Het antwoord zit al in je vraag verborgen.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:29 schreef teamlead het volgende:
waarom zit nena zo hersendood voor zich uit te kijken
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het antwoord zit al in je vraag verborgen.
Kap er lekker mee zeg. Wordt verdomd irritantquote:Op maandag 29 januari 2007 22:33 schreef F04 het volgende:
tvp
Niet op reageren werkt beterquote:Op maandag 29 januari 2007 22:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Kap er lekker mee zeg. Wordt verdomd irritant
Ze heeft haar ex vriendje gebeldquote:Op maandag 29 januari 2007 22:34 schreef teamlead het volgende:
[..]let me refrase...
waarom zit ze nu nog dommer voor zich uit te staren dan gebruikelijk?
Ja ik weet het maar ik heb soort van aggressie in me vandaag en die moest ik ff kwijtquote:
Ze heeft haar ex net gebeld en is misschien nog gek op hem..hij niet meer op haarquote:Op maandag 29 januari 2007 22:34 schreef teamlead het volgende:
[..]let me refrase...
waarom zit ze nu nog dommer voor zich uit te staren dan gebruikelijk?
Werkt net zo min!!! (maar kost wel minder moeite)quote:
Okejquote:Op maandag 29 januari 2007 22:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar ik heb soort van aggressie in me vandaag en die moest ik ff kwijt![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze heeft haar ex net gebeld en is misschien nog gek op hem..hij niet meer op haar
Ja dat snap ik ook werkelijk niet, donderdag voelde ze nog een dolk*je* in haar rug steken en zaterdag in haar kut.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
zeikwijf dat het is ook.. gooi er nog wat lauwe witte wijntjes in en ze laat zich nemen door wie er in de buurt is...
Dat zou Huub wel willen, maar een beetje kieskeurig was ze toch nog welquote:Op maandag 29 januari 2007 22:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
zeikwijf dat het is ook.. gooi er nog wat lauwe witte wijntjes in en ze laat zich nemen door wie er in de buurt is...
1 extra wijntje en ook dat was wel geluktquote:Op maandag 29 januari 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou Huub wel willen, maar een beetje kieskeurig was ze toch nog wel
Kan toch ook ergens anders geweest zijn? Of is er een officiele bevestiging?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook werkelijk niet, donderdag voelde ze nog een dolk*je* in haar rug steken en zaterdag in haar kut.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |