nee hoor, ik zocht hem op omdat ik alleen victorinox kende en die andere toch niet zou gaan weten..... anders had ik ze wel allebei gegevenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:11 schreef Eltonno het volgende:
Hmmm, tsjah, had je het al opgezocht toen je victorinox zei. Anders krijg je het punt, je wist iig één naam te noemen..
Ben zelf een messenverzamelaar (geweest) dus voor mij is het basisstof)
haha nee weet ik, maar omdat je het had over wiki dacht ik even dat je het had opgezocht, maar je hebt je puntjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:12 schreef Mark_V het volgende:
[..]
nee hoor, ik zocht hem op omdat ik alleen victorinox kende en die andere toch niet zou gaan weten..... anders had ik ze wel allebei gegeven
ik ben geen newb hier hoor, ik heb de laatste tijd alleen erg weinig meegespeeld
Komt me toch bekend voor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:19 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb deze nog nooit gevraagd, wel de matterhorn, bernina, mount everest, k2, de 7 hoogste bergen van de 7 werelddelen (yup, klimmer enzo.....)
Het is niet el capitan en ut leg ook niet in yellowstone....
Yup, dat zou best eens kunnen. Maar hoe heet ie dan...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Komt me toch bekend voor.
Dan ligt ie ook waarschijnlijk toch in yosemite (ben er zelf geweest misschien dat ie daarom bekend voor kwam) maar dacht toch echt dat 'gletjer berg'er daar wat anders uit zag.
Geen ideequote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:23 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Yup, dat zou best eens kunnen. Maar hoe heet ie dan...
Half Dome is goed..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:28 schreef WooZ het volgende:
half dome :
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |