Aantrekkelijk moet je dan ook zien als, knap uiterlijk. En iemand aantrekkelijk vinden is iets anders dan er meteen bovenop willen springen, dat heet geil vindenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
14 jaar aantrekkelijk![]()
Lager dan 20 ga ik niet. Val meestal zelf op ouder. En sinds wanneer zijn kind lijven aantrekkelijk![]()
En een appel valt niet ver boven de boomquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:41 schreef Sunjammer het volgende:
Ik zeg altijd maar zo: Van een appelboom is het kwaad kersen eten.
Neuh, want zo is er voor ieder potje weer een dekselquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik val juist op ouder.. 25 ofzo.. is dat raar?
Jij was een uitzondering, want ik val normaal op jongerquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:54 schreef Sunjammer het volgende:
Hoor je wel vaker... m'n ex viel ook op ouder (niet jij Vlarp)...
Haha!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij was een uitzondering, want ik val normaal op jonger
Helemaal niet. Hoe oud ben je ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik val juist op ouder.. 25 ofzo.. is dat raar?
Leaves me thinkingquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:05 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Haha!
Ach... er is een verschil tussen lichamelijke en mentale leeftijd he.
Had je dan iets met Vlarp gehadquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:54 schreef Sunjammer het volgende:
Hoor je wel vaker... m'n ex viel ook op ouder (niet jij Vlarp)...
Ik had iets met Sunjammer ja.. a long long time ago...quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Had je dan iets met Vlarp![]()
Ik heb me eindelijk weer ingeschreven om te gaan fitnessen ben het zat thuis te doen
Waarom heb je hem laten lopenquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had iets met Sunjammer ja.. a long long time ago...
vlarp had niks met ITquote:
que?quote:
wat een klotezooi weer voor jouquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou de storm hier in het dorp is weer in volle kracht aangevangen, nu bekend is geworden dat ik op een middelbare school ga werken is de directeur van die school benaderd, over het feit dat ik pedo-sexueel zou zijn.
Allerlei redenen werden opgevoerd, dus ik werd gebeld door mijn job-coach, en in plaats van onschuldig tot het tegendeel bewezen is, moet ik mijn onschuld gaan bewijzen.
Nu is dat ook geen probleem en kan ik zo 50 mensen laten bellen om mijn onschuld te bewijzen.
Maar vervelend is het wel, het is toch wat, als er een aantal mensen in zo'n dorp je het leven onmogelijk willen maken.
![]()
NIET NAAR WAT MEN IS WORDT MEN BEOORDEELD< MAAR NAAR WAT MEN SCHIJNT
Tsja... Negers stelen, vrouwen kunnen niet autorijden en homo's hebben aids en zijn latente pedo's.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
belachelijk.. ik merk wel vaker dat als mensen weten dat ik homo ben en bijvoorbeeld op mijn neefjes moet passen van die pedo "grapjes" maken.. erg leuk
Dus er is nog hoop voor de 32-jarige vrijgezel die avond na avond gay.nl afstruint op zoek naar 18 en 19-jarigen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh, want zo is er voor ieder potje weer een deksel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |