Donder wat pizza's in de oven, of nog beter wat (geschilde of geraspte) aardappelen kruid het een beetje gooi er kaas over en een geklutst ei en groenten wat je over hebt...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:45 schreef wonderer het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat we gaan eten, maar Brad is inmiddels thuis.
Pizza hadden we gister al, geen bodems meerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:47 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Donder wat pizza's in de oven, of nog beter wat (geschilde of geraspte) aardappelen kruid het een beetje gooi er kaas over en een geklutst ei en groenten wat je over hebt...Eet smakelijk
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:55 schreef wonderer het volgende:
Ja, alleen gaat dat moeilijk met bevroren kip, dus dat wordt hamburgers met bietjes en wat mais
Ik ontdooi kip liever zoals het hoort, in de koelkast. Gelukkig was er alternatiefquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:55 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Mwoah hebben jullie geen pling ding?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ontdooi kip liever zoals het hoort, in de koelkast. Gelukkig was er alternatiefMorgen potroast, overmorgen roerbak. Met een hele paprika pp en een courgette en champignons en uien
Heb je nog iemand nodig voor foto's?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:30 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ik had zoiets al opgevangen van Stroekie...Nah nu is het toch een bijna FOK! boot?
Je lijkt Chantal Janzen welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:56 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Ik was slaperig, pakte de verkeerde deur en stond bijna te plassen in de meterkast
Moet ie met Carnaval naar Pecheur, daar hebben ze een onderwaterwereld, met maandag als thema Ariel en de zeemeermanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:14 schreef Stroekie het volgende:
[quote]Op dinsdag 30 januari 2007 00:10 schreef Ang3l het volgende:Niels weet niet wie Ariël is!
*schrapt de N weer van de lijst*
[/quote
Ariël Sharon toch ?![]()
id het niet mogelijk voor mij, omdat het dan mijn verjaardag is SERIEUS dat ik ook op die boot mee vaar?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:41 schreef FamFarmerFan het volgende:
Owkeej dan wacht ik even totdat die er zijn
Ik zit toch Norah Jones te luisteren...Miscellaneous
Ga werken!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:32 schreef Vlarp het volgende:
Windows Vista eindelijk in huiskamer
Hmm.. ik las op nieuws.nl dat er toch nog 100 mensen om 0:00 uur voor de deur stonden.. stelletje gekken..
Mwoa.. ik heb het druk genoeg hoor.. vandaag is moeders jarig, morgen ga ik de hele dag schilderen en donderdag en vrijdag denk ik dat ik echt enorm druk ben met lui zijn..quote:
Oh, feliciteer haar maarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mwoa.. ik heb het druk genoeg hoor.. vandaag is moeders jarig, morgen ga ik de hele dag schilderen en donderdag en vrijdag denk ik dat ik echt enorm druk ben met lui zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |