Lees de OP eensquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:43 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Vanavond Barcalona - Real
heb sopcast geinstalleerd , en verder eignelijk nog niets ondernomen..
iemand korte handleiding ergens ligen hoe ik vanavond Barcalona kan kijken??
Niet veel keus, zou maar voor Socpast 6106 gaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:18 schreef BigFire het volgende:
welk kanaal loopt het minste acher en heeft de beste kwaliteit?
Goed te volgen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:56 schreef Longmen het volgende:
Super england op TV ants is prima!
waar is dat?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:04 schreef Flashwin het volgende:
ik kijk de high bitrate CCTV5 stream...beter is er niet
Hier staan gewoon de wedstrijden van deze weekquote:Op zondag 11 maart 2007 10:06 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://planet.nl/voetbal
Waarom zenden ze niks meer uit? Iemand?
Dan maar weer aan de PPLive's en de Sopcasts... zijn AZ - Feyenoord en Twente - Ajax ergens?
Echt apart ja, zou Planet de Tele2-rekening niet betalen?quote:Op zondag 11 maart 2007 10:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hier staan gewoon de wedstrijden van deze week
ik kan ook toegang kopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En bedankt voor je nuttige bijdragequote:Op zondag 11 maart 2007 11:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is er precies apart aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jouw post slaat nergens op hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:27 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
En bedankt voor je nuttige bijdrageom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ander topic:quote:Op zondag 11 maart 2007 12:52 schreef paultjuhhh het volgende:
wat is er met planet voetbal aan de hand volgens mij is mijn sms nooit aangekomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop