Arme kindjesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zooo, terug van school.
Brommer liep lekker vandaag, dus nog ff kei lomp door het dorp gescheurd hier, school was net uit, zag al die moeders kei kwaad kijken toen ik met 70 langs de school crosste.Wehehe, altijd leuk.
![]()
Ik doe dat maar niet, de enige school waar ik langs kom is 50 meter van mijn huis, dan word ik snel herkend hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef Ferrox het volgende:
Goedzo Dimi![]()
gas d'rop![]()
jammer dat je geen geraakt hebt![]()
dan had je toch weer 1 potentiele breezer om zeep geholpen
ik rij zelf ook te hard langs scholen
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
122 schakels Iris ketting 13,50? Zo cheap?
Ik betaal voor mijn Tsubaki's altijd 25 euro.En jouw tandwielen ook, voor een voortandwiel betaal ik 8 euro.
Achter weet ik niet, volgensmij 20 ofzo.
![]()
Damn, ik ben echt jaloers op puch rijders.Alhoewel ik er vandaag wel een hard pwnde, die reed zo 40 ofzo op de weg, ik kom er met 70 heerlijk lomp voorbij gevlogen, vent schrikt keihard.
![]()
Wat voor ketting heb je dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:35 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
kbetaal ¤100,- voor een ketting![]()
DID 520 VM GOLD, X-ring. 110 schakels. Supergoed, wil niks anders. Of het moet beter zijn maar dat zal niet snel gebeurenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wat voor ketting heb je dan?Ik kan namelijk wel aan crossmotorkettingen komen voor 60 euro ofzo.. Volgensmij ook Tsubaki.. Mja die zijn voor 125-250cc crossertjes.
![]()
werkt dat tegen flitspalen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:34 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
DID 520 VM GOLD, X-ring. 110 schakels. Supergoed, wil niks anders. Of het moet beter zijn maar dat zal niet snel gebeuren![]()
en achtertandwiel kost 59,40 maar das wel een stealth tandwiel![]()
whaha, tja puch is gewoon de shizzle. ken je niks aan doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:50 schreef no1uknow het volgende:
Mijn verlanglijstje voor de komende tijd
Buddysit Zwart ¤ 22,50
Voor kettingwiel 14T ¤ 2,20
Achter kettingwiel 45T ¤ 6,35
Ketting 122 schakels 1e KW Type GSX Gold ¤ 13,50 Iris
Stuur Roadracer aluminium Titanium ¤ 22,50 TNT
En ook nog banden maar ik weet niet welke maat, maar ik denk wel van Michelin![]()
En ook nog een nieuwe cilinder en MINSTENS een 15mm bing carb, maar dat komt later.
neem een m stuur dan..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:50 schreef no1uknow het volgende:
Mijn verlanglijstje voor de komende tijd
Buddysit Zwart ¤ 22,50
Voor kettingwiel 14T ¤ 2,20
Achter kettingwiel 45T ¤ 6,35
Ketting 122 schakels 1e KW Type GSX Gold ¤ 13,50 Iris
Stuur Roadracer aluminium Titanium ¤ 22,50 TNT
En ook nog banden maar ik weet niet welke maat, maar ik denk wel van Michelin![]()
En ook nog een nieuwe cilinder en MINSTENS een 15mm bing carb, maar dat komt later.
Ik rij liever scooter dan puch.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:41 schreef Unknowd het volgende:
[..]
whaha, tja puch is gewoon de shizzle. ken je niks aan doen.
Verbeter je leven, koop een puch![]()
![]()
![]()
Voor puch bestaan er ook kickblokjes pauperquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik rij liever scooter dan puch.Jezus man, je zou maar op school staan en zo je gare knoemel aan moeten rennen ofzo.
![]()
![]()
Ik fiets zelfs nog liever dan dat ik puch rij.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |