En hoe bereikt ze je ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wee tniet precies, ze dacht dat Camplo dingen met mij zat uit te spoken ofzo omdat we in dezelfde topics kwamenTerwijl ik hem niet eerder sprak dan in deze topics
En ze zou me de nek omdraaien
Dat gaan we zo zien: Ik ga Salsa namelijk NU bellen.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:53 schreef cultheld het volgende:
Toch hilarisch om te lezen hoe Camplo heel ONZ voor de gek houdt.
Right... ga wieberenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:53 schreef cultheld het volgende:
Toch hilarisch om te lezen hoe Camplo heel ONZ voor de gek houdt.
Bitchfightquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wee tniet precies, ze dacht dat Camplo dingen met mij zat uit te spoken ofzo omdat we in dezelfde topics kwamenTerwijl ik hem niet eerder sprak dan in deze topics
En ze zou me de nek omdraaien
en dan neemt Camplo op met een meisjestemmetjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat gaan we zo zien: Ik ga Salsa namelijk NU bellen.....
Onderschatten is goedquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
Bitchfight![]()
Maar de latina gaat het wel winnen![]()
50 Euri op Salsa![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
en dan neemt Camplo op met een meisjestemmetje![]()
wat zei ze eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb haar net gebeld maar durfde niks te zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
Ze klonk wel lief![]()
Desondanks toch een kutactie![]()
![]()
nee nerd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
en dan neemt Camplo op met een meisjestemmetje![]()
Ja HALLO (heel zacht). En toen heb ik opgehangen ! Einz !111111quote:
Wie zegt dat ze dezelfde persoon is als die op de foto in de OP? Voor hetzelfde geld is het z'n moederquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb haar net gebeld maar durfde niks te zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
Ze klonk wel lief![]()
Desondanks toch een kutactie![]()
![]()
of je kleine zusje stiekem je gsm gevenquote:
Dat ze dat nummer nog durft te gebruiken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja HALLO (heel zacht). En toen heb ik opgehangen ! Einz !111111111!! 1111 PWND haar !1111!
!
Mn kleine zusje is 20.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
of je kleine zusje stiekem je gsm geven![]()
wel een teleurstellingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja HALLO (heel zacht). En toen heb ik opgehangen ! Einz !111111111!! 1111 PWND haar !1111!
!
quote:
Hoi met Salsaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
wel een teleurstelling![]()
ik dacht dat ze opnemen met haar naam![]()
Een mobiel?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
wel een teleurstelling![]()
ik dacht dat ze opnemen met haar naam![]()
ja anders weet je toch niet met je spreektquote:
Klonk als een jonge.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dezelfde persoon is als die op de foto in de OP? Voor hetzelfde geld is het z'n moeder.
the plot tihckens againquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |