het volgende:
ben die ene anime aan het kijken met dat rokje dat opgetild word in ep 3
quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:50 schreef wdn het volgende:
Ik heb gisteren deel 30 t/m 35 gezien van Nana en nu ben ik depri
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:37 schreef outcast_within het volgende:
wat is dat toch met mensen die meteen gaan lopen roepen wat ze zelf aan posts hebben wanneer iemand anders doet. Stelletje stelletje.
maar goed tonagura ja
ik las die post over dat rokje toen ben ik em maar gaan downloaden
Wel grappig (Y)
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:38 schreef zquing het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NanaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met spoiler tags omdat er af en toe wat info over de serie inzit die nodig was voor argumentatie![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door wdn op 21-02-2007 13:29:42 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILER: NanaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS. zomglol ik heb de spoilertag MET description gebruikt, goed he Jordy?![]()
![]()
![]()
Edit: Eng... Deze reply stond al een tijdje open voordat Jordy dat bericht typte en postte..... Nou ja, goed voorspeld zeg maar...
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
quote:
SPOILER: over spoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neej was meer een steek naar jordyquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:47 schreef wdn het volgende:
O_W: zie Het grote Animé/Manga topic deel 38: Jordy-Brutus is tof
En de tijd van editten
Trouwens RipCore: heb je de echte film zelf al? Indien ja, is het wat?
Ja de film heb ik gezien. Ik vond die ene NANA zo stom....quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:47 schreef wdn het volgende:
O_W: zie Het grote Animé/Manga topic deel 38: Jordy-Brutus is tof
En de tijd van editten
Trouwens RipCore: heb je de echte film zelf al? Indien ja, is het wat?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:35 schreef wdn het volgende:
[..]SPOILER: NanaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met spoiler tags omdat er af en toe wat info over de serie inzit die nodig was voor argumentatie
SPOILER: wow dit is leuk om te doenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Opzich zou ze dit in haar gedachten tegen Nana kunnen zeggen als Nana dood is gegaan, volgens mij ga ik echt emo worden als Nana dood gaat maar iig, .......... ik wou iets typen maar wil hier nog even wat beter over nadenken
maar dus ik denk niet dat het contact tussen die 2 snel verbroken wordt want er moeten in totaal 50 eps komen en Takumi moet gewoon wat aardiger worden en dan is alles weer goed"Those unforgettable days, for them I live"
net gedaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:37 schreef zquing het volgende:
hmmm, mischien ff melden bij bug ofzo xD
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:46 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik heb echt al maaaaanden geen anime meer gekeken. Heeft iemand nog wat meer recentere anime die aan te raden zijn? het nieuwste wat ik heb gezien is FMA geloof ik maar daarvoor heb ik ook best veel gemist. Ben vooral opzoek naar series die al af zijn, iedere week op een nieuwe ep wachten trek ik niet
Lezen, pik.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:37 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
deathnote
Busou renkin
Getsuman to heiki miina
Yamato Nadeshiko shichi henge
kan je kijken om maar es te beginnen
Inuyasha, Blood+, Rurouni Kenshin.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:46 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik heb echt al maaaaanden geen anime meer gekeken. Heeft iemand nog wat meer recentere anime die aan te raden zijn? het nieuwste wat ik heb gezien is FMA geloof ik maar daarvoor heb ik ook best veel gemist. Ben vooral opzoek naar series die al af zijn, iedere week op een nieuwe ep wachten trek ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |