Ik wilde het gaan doen, maar helaas. Moet nu naar werk. Beetje balen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:19 schreef Ordinair het volgende:
Nou eindelijk, hij is er! Wie maakt er wat foto'tjes vanmiddag bij de training?
Groningen - Amsterdam is zelfs voor een training van Edje mij te verquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:26 schreef Jasza het volgende:
Komen er veel gasten van FOK zaterdag?
Training voor 010 ?
Ik zal er iig zeker wel zijn dan hehe.
Jammer, misschien denkt jna eraan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:25 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik wilde het gaan doen, maar helaas. Moet nu naar werk. Beetje balen.
Euh, die training voor 010 is wel lachen altijd hehequote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
Groningen - Amsterdam is zelfs voor een training van Edje mij te ver.
Gaat niet alleen om Edje, maar om de training voor 010!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
Groningen - Amsterdam is zelfs voor een training van Edje mij te ver.
Heb ook nooit begrepen waarom Van Basten hem zo makkelijk aan de kant heeft geschoven...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Leuk dat Davids terug is op de Nederlandse velden. In het Nederlands elftal was hij altijd geweldig. Kon de boel altijd lekker opnaaien. Na het volkslied ging hij altijd te keer. WAAAAAAAH. Die pit missen we nu in het huidige NL eltal.
Hij had de beschikking over toppers als Maduro, Schaars, De Jong en Landzaat op het middenveldquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb ook nooit begrepen waarom Van Basten hem zo makkelijk aan de kant heeft geschoven...
ja gooien ze vuurwerk op hun eigen spelersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Euh, die training voor 010 is wel lachen altijd hehe![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja gooien ze vuurwerk op hun eigen spelers![]()
![]()
Wat ben je toch een boefjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kzal is vuurwerk in je kleren stoppen![]()
Nee vuurwerk in je jas is slimquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja gooien ze vuurwerk op hun eigen spelers![]()
![]()
Omdat hij Jan Wouters ook niet selecteert.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb ook nooit begrepen waarom Van Basten hem zo makkelijk aan de kant heeft geschoven...
Kwartje viel hier wat laatquote:
quote:
het gebeurde wel, ontken nou nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kzal is vuurwerk in je kleren stoppen![]()
Was vast een verkapte kakkerlak die perongeluk bij het verkeerde veld stond met zijn fakkeltje.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het gebeurde wel, ontken nou niet![]()
Idd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Leuk dat Davids terug is op de Nederlandse velden.
Vuurwerk op spelersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het gebeurde wel, ontken nou niet![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:41 schreef PLAE@ het volgende:
Wouters is gisteravond ook in Amsterdam gesignaleerd!!!!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:43 schreef koningdavid het volgende:
Hij staat nog niet bij de selectie.
Ik geloof het nog niet.![]()
Dat wordt een sterk middenveld, Edgar Davids en Jan Wouters, daar schijt iedereen voor in zijn broek!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:41 schreef PLAE@ het volgende:
Wouters is gisteravond ook in Amsterdam gesignaleerd!!!!
[afbeelding]
Die foto van Leonardo is trouwens wel heel slecht gephotoshopt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:43 schreef koningdavid het volgende:
Hij staat nog niet bij de selectie.
Ik geloof het nog niet.![]()
De ambulance kan vast gebeld worden!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat wordt een sterk middenveld, Edgar Davids en Jan Wouters, daar schijt iedereen voor in zijn broek!
Ik zat er ook al naar te kijken inderdaad..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:46 schreef Pritt het volgende:
[..]
Die foto van Leonardo is trouwens wel heel slecht gephotoshopt.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat wordt een sterk middenveld, Edgar Davids en Jan Wouters, daar schijt iedereen voor in zijn broek!
natuurlijk doe je best.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is zeker geen bull
zal ik het even opzoeken ?
En die van Gentenaarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:46 schreef Pritt het volgende:
[..]
Die foto van Leonardo is trouwens wel heel slecht gephotoshopt.
Komt vast omdat denthemen dat heeft gezegd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:01 schreef PLAE@ het volgende:
Iemand op 410 roept dat hij om half 12 al heeft meegetraind? :S
Dat was dan vast Urby Emanuelson!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:01 schreef PLAE@ het volgende:
Iemand op 410 roept dat hij om half 12 al heeft meegetraind? :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |