trusteeeeeeeeequote:Op maandag 29 januari 2007 23:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij begon anders net over vluggertjes![]()
en nu ga ik "slapen"
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:21 schreef Day het volgende:
Nena heeft Natasia's afslankmiddel dus overgenomen?
Worden dus vele wc-bezoeken vannachtquote:
Een laxerende kruidenthee.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
Wat is dat voor troep dan, ik zeg wel steeds chinese thee, maar zegt me nix
Ohhh waar haal je dat ???quote:Op maandag 29 januari 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Een laxerende kruidenthee.
Het is echt een wondermiddel!
Je kunt de leegte tussen de reguliere maaltijden gewoon opvullen met zakken chips en dergelijke, en je komt geen gram aan! Echt waar hoor!
De Tuinen!quote:
Alleen Natasia had dit weekend zoveel gegeten dat daar geen thee meer tegenaan gedronken kon worden en was toch 1½ kg aangekomen........ in 1 dag..... van het vele eten van de dag daarvoorquote:Op maandag 29 januari 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
Een laxerende kruidenthee.
Het is echt een wondermiddel!
Je kunt de leegte tussen de reguliere maaltijden gewoon opvullen met zakken chips en dergelijke, en je komt geen gram aan! Echt waar hoor!
Ze zegt dat het die dag niet kon, omdat ze ongesteld wasquote:Op maandag 29 januari 2007 23:39 schreef Kinga het volgende:
Ja Nena.... lieg maar lekker...
"Kan wel" zei Huub daaropquote:Op maandag 29 januari 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze zegt dat het die dag niet kon, omdat ze ongesteld was![]()
Volgens mij vergelijken ze het TV-programma van daarnet met de GKquote:Op maandag 29 januari 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
het groepje NL, Brainless en ZDNGMW hebben het weer over het HINS groepje
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zo ook ff proef theetje besteld dankje voor de tip kaleddis
Ik kreeg ook de indruk dat ze de opdracht hebben meegekregen om te zorgen dat DGK spannender wordt.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij vergelijken ze het TV-programma van daarnet met de GK
.... waar Hunter Liz er uit stemt, omdat ze geen relatie met hem wil![]()
Heeft Huub het gevraagd?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze zegt dat het die dag niet kon, omdat ze ongesteld was![]()
Allebei!quote:Op maandag 29 januari 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Leuk haar he Day, wie moet er nu eigenlijk naar de kapper Brainless of Huub.
Wat heeft DGK hier mee te maken ??? Was een toernooi van buitenaf.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:50 schreef Lieve het volgende:
Hebben ze dombo laten winnen. Huub zou als winnaar binnen gekomen zijn. By Far!
Jammer, dat dgk zo zielig is. ( kleinzielig, wat een duidelijk woord!)
Of het zegt wat van de 17 anderenquote:Op maandag 29 januari 2007 23:49 schreef Day het volgende:
3e dus! Is niet zo slecht toch?
ben jij soms de moeder van huub ?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:50 schreef Lieve het volgende:
Hebben ze dombo laten winnen. Huub zou als winnaar binnen gekomen zijn. By Far!
Jammer, dat dgk zo zielig is. ( kleinzielig, wat een duidelijk woord!)
Ja, is erg slecht, voor zo'n dombo toernooi. Daar had ie slapend als winnafr uit moeten komen ( maar ja, het was de losersgroep. De groepies)quote:Op maandag 29 januari 2007 23:49 schreef Day het volgende:
3e dus! Is niet zo slecht toch?
Als het je allemaal nou zo tegenvalt, waarom kijk je dan nog ?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:52 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja, is erg slecht, voor zo'n dombo toernooi. Daar had ie slapend als winnafr uit moeten komen ( maar ja, het was de losersgroep. De groepies)
Wat zwak dat hij Leslie mocht zien! ZWAK
zitten ook opgedroogde maden tussen al die gekrulde theeblaadjes .....tis maar dat je het weetquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:53 schreef snetje het volgende:
[..]
zitten ook opgedroogde maden tussen al die gekrulde theeblaadjes .....tis maar dat je het weet![]()
Luister jij wel?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:52 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja, is erg slecht, voor zo'n dombo toernooi. Daar had ie slapend als winnafr uit moeten komen ( maar ja, het was de losersgroep. De groepies)
Wat zwak dat hij Leslie mocht zien! ZWAK
Ze is er waarschijnlijk bij geweest denk ik dan maar.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:54 schreef Day het volgende:
[..]
Luister jij wel?
De man van wie ze het geleerd hebben, lag er eerder uit dan hij! Dan is een 3e plek niet eens zo slecht.
En hoe weet jij nou dat hij Lesley heeft gezien?
Ik vind Natasia "kapot Hinderlijk"quote:Op maandag 29 januari 2007 23:55 schreef Gert het volgende:
Het etiket van de fles is afgeplakt.
Dat vindt Natasia "kapot hinderlijk."
Steeds minder alweer. Dat wel, steeds minder. ben in de afkik. Stel dat Huub eruit gaat dan hoeft het niet meer voor mij.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Als het je allemaal nou zo tegenvalt, waarom kijk je dan nog ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |