quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:40 schreef Eltonno het volgende:
AAah damn heb ik net google.history.com en wiki op geschiedenis staan, mijn postduif gereed, zendercontact met een latijns amerikaans geschiedenisleraar.. Gaat hij de categorie wisselen
grapje natuurlijk, ik zoek niks op hoor
Scherpquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:41 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar die Latijns Amerikaanse geschiedenisleraar hangt nog wel aan de lijn?
Dan moest je hier in de zomer maanden zijn zelfs gezellig tot half 7 in de ochtendquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:42 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Overigens is het nog opvallend gezellig hier om kwart voor 2 's nachts![]()
SSSSt mijn geheime hulplijn, kost wat, maar dan heb je ook wat...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:41 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar die Latijns Amerikaanse geschiedenisleraar hangt nog wel aan de lijn?
Ik weet niet wat voor territoriale oorlogen Frankrijk allemaal aan het voeren is, maar de laatste keer dat ik er was lag Kaprun nog in Oostenrijkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:44 schreef Eltonno het volgende:
Edit, europa... Ik dacht frankrijk dan ga ik voor Kaprun
Psst kijk eens naar bovenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:51 schreef ScottTracy het volgende:
edit: punten zijn al uitgedeeld
Nou ik ben er nu 3x geweest en kwam er afgelopen jaar achter dat je het dus helemaal niet zo uitspreekt haha en ik maar denken wat een debiele reisleiding met hun slechte uitspraak. Maar had het er toevallig afgelopen zomer toen ik ook in Frankrijk was met een fransman over en die had het telkens over Val Thorèns, dus gewoon zo met de 's' erbij. En laatst was ik er weer en verdomd, al die Fransen spreken het idd zo uitquote:
Het werd namelijk gesticht door een engelsnaam 'Thorens' genaamd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:53 schreef WooZ het volgende:
[..]
Nou ik ben er nu 3x geweest en kwam er afgelopen jaar achter dat je het dus helemaal niet zo uitspreekt haha en ik maar denken wat een debiele reisleiding met hun slechte uitspraak. Maar had het er toevallig afgelopen zomer toen ik ook in Frankrijk was met een fransman over en die had het telkens over Val Thorèns, dus gewoon zo met de 's' erbij. En laatst was ik er weer en verdomd, al die Fransen spreken het idd zo uit
Voetbal, meer een vraag voor tong80quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:55 schreef Consigliere het volgende:
Noem drie Nederlandse voetbalgrootheden die "heilige" bijnamen hebben.. Noem ze MET bijnaam uiteraard
Post dan onder yestuuur Aapjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het werd namelijk gesticht door een engelsnaam 'Thorens' genaamd.![]()
Yestuuur in da house trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |