Weet ik niet, we hebben nog steeds niet gebeld voor de vaatwasserquote:
Oh zo'n type zoals in Legally blond ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik niet, we hebben nog steeds niet gebeld voor de vaatwasser
Wel een UPS deliveryman
Ja, volgens mij wel. Had die een snor?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh zo'n type zoals in Legally blond ?![]()
Ik zag het net op de site van Le Pecheur.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja heeft ze zomaar spontaan verteld bij Ranking the Stars![]()
![]()
dat weet ik niet meer precies hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Had die een snor?
ja Ze bleek in het echt ook minder aardig en schattig te zijn dan 'r imagoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag het net op de site van Le Pecheur.
Tis echt waar........
uuuuuuuuuuhm, hebben wij het over hetzelfde?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja Ze bleek in het echt ook minder aardig en schattig te zijn dan 'r imago
zo had ze na tig aflveringen van Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen ook een flinke afkeer van kinderen gekregen![]()
Als ik mag gokken, gok ik nee.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:44 schreef Ang3l het volgende:
uuuuuuuuuuhm, hebben wij het over hetzelfde?
ik heb het over Chantall Janszen die musicals doetquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
uuuuuuuuuuhm, hebben wij het over hetzelfde?
Tja, ziet er leuk uit, maar het plot is wel heul implausibel...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:48 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/fox/sunshine/trailera/
Het is wel meneer Boyle, maar kweet niet...
Sowieso: dat requiem nummer kennen we nu wel als trailer-soundtrackje hoor
Ik dacht dat je het over Loekie Knoll hadquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja Ze bleek in het echt ook minder aardig en schattig te zijn dan 'r imago
zo had ze na tig aflveringen van Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen ook een flinke afkeer van kinderen gekregen![]()
Uhm, het mijne was een reactie op TMM die vond dat als Niels wilde weten wie Ariel was hij naar Le Pecheur moest gaan omdat daar een Zeemeerman feestje is met Carnavalquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb het over Chantall Janszen die musicals doet
en die de ex van Jonhny de Mol is en uit Tegelen komt
vond het al zo vreeemd dat jij die info op de site van LePecheur gehaald had![]()
over vijftig jaar gaat de zon uit. Yeah rightquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tja, ziet er leuk uit, maar het plot is wel heul implausibel...
Dat is Requiem Overture, dat zit onder iedere trailer zowat (in ieder geval ook Lord of The Rings The Two Towers en Requiem for a Dream).quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
over vijftig jaar gaat de zon uit. Yeah right
Muziek is wel vet, is daar meer van te vinden?
Oh sorry, ik was in de veronderstelling dat het een reaktie was op mijn reaktie op je bekentenis van de meterkastquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, het mijne was een reactie op TMM die vond dat als Niels wilde weten wie Ariel was hij naar Le Pecheur moest gaan omdat daar een Zeemeerman feestje is met Carnaval
Ze is best lief, maar het blijft een beetje een popje, he...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:53 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht dat je het over Loekie Knoll had
Ik vind Chantal Janzen wel aardig trouwens, maar ik heb ook maar tien woorden of zo met 'r gewisseld.
't Is net of je op menutips hoopt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:58 schreef wonderer het volgende:
Nog anderhalve week tot Hannibal Rising
Ahh, kwam me al bekend voor ja. Raar dat ze dat hiervoor gebruiken...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is Requiem Overture, dat zit onder iedere trailer zowat (in ieder geval ook Lord of The Rings The Two Towers en Requiem for a Dream).
Cheekyquote:
Ze heeft wel gevoel voor humor. Toch belangrijkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ze is best lief, maar het blijft een beetje een popje, he...
Had je het boek nou gelezen, want ik wil niet weer iets spoilerenquote:
Neen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:09 schreef wonderer het volgende:
Had je het boek nou gelezen, want ik wil niet weer iets spoileren
Dan ga ik mijn antwoord niet uitleggenquote:
Weet ik nog niet, eigenlijk...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:22 schreef wonderer het volgende:
Dan ga ik mijn antwoord niet uitleggen
Ga je hem wel lezen nog of de film kijken of geen interesse?
(psst, vanavond House)
Heb je de rest gelezen/gezien?quote:
Nope.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:33 schreef wonderer het volgende:
Heb je de rest gelezen/gezien?
Dan zal het boek je weinig boeien, dan moet je eerst Red Dragon, Silence of the Lambs en Hannibal lezen. Over de film kan ik nog niets zeggen natuurlijkquote:
Ik heb nog veel teveel te lezenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:45 schreef wonderer het volgende:
Dan zal het boek je weinig boeien, dan moet je eerst Red Dragon, Silence of the Lambs en Hannibal lezen. Over de film kan ik nog niets zeggen natuurlijk
Ja, dat ken ikquote:
Damned!!quote:
quote:
Dat punniken kan best wel een avondje wachten, lijkt me...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:20 schreef wonderer het volgende:
Ja, dat ken ikMaar ik blijf andere dingen doen in bed *zucht*
nah dat heb ik ook, maar dan in een IETS (lees: VEEL) extremere vormquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:43 schreef Weemz het volgende:
Ik presenteer: het nieuwe kapsel van 2007:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijkanten donker, bovenop iets lichter. Vooraan kort naar bovenop wat langer. Achter bedekt.
Tja, ik was model. En er stond op het blaadje toch echt: 'Nieuwste model 2007' =)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:45 schreef Ang3l het volgende:
nah dat heb ik ook, maar dan in een IETS (lees: VEEL) extremere vorm
Nee, morgenavond zie ik hem weerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag je zometeen weer met een fles wijn op pad ?
Ik zie gewoon stekels..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:50 schreef Weemz het volgende:
[..]
Tja, ik was model. En er stond op het blaadje toch echt: 'Nieuwste model 2007' =)
Ja, het punniken WEL...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat punniken kan best wel een avondje wachten, lijkt me...
Anorexia anooorexiaaaaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:17 schreef TehRockstar het volgende:
obesity obeeesityyyy
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:20 schreef Andyvie het volgende:
Ze hebben bij de Hi-klantenservice zulke lieve mensen werken
Kreeg ik zomaar deze telefoon
[afbeelding]
gratis in plaats van dat ik 140 euro bij moest betalen
Hi, ga je dan ook uit doordeweeks?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:33 schreef Nuno_G het volgende:
he lekker vroeg thuis op dinsdag
Welke film?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:01 schreef wonderer het volgende:
Jezus, het is een zombiefilm... Sort of anyway.
Ik haat zombiefilms
Vertel liever of je denkt dat we nog sneeuw krijgen. Want het schiet helemaal niet op met deze winter.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:20 schreef Andyvie het volgende:
Ze hebben bij de Hi-klantenservice zulke lieve mensen werken
Kreeg ik zomaar deze telefoon
[afbeelding]
gratis in plaats van dat ik 140 euro bij moest betalen
Slither.quote:
Sneeuw of geen sneeuwquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Vertel liever of je denkt dat we nog sneeuw krijgen. Want het schiet helemaal niet op met deze winter..
Die heb ik zondag met Dennis gekekenquote:
volgens de knmi krijgen we de komende 10 dagen in ieder geval nog geen vorstquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sneeuw of geen sneeuw
ik ga nu onder het 4 seizoenen dekbek liggen![]()
Fout? Ik vond er geen ruk aan. Kwartier of zo voor het einde uitgezet, want dat liet zich toch wel raden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik zondag met Dennis gekeken
Heerlijk fout.
Het is dan een ook geen serieuze film he.... het is een ode/parodie aan films als The Blob.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Fout? Ik vond er geen ruk aan. Kwartier of zo voor het einde uitgezet, want dat liet zich toch wel raden.
En ook die moet je natuurlijk niet serieus nemenquote:Op woensdag 31 januari 2007 07:17 schreef DennisMoore het volgende:
Leuke zombie-film: Shawn of the Dead..
Het zonnetje schijnt, maar het is echt berekoud....quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
good morninghet zonnetje schijnt.. heeeeerlijk
vreemde combo's houdt jij er op naquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:13 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt, maar het is echt berekoud....
Echt een weertje voor chocolademelk en vaseline![]()
op de lippen stork, op de lippen...quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vreemde combo's houdt jij er op na![]()
Nou, lekker hoor,quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
good morninghet zonnetje schijnt.. heeeeerlijk
Gefeliciteerdquote:
Belachelijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
belachelijk.. ik merk wel vaker dat als mensen weten dat ik homo ben en bijvoorbeeld op mijn neefjes moet passen van die pedo "grapjes" maken.. erg leuk
Dan spelen dat soort gedachtes vast door hun eigen hoofd. Dat zou ik eng vinden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
belachelijk.. ik merk wel vaker dat als mensen weten dat ik homo ben en bijvoorbeeld op mijn neefjes moet passen van die pedo "grapjes" maken.. erg leuk
Ga dan weg uit dat dorp. Wat kan jou zo'n kutgat nou schelen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou de storm hier in het dorp is weer in volle kracht aangevangen, nu bekend is geworden dat ik op een middelbare school ga werken is de directeur van die school benaderd, over het feit dat ik pedo-sexueel zou zijn.
Allerlei redenen werden opgevoerd, dus ik werd gebeld door mijn job-coach, en in plaats van onschuldig tot het tegendeel bewezen is, moet ik mijn onschuld gaan bewijzen.
Nu is dat ook geen probleem en kan ik zo 50 mensen laten bellen om mijn onschuld te bewijzen.
Maar vervelend is het wel, het is toch wat, als er een aantal mensen in zo'n dorp je het leven onmogelijk willen maken.
![]()
NIET NAAR WAT MEN IS WORDT MEN BEOORDEELD< MAAR NAAR WAT MEN SCHIJNT
Gevaarlijke vraag.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Tmm? Op welke leeftijd wordt een jongen aantrekkelijk voor je?
Hoezoquote:
Dat klopt, daarom stel ik hem ook. Er is namelijk nog steeds een verschil tussen iets aantrekkelijk vinden en er mee om willen zien gaan. Er zijn 14 jarigen die qua uiterlijk er 'lekker' uitzien, maar waar je bij wijze van spreken niet eens mee zou willen praten buiten de geëikte een leerling/leraar gesprekken.quote:
Eensch.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom stel ik hem ook. Er is namelijk nog steeds een verschil tussen iets aantrekkelijk vinden en er mee om willen zien gaan. Er zijn 14 jarigen die qua uiterlijk er 'lekker' uitzien, maar waar je bij wijze van spreken niet eens mee zou willen praten buiten de geëikte een leerling/leraar gesprekken.
14 jaar aantrekkelijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom stel ik hem ook. Er is namelijk nog steeds een verschil tussen iets aantrekkelijk vinden en er mee om willen zien gaan. Er zijn 14 jarigen die qua uiterlijk er 'lekker' uitzien, maar waar je bij wijze van spreken niet eens mee zou willen praten buiten de geëikte een leerling/leraar gesprekken.
Ook geen wedstrijdjes bier drinken?quote:
Niet anders als bij heteromannen zie je dat op een gegeven moment het de interesses van een oudere homoman op het gebied van wat mooi is bij een ander, niet meer gelijk loopt met dat van zijn leeftijd. Dan gaat het dus om lichamelijke vertoning. En dat is nou precies waar andere mensen dus ook vanuit gaan als de persoon ouder, homo en met mensen gaat werken die veel jonger zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eensch.
Alhoewel er maar weinig 14jarigen zijn die ik aantrekkelijk vind (ik val niet op kinderlijfjes, dus ze zullen er toch echt als 21 of ouder uit moeten zien) zal ik nooit maar dan ook nooit laten blijken dat zoiemand mooi of lekker of aantrekkelijk is. En ik zou er al helemáál geen versiertruc op uit willen testen. (Ik heb niet eens trucs)
Waarmee ik trouwens niet wil impliceren dat de betrokkene in kwestie dat wèl doet overigens.
Tegenwoordig ben je op je 14e echt geen kind meer hoor.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
14 jaar aantrekkelijk![]()
Lager dan 20 ga ik niet. Val meestal zelf op ouder. En sinds wanneer zijn kind lijven aantrekkelijk![]()
Nou, sommige mensen...quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben je op je 14e echt geen kind meer hoor.
Natuurlijk niet voor iedereen. Er zijn nou éénmaal ook 16 jarigen die gewoon op veel ouder vallen. Als je het de gemiddelde 16 jarige zou vragen....quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
14 jaar aantrekkelijk![]()
Lager dan 20 ga ik niet. Val meestal zelf op ouder. En sinds wanneer zijn kind lijven aantrekkelijk![]()
Uitzonderingen daargelaten ja, natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |