Arme kindjesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zooo, terug van school.
Brommer liep lekker vandaag, dus nog ff kei lomp door het dorp gescheurd hier, school was net uit, zag al die moeders kei kwaad kijken toen ik met 70 langs de school crosste.Wehehe, altijd leuk.
![]()
Ik doe dat maar niet, de enige school waar ik langs kom is 50 meter van mijn huis, dan word ik snel herkend hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef Ferrox het volgende:
Goedzo Dimi![]()
gas d'rop![]()
jammer dat je geen geraakt hebt![]()
dan had je toch weer 1 potentiele breezer om zeep geholpen
ik rij zelf ook te hard langs scholen
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
122 schakels Iris ketting 13,50? Zo cheap?
Ik betaal voor mijn Tsubaki's altijd 25 euro.En jouw tandwielen ook, voor een voortandwiel betaal ik 8 euro.
Achter weet ik niet, volgensmij 20 ofzo.
![]()
Damn, ik ben echt jaloers op puch rijders.Alhoewel ik er vandaag wel een hard pwnde, die reed zo 40 ofzo op de weg, ik kom er met 70 heerlijk lomp voorbij gevlogen, vent schrikt keihard.
![]()
Wat voor ketting heb je dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:35 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
kbetaal ¤100,- voor een ketting![]()
DID 520 VM GOLD, X-ring. 110 schakels. Supergoed, wil niks anders. Of het moet beter zijn maar dat zal niet snel gebeurenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wat voor ketting heb je dan?Ik kan namelijk wel aan crossmotorkettingen komen voor 60 euro ofzo.. Volgensmij ook Tsubaki.. Mja die zijn voor 125-250cc crossertjes.
![]()
werkt dat tegen flitspalen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:34 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
DID 520 VM GOLD, X-ring. 110 schakels. Supergoed, wil niks anders. Of het moet beter zijn maar dat zal niet snel gebeuren![]()
en achtertandwiel kost 59,40 maar das wel een stealth tandwiel![]()
whaha, tja puch is gewoon de shizzle. ken je niks aan doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:50 schreef no1uknow het volgende:
Mijn verlanglijstje voor de komende tijd
Buddysit Zwart ¤ 22,50
Voor kettingwiel 14T ¤ 2,20
Achter kettingwiel 45T ¤ 6,35
Ketting 122 schakels 1e KW Type GSX Gold ¤ 13,50 Iris
Stuur Roadracer aluminium Titanium ¤ 22,50 TNT
En ook nog banden maar ik weet niet welke maat, maar ik denk wel van Michelin![]()
En ook nog een nieuwe cilinder en MINSTENS een 15mm bing carb, maar dat komt later.
neem een m stuur dan..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:50 schreef no1uknow het volgende:
Mijn verlanglijstje voor de komende tijd
Buddysit Zwart ¤ 22,50
Voor kettingwiel 14T ¤ 2,20
Achter kettingwiel 45T ¤ 6,35
Ketting 122 schakels 1e KW Type GSX Gold ¤ 13,50 Iris
Stuur Roadracer aluminium Titanium ¤ 22,50 TNT
En ook nog banden maar ik weet niet welke maat, maar ik denk wel van Michelin![]()
En ook nog een nieuwe cilinder en MINSTENS een 15mm bing carb, maar dat komt later.
Ik rij liever scooter dan puch.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:41 schreef Unknowd het volgende:
[..]
whaha, tja puch is gewoon de shizzle. ken je niks aan doen.
Verbeter je leven, koop een puch![]()
![]()
![]()
Voor puch bestaan er ook kickblokjes pauperquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik rij liever scooter dan puch.Jezus man, je zou maar op school staan en zo je gare knoemel aan moeten rennen ofzo.
![]()
![]()
Ik fiets zelfs nog liever dan dat ik puch rij.![]()
![]()
Hoor 't daar wie me pauper noemt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:54 schreef Unknowd het volgende:
[..]
Voor puch bestaan er ook kickblokjes pauper
mijnes wordt wel tofquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hoor 't daar wie me pauper noemt.
Mja, die 3 puchjes die op school staan zie ik altijd aangerend worden dusja.En zoiezo zijn puchjes gewoon verfoeid lelijk maarja.
![]()
Over 2 jaar ja.quote:
geen zin in..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Over 2 jaar ja.
Maak dat ding maar eens klaar.![]()
Mit Was??quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:53 schreef Zuen het volgende:
Vandaag een KTM eruitgeboekt1!!1
Zal maar zo kunnen, kben nog nooit geflitst op de motor.quote:
Zal wel een minibike zijn geweestquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:53 schreef Zuen het volgende:
Vandaag een KTM eruitgeboekt1!!1
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:43 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Zal maar zo kunnen, kben nog nooit geflitst op de motor.
Terwijl de gaskabel tog altijd aardig strak zit![]()
zomfgquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:05 schreef fs180 het volgende:
[..]mijn puch staat al een maand in de schuur.. en geloof mij maaar.. die gaskabel staat strak.. n000bz0r!!111einz!!
KUTNOOBeinsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:36 schreef Unknowd het volgende:
Damn, Mijn koppelings kabel net geknapt, was een beetje verrot![]()
weet egt wel hoe ik dat moet maken hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:55 schreef fs180 het volgende:
[..]
moet ik het verhaal vertellen hoe jij niet wist die te maken![]()
ik had het niet tegen jou sletjuhquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:00 schreef Unknowd het volgende:
[..]
weet egt wel hoe ik dat moet maken hoor
hey niet zo offtopic jijquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:32 schreef saaw het volgende:
ontopic lieverds
en tegelijk een tvp, ben druk aan t sparen
Jaa die pwned you kutschakel wel mooi ffquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Arsz9s3u-xo&mode=user&search=![]()
![]()
Ik heb nog nooit uitgerekend wat ik rij, maar ik gok zo 1 op 20.quote:
Dude, ik heb 90km gereden, en gooide er op het einde maar 2 liter bij, daarna zat hij volquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit uitgerekend wat ik rij, maar ik gok zo 1 op 20.
Maar 1 op 45? Je weet zeker dat je niet per ongeluk kleppen in je blok hebt zitten? Heeft je uitlaat wel een expansie of schotten?![]()
Das wel goedkoop.. ja.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dude, ik heb 90km gereden, en gooide er op het einde maar 2 liter bij, daarna zat hij vol
---
http://www.youtube.com/watch?v=QMtOFwouyqs&mode=related&search=
Schakel maxi met auto-wheely
http://www.youtube.com/watch?v=v0ro6inj_Zc&NR
Hendig sjiek slippende puchjes
Buikschuiver hequote:Op woensdag 31 januari 2007 23:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
WTF?!!?
15 liter?! Hoe huge tank heb jij?!
Kijk eens op het display zou ik zeggen, of ben je bij de pomp te hard bezig op je brommer te geilen?quote:Bij mij gaat er nét voor een tientje in, geen idee hoeveel liter dat is.![]()
Maar dus wel brommermix.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:39 schreef Geqxon het volgende:
De tering, hier is het zo van 1,46. En toen ik net mijn certificaat had iets van 1,38 (2004, november)
Ja kdenk het wel.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:46 schreef Geqxon het volgende:
De scooter-fappert, of is dat nog van voor jou tijd?
Hmm, dat doe ik nog net niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die vent die dus masturbeerde terwijl hij op zijn scooter zat
Anders ben ik ook wel geintresseerd...quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:56 schreef Geqxon het volgende:
no1uknow, m-stuur kopen? 9 euro.
whaha, tja das wel chill, maar om er dan telkes aan te denken, PERVquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:22 schreef Ferrox het volgende:
Ik denk vaak tijdens het tanken aan mn opa en oma
ze geven me altijd een volle tank aan benzine mee![]()
oow ok, dan is het wel chill, whaha, jou ouders denken, whaha hij werkt er maar voor, en dan krijg jij poen van je opa en je oma, whaha zullen je ouders leuk vinde ąPquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:27 schreef Ferrox het volgende:
tsje het is meer een binnenpretje
omdat mn ouders me geen cent geven, en mn opa en oma me openlijk sponsoren![]()
dat is kloten, misschien aan je ontsteking gezeten?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:35 schreef Ipho het volgende:
Stervendegvdgrafkankermongolen.
Er is bij school gekloot met me brommer waardoor die het niet meer doet. Iemand hoorde ik iets over draadjes zeggen ofzo.
![]()
Thuis maar even maken. Het is niet nieuw natuurlijk, maar ik zal wel duidelijk foto's maken.quote:
Wat voor kamperschool zit jij?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:35 schreef Ipho het volgende:
Er is bij school gekloot met me brommer waardoor die het niet meer doet. Iemand hoorde ik iets over draadjes zeggen ofzo.
![]()
bougiedop los?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:35 schreef Ipho het volgende:
![]()
whaha, waar zie je me voor aan manquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Thuis maar even maken. Het is niet nieuw natuurlijk, maar ik zal wel duidelijk foto's maken.
Ik verkoop trouwens niet aan homo's, dat je het even weet.
nat vloeitje tussen de bougie en de dopquote:
wtf, het klinkt alsof jij het gedaan hebt..quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:50 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
nat vloeitje tussen de bougie en de dop![]()
tja das lol,quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:54 schreef Geqxon het volgende:
Ik mis het linkerkapje van mijn tomos, je kunt nu zo mijn "CDI" eruit trekken
kwoon wel in de buurt van die schoolquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:52 schreef Unknowd het volgende:
[..]
wtf, het klinkt alsof jij het gedaan hebt..
Spank HIM!![]()
![]()
wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:00 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
kwoon wel in de buurt van die school![]()
Maar mijn naam is haas
Suikerklontjes is makkelijker (Y)quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:38 schreef Ipho het volgende:
Eens kijken of een citta op urine loopt.
Zoete urine.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Suikerklontjes is makkelijker (Y)
Wanneer no1uknow hetero is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:51 schreef Ipho het volgende:
Wanneer komt er een meet in de buurt van mij =d
Dat is het zelfde als dat pasen en pinksteren op een dag zou vallen.quote:
Kom is op MSNquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:56 schreef Geqxon het volgende:
no1uknow, m-stuur kopen? 9 euro.
ga doodquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:01 schreef Unknowd het volgende:
[..]
Anders ben ik ook wel geintresseerd...
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:10 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil haar dan vaak dubbel penetreren.
Dat is een spreekwoord lulquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:25 schreef Unknowd het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou weer mee te maken![]()
mogoolquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:08 schreef Ipho het volgende:
Bougiedop ja, zag ik toen ik thuis was.
Hadden ze gewoon los opgedaanals het iemand is met net zo iets, dan doe ik er dus een nat vloeitjetussen.
Naardat ik zijn kanker kop heb verbouwt.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:56 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dat is het zelfde als dat pasen en pinksteren op een dag zou vallen.
Nooit dus.
![]()
te hard over drempels ofzoquote:
neukfoutquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:22 schreef centenbakkie het volgende:
[..]
te hard over drempels ofzo![]()
nja dr zit flink wat speling ing iigals ik me rem in trap trekt mn wiel naar rechts dus
maar even op de fiets![]()
Prima, die van mij was 18,50quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:18 schreef no1uknow het volgende:
En bobbie, ga maar lekker dood, een nieuwe heb ik voor 11,50..
Zegt de pikkentrekker van het topic.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:33 schreef Unknowd het volgende:
Geqxon, voeg me ff toe op msn dan....
Bobbie is grappig ik wil hem ook op msnquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:34 schreef no1uknow het volgende:
Over Mstuur:
Bobbie zegt:
Ik heb hem trouwens alleen voor op mijn snorfiets gebruikt
Bobbie zegt:
Niet oraal ofzo
sander, gebruikt wel oraal togquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:34 schreef no1uknow het volgende:
Over Mstuur:
Bobbie zegt:
Ik heb hem trouwens alleen voor op mijn snorfiets gebruikt
Bobbie zegt:
Niet oraal ofzo
Pfff, normaal betaal je daar toch al snel 200 a 300 euro voor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:03 schreef C2C het volgende:
zoo
net weer ff gewerkt
1.5 uur en dan 21 euro verdienen
mua k heb het niet slecht
jonge die zijn al een x gebruiktquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja die schokdempers die nu op jou puch zitten bijvoorbeeld![]()
zeker wel jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Pfff, normaal betaal je daar toch al snel 200 a 300 euro voor.
Als is een scooter van goud, het is en blijft een lelijk ding.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:14 schreef centenbakkie het volgende:
lache een aprilia rs50 met een honda nsr125 motorblok ziet er wel netjes uit
mja niet geschouwd he
Gelukkig is een RS geen scooter, scheelt weerquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:39 schreef Ipho het volgende:
[..]
Als is een scooter van goud, het is en blijft een lelijk ding.
Zo ging dat spreekwoord toch?
whahaquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Gelukkig is een RS geen scooter, scheelt weer![]()
...quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:14 schreef centenbakkie het volgende:
lache een aprilia rs50 met een honda nsr125 motorblok ziet er wel netjes uit
mja niet geschouwd he
Maakt gvd geen reet uit kut noobquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Gelukkig is een RS geen scooter, scheelt weer![]()
Daarnaast kan het bij een AC blok ook nog eens gaar zijn, maar ik vroeg het mij gewoon even af. Ik kreeg gister namelijk bijna ruzie hieromquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:22 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik kreeg wel een vraag of dat slim was of niet, en nee, je moet meteen wegrijden omdat het motorblok dan sneller op temperatuur komt.
dude, heelk simpel, gelijk wegrijden, ter beschadiging van het milieu, dat is het preciese antwoordquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daarnaast kan het bij een AC blok ook nog eens gaar zijn, maar ik vroeg het mij gewoon even af. Ik kreeg gister namelijk bijna ruzie hierom
tuurlijk mag het.. zolang je er niet op szit.. al is het niet slimquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:29 schreef Geqxon het volgende:
Heeft iemand toevallig een bromfiets examen boekje bij de hand? Daar stond volgens mij wat in over warmdraaien op de stoep, iemand enig idee of dat wel of niet mag?
pf rob?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:31 schreef Hijacking het volgende:
hey ben der al een jaar niet meer geweest en zie dat mn oude naam in de tt nog staat ( rob-88 )
Deze mag daar wel weggehaalt worden ( account heb ik een soort van verneukt met hotmail enzo )
maarja tegenwoordig heb ik een honda mt5 maarja morgen de carb maar es uit elkaar halen
Is onderhand verdomd veel aangebeurt maar ben te lui voor een lijstje
[[url=http://img236.imageshack.us/img236/7859/hondamt5winterproofmg1xe0.th.jpg]afbeelding][/URL]
ff klikken op de kikker![]()
Tis beter als boeken, die was ik na 2 dagen al beu.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:40 schreef Geqxon het volgende:
Zo'n laptop klinkt erg leuk, maar na een jaartje ben je dat meezeulen wel beu
BleedingSunday (8 minutes ago)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:18 schreef Sloavink het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JhUStKtSV4A
Dit soort mensen moeten op de brandstapel.![]()
![]()
![]()
MBOquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Tis beter als boeken, die was ik na 2 dagen al beu.
En Ferrox, is MBO.Lekker simpel.
![]()
Zal best, maar dan nog;quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mwa, op niveau 4 nog hard werken hoor
MBOquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:16 schreef Geqxon het volgende:
Sja, het is een laag niveau waar je niet veel mee kunt. Ik gebruik het dan ook als opstapje naar het HBO
"Bobbie zegt:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je wilt dat ik hier op reageer, dus dan doe ik dat.
Gelijk een gat in zijn framequote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
*sanders brommer valt uit elkaar*
Ff kijken of het frame niet rot is.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:47 schreef centenbakkie het volgende:
morgen mt5 fixen ;D
omg ;x puch met kenteken 150@MP had ik nou maar geldlijkt me wel lachen zon puchje
Door het frame eraf te halenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:25 schreef no1uknow het volgende:
Hoe haal ik mn voorvork van mn puch af
ik voor 50, toen was ik 12quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zonde van je geld.150 euro voor een puch, zijn die krengen nog zo duur?
Ik weet nog wel dat ik vroeger een puch heb gekocht voor 25 gulden. Een rijdende.![]()
![]()
Naar de hoeren?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:33 schreef centenbakkie het volgende:
zo psps verkocht voor 160:p
nog suggesties? voor een opknappertje met kenteken
geloof me een puchje is leuk maar als je der een helm op doet staat echt te lamequote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:47 schreef centenbakkie het volgende:
morgen mt5 fixen ;D
omg ;x puch met kenteken 150@MP had ik nou maar geldlijkt me wel lachen zon puchje
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:58 schreef Unknowd het volgende:
[..]
Werkt die niet toevallig al bij de hoeren dan![]()
puchshop.nlheeft speciale weerstandjes.. kant en klaarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:06 schreef Devolution het volgende:
Weerstandje stop je vķķr je lampje hč:')
Als je niet weet wat een weerstand is, hier een plaatje
[afbeelding]
En jij hebt zeker niet gescoord?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:23 schreef Diemietuhriej het volgende:
Voetbal overigens met 12 -2 gewonnen.Wat zijn dat voor korfbal-uitslagen.
![]()
![]()
Mja tis niet echt de taak van een linksachter om te scoren.quote:
Smoesjesquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mja tis niet echt de taak van een linksachter om te scoren.![]()
Eeey, leuk je hier weer te zienquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah, ik miste nog een topic in mijn AT's
Tuurlijk! Ik vind jullie ook leukquote:
ooh no1 waar ben uje ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik vind jullie ook leuk
Wat nu dan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:32 schreef PallominnoXIII het volgende:
GODVERDOMME
Wéér een spijker in mijn band[afbeelding]
Teveel valse lucht met orginele luchtfilter, kutding dus. Betekent dat ik een grotere sproeier moet hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wat heeft je sproeier met valse lucht te maken?![]()
Dan krijgt ie gewoon teveel lucht, niet valse lucht.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:06 schreef Unknowd het volgende:
[..]
Teveel valse lucht met orginele luchtfilter, kutding dus. Betekent dat ik een grotere sproeier moet hebben
Eeh, vertel mij eens hoe ik een std. luchtfilter moet fixenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dan krijgt ie gewoon teveel lucht, niet valse lucht.![]()
En beter fix je dan gewoon je luchtfilter, ipv er een andere sproeier in te zetten.![]()
Alles stdquote:Op zondag 4 februari 2007 00:06 schreef Hijacking het volgende:
wat is je sproeier dan en de rest van je setup ?
je kunt ook even testen of je last van valse lucht heb door deo rond je motorblok te spuiten als die stationair loopt. Verandert die tijdens dat spuiten van toeren heb je last van valse lucht ( voornamelijk rond het spruitstuk testen )
Tja je moet het maar kenne he, maarja, sander nu aan het tanken,,ik hier chillen, strax even me achterlicht fixen, en dan lekker touren, nog meer vrijwilligers?quote:
En wat nou als jouwes brommer werd gestolen?quote:Op zondag 4 februari 2007 11:24 schreef Unknowd het volgende:
[..]
Tja je moet het maar kenne he, maarja, sander nu aan het tanken,,ik hier chillen, strax even me achterlicht fixen, en dan lekker touren, nog meer vrijwilligers?![]()
![]()
jemoederislelijkquote:Op zondag 4 februari 2007 13:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En wat nou als jouwes brommer werd gestolen?
of je haalt valse lucht weg?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:06 schreef Unknowd het volgende:
[..]
Teveel valse lucht met orginele luchtfilter, kutding dus. Betekent dat ik een grotere sproeier moet hebben
dan baalt ie? maar die vraag lijkt me niet relevant op dit onderwerp toch?quote:Op zondag 4 februari 2007 13:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En wat nou als jouwes brommer werd gestolen?
Hij rijd nu op een brommer met een verkeerd frame-nummer. Goh, misschien is dat wel omdat de brommer gestolen is?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:33 schreef fs180 het volgende:
[..]
dan baalt ie? maar die vraag lijkt me niet relevant op dit onderwerp toch?
maar dat wat je nu zegt is toch logischquote:Op zondag 4 februari 2007 02:44 schreef Unknowd het volgende:
[..]
Alles std
MET luchtfilter rijdt ie heel beperkt zeg maar, als ik de luchtfilter eraf haal kan ie alleen stationair draaien, beetje gas en hij dondert uit.
nee dat zijn plastic plaatjes die je kunt kopen en er tussen kunt zetten.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:34 schreef Geqxon het volgende:
Die velgen zijn zeker met een watervaste stift ingekleurd
Dus zo'n beetje zoals hoe die hele puch in elkaar zit.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:47 schreef Hijacking het volgende:
[..]
nee dat zijn plastic plaatjes die je kunt kopen en er tussen kunt zetten.
Een tomos, zo goed al geen enkel plastic onderdeel.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:01 schreef Hijacking het volgende:
@ Geqxon als jij een puch al plastic vind waar rij jij dan op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |