wat een rare actie....wil hij mensen dwingen om hem leuk te vinden?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:02 schreef Suko het volgende:
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHH! Hans Dorrestijn komt ook, omdat mensen wegliepen, waarop hij de voorstelling heeft gestaakt, er werd onvoldoende gelachen.
Geweldig toch ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:17 schreef Wup het volgende:
jahoor, een bak met vissen da's boeiend
Ik ben het eigenlijk volstrekt met hem eens qua euthanasie. De steriliteit waarmee mensen er soms over praten, daar krijg ik echt kippenvel van.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:04 schreef DrDentz het volgende:
ik werd moe van die gristen met z'n enge bepalende vingertje
Het zijn juist die mensen die mij bang maken, ik vind het zo'n ultiem realtistisch en overwogen gedachte, het lijkt alsof er niks meer heilig is in deze wereld.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:17 schreef DrDentz het volgende:
Tuurlijk, hij mag ook wel tegen euthanasie zijn, maar dan wel alleen voor zichzelf. Dat soort mensen willen het meteen voor iedereen bepalen
Vandaag was iemand van de CU fractie op de VRT (in Ter Zake) met de uitspraak "Wij gaan Nederland dichter bij God brengen de komende regeerperiode" ...quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:17 schreef DrDentz het volgende:
Tuurlijk, hij mag ook wel tegen euthanasie zijn, maar dan wel alleen voor zichzelf. Dat soort mensen willen het meteen voor iedereen bepalen
ja, dat superieure toontje richting de sgp'er. misselijkmakend.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:59 schreef mroijjoijoi het volgende:
Pff, ik werd moe van Pechtold.....
Ach, er zei nog een komiek op de radio hier na dat negertrouwschandaal: "Sommige mensen willen niet trouwen voor een neger in het stadhuis, maar gaan even later wel voor een pedofiel in een jurk in de kerk gaan staan. Ik maak mij daar allang niet meer druk over ... "quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:45 schreef Arcee het volgende:
"Als we 1 abortus kunnen voorkomen is het goed"
Als we 1 ongewenst kind kunnen voorkomen is het beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |