Ik heb daar beneden gestaan toch handig zo'n treintjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:31 schreef WooZ het volgende:
ik heb hier bovenop gestaan:
[afbeelding]
mijn god wat een klim was dat
haha, ik wacht mn vraagjes af he, over bergen heb ik niks zinnigs te zeggenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je bent er welda word het geen punt voor mij vrees ik als het geschiedenis wordt
Ben bang voor mij ook niet, maar ligt er maar net aan wat de vraag word, én of ik op het juiste moment f5quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je bent er welda word het geen punt voor mij vrees ik als het geschiedenis wordt
![]()
Of treintjes ik bedoel de parkbussenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:36 schreef PhysicsRules het volgende:
ben er meer dan 10 jaar geleden geweest. Kan me geen treintjes herinneren.
ja die Paus-vraag kaapte je mooi voor mn neus wegquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:35 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Ben bang voor mij ook niet, maar ligt er maar net aan wat de vraag word, én of ik op het juiste moment f5
Nog meer stiekeme mensen die in de schaduw sluipen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:36 schreef ScottTracy het volgende:
Ik wacht ook nog op een vraag uit de goede categorie.
Dan zoek je een andere categoriequote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:37 schreef WooZ het volgende:
aaaaargh das serieus een categorie waar ik echt niks van weet
google is your friendquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:37 schreef WooZ het volgende:
word je toch ineens bang met al die sluipende mensen ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan zoek je een andere categorie![]()
Dat maakt niet uit, je hoeft het antwoord toch niet zelf te gevenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:37 schreef WooZ het volgende:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:38 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, je hoeft het antwoord toch niet zelf te geven![]()
Maar die Latijns Amerikaanse geschiedenisleraar hangt nog wel aan de lijn?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:40 schreef Eltonno het volgende:
grapje natuurlijk, ik zoek niks op hoor
Jajaj nu ben je er bijquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:40 schreef Eltonno het volgende:
AAah damn heb ik net google.history.com en wiki op geschiedenis staan, mijn postduif gereed, zendercontact met een latijns amerikaans geschiedenisleraar.. Gaat hij de categorie wisselen
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:40 schreef Eltonno het volgende:
AAah damn heb ik net google.history.com en wiki op geschiedenis staan, mijn postduif gereed, zendercontact met een latijns amerikaans geschiedenisleraar.. Gaat hij de categorie wisselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |