werkt deze truc ook met andere spelers zoals Winamp?quote:Als je vervolgens in VLC deze: http://127.0.0.1:8902/tv.asf link opent terwijl Sopcast bezig is, krijg je de stream op betere kwaliteit en die voorloopt op Sopcast
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:32 schreef APK het volgende:
Lekker dat er steeds meer streams met Engels commentaar zijn voor Premier League wedstrijden.![]()
Een jaartje terug was het meestal Chinees gebral.
ik keek HSV via de engelsenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:48 schreef assie het volgende:
Bundesliga is nog wel via de chinezen..... tenminste de stream die ik vanmiddag had.
kwaliteit was goed, vorige week was een ramp, iedere 4 seconde een nieuwe dia. Dit is denk ik wel anders omdat je nu gewoon moet betalenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:50 schreef RayMania het volgende:
Morgen maar Ajax - Feyenoord kijken. Voor het eerst dat ik ga betalen.
Ben wel benieuwd naar de kwaliteit, is dat goed/redelijk?
En hoe zit het met het inloggen, want vorige week was dus een gratis code beschikbaar, maar was de server vol. Ik heb dus geen zin om te betalen, maar dat ik niet kan kijken.
Ik wil het ook gaan proberen, voor vanavond. Maar vorige week kwam ik er niet op, dus hoop dat ze het nu wel een beetje aankunnen als het druk wordt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:50 schreef RayMania het volgende:
Morgen maar Ajax - Feyenoord kijken. Voor het eerst dat ik ga betalen.
Ben wel benieuwd naar de kwaliteit, is dat goed/redelijk?
En hoe zit het met het inloggen, want vorige week was dus een gratis code beschikbaar, maar was de server vol. Ik heb dus geen zin om te betalen, maar dat ik niet kan kijken.
Je kunt je ook registreren bij www.bwin.de (een bookmaker), die zenden veel Bundesliga wedstrijden uit.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:48 schreef assie het volgende:
Bundesliga is nog wel via de chinezen..... tenminste de stream die ik vanmiddag had.
Werkt hier altijd wel okay.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
planet, het geluid loopt wel aardig , maar alleen het beeld loopt hetzelfde als bij al die chineesjes
( zo traag )
ik ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:17 schreef JeroenV het volgende:
Ik baal nogal van planet.
Belachelijk inderdaad, zou eigenlijk geen smsje meer sturen maar met Ajax - Feyenoord in het vooruitzicht toch nog maar één keer gedaan. Eerste 20 minuten gaan prima, daarna is het gewoon over, eerst buffert ie een paar keer en daarna is het een diashowquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:17 schreef JeroenV het volgende:
Ik baal nogal van planet.
Ik heb een dikke verbinding hoor. Allereerste keer werkte Planet ook prima, werd elke volgende keer eigenlijk minder.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Betaal livestreams: Wie maakt er nou gebruik van?
Bijna niemand met problemen.
Buffer en dergelijke licht grotendeels ook aan je eigen verbinding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |