Hopelijk ging/gaat het goed!quote:Op donderdag 1 februari 2007 06:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
minuten veranderen traag in uren, ik ben inmiddels wel doodop, maar om nu nog te gaan slapen.
Moe, hoofdpijn, last van schouders en rug, goh ik lekker dat gesprek in zeg
6 schandalen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:29 schreef davidov het volgende:
7 dagen lang schandalig vroeg opstaan....
Wat een naar vooruitzicht dat er nog 6 komen....
Ik hoop voor je dat een en ander succesvol verloopt!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 06:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
minuten veranderen traag in uren, ik ben inmiddels wel doodop, maar om nu nog te gaan slapen.
Moe, hoofdpijn, last van schouders en rug, goh ik lekker dat gesprek in zeg
Hij is waarschijnlijk door de bodem gezakt. Veel voorkomend probleem bij oude nesten....quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:00 schreef Sunjammer het volgende:
En verlaat 'm gelijk weer.
*Vlarp dwarszit*quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:17 schreef Vlarp het volgende:
Wat een zalige luie dag gaat dit worden
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb een heel redelijk gesprek gehad, waarin ik me goed heb kunnen verwoorden
er is nog wel gevraagd om een bewijs van goed gedrag dat ik bij de gemeente heb aangevraagd, dit kan echter wel 2 tot 4 weken duren...
nou het komt dus allemaal toch wel goed..
Ik had er laatst eentje... die belde me op m'n werk op m'n rechtstreekse nummer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:48 schreef Vlarp het volgende:
Die recruiters worden steeds brutaler trouwens. Reageren gewoon op m'n weblog en sturen dan een mail naar me. Opzouten! Ik hoef nog geen andere baan
.
Recruiters? Ze willen je in het leger?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:48 schreef Vlarp het volgende:
Die recruiters worden steeds brutaler trouwens. Reageren gewoon op m'n weblog en sturen dan een mail naar me. Opzouten! Ik hoef nog geen andere baan
.
Headhunters. Je weet wel, van die vreselijk brutale mensen die monsterboard ea. afzoeken naar mensen die een baan zoeken in opdracht van een werkgever die vacatures heeft open staan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:13 schreef NathaN het volgende:
[..]
Recruiters? Ze willen je in het leger?
Ik mag het hopen voor jequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb een heel redelijk gesprek gehad, waarin ik me goed heb kunnen verwoorden
er is nog wel gevraagd om een bewijs van goed gedrag dat ik bij de gemeente heb aangevraagd, dit kan echter wel 2 tot 4 weken duren...
nou het komt dus allemaal toch wel goed..
Hmm.. Elan IT uit Amsterdam toevallig?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:51 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik had er laatst eentje... die belde me op m'n werk op m'n rechtstreekse nummer.
1: Hoe komt ze daar aan?
2: Behoorlijk brutaal
3: 't Was een kutwijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |