wist ik welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:58 schreef Mark_V het volgende:
enzo was trouwens gewoon bedoeld als "en dat soort dingen" niet de voornaam van de oprichter van het merk....
Psst het is phaarriand ipv fariantquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wist ik welben ook niet dom
![]()
![]()
en ik doelde trouwen op de auto fariant van enzo
Ik zweer dat ik dat niet deed... Maar iedere normale Jongen weet dat dat Sperma is, maargoedquote:
Jij gaat onder de microscoop naar je kwakkie lopen kijken?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:02 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Ik zweer dat ik dat niet deed... Maar iedere normale Jongen weet dat dat Sperma is, maargoed
Nooit zo'n spannende film gekeken bij biologie?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:02 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Jij gaat onder de microscoop naar je kwakkie lopen kijken?
Nee, vertelquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nooit zo'n spannende film gekeken bij biologie?
Nope beiden fout.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Swiss en swatch?
Bij de vrouw van de leraarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:05 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nee, vertel![]()
Ik moest in de pauze voor de les bij de vrouw van de leraar langsgaan om een tampon te gaan halen om te gebruiken tijdens sexuele voorlichting enzo (:P).... heeeeel vaag als je daar achteraf nog eens aan terugdenkt.....
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:07 schreef Consigliere het volgende:
Quartz
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:07 schreef Mark_V het volgende:
victorinox en ?
Volgens wikipedia is die overgenomen door victorinox en bestaatienietmeerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:07 schreef Eltonno het volgende:
[..]en nu die twwede minder bekende nog..
Nee, swatch komt niet eens in de buurt...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:08 schreef Consigliere het volgende:
Victorinox en Swatch.. die is 100% goed!
Minder bekend heb volgens mij nog nooit van die andere gehoordquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:07 schreef Eltonno het volgende:
[..]en nu die twwede minder bekende nog..
Klopt maar de messen worden nog steeds onder beide namen uitgebracht..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:08 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Volgens wikipedia is die overgenomen door victorinox en bestaatienietmeer
Vrees dat niemand hem gaat raden dan, ik ben best wel een messenkenner maar heb er nog nooit van gehoord.....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:09 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Klopt maar de messen worden nog steeds onder beide namen uitgebracht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |