Ik ook. Maar ik word meestal pas rond 10:30 wakker. Hopelijk morgen even een keer wat eerder.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:56 schreef jna het volgende:
Ik moet toch een uurtje reizen ongeveer
Ik nu een uur en drie kwartier.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:56 schreef jna het volgende:
Ik moet toch een uurtje reizen ongeveer
Profiteur.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
House-warming bij jou dus. Doe mij maar een lekker biertje!
Ik neem wel een 6-pack mee. Als het maar gezellig is!quote:
Dat neefje wel hoor, die zal nog wel een jeugdcontract hebben en bij NEC niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Financieel gaan ze er allebei niet op vooruit.
Zou kunnen, maar ook als jeugdspeler van een topclub verdien je zeer aardig hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat neefje wel hoor, die zal nog wel een jeugdcontract hebben en bij NEC niet.
Volgens mij overschat je dat behoorlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ook als jeugdspeler van een topclub verdien je zeer aardig hoor.
Op zijn minst 50 k per jaar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:15 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Volgens mij overschat je dat behoorlijk.
Toevallig had ik het daar gister nog over met m'n oom die 1 van die zaakwaarnemers kent. Dat geld is binnen 1 maand weg omdat die ouders en familie meteen een bmw kopen en nog veel meer onzinquote:
Heeft je oom ook gehoord wat het salaris van zo'n speler is?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:21 schreef jna het volgende:
[..]
Toevallig had ik het daar gister nog over met m'n oom die 1 van die zaakwaarnemers kent. Dat geld is binnen 1 maand weg omdat die ouders en familie meteen een bmw kopen en nog veel meer onzin
Nee, tenminste dat zei ie niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:24 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Heeft je oom ook gehoord wat het salaris van zo'n speler is?
Daniël de Ridder verdiende 30k per jaar (heeft hij in een interview gezegd) toen hij naar Vigo vertrokquote:
Nou dan zit ik er iets boven.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daniël de Ridder verdiende 30k per jaar (heeft hij in een interview gezegd) toen hij naar Vigo vertrok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |