gelul, davids heeft een stadion verbod bij de Spurs dus lijkt me niet dat ie niet weggaat.quote:
Want?quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:52 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat de snor niet is uitgenodigd voor de persconferentie
Babel blijft dus waarschijnlijk. Ik vind het een goede zaak, tenzij hij niet wil verlengen. Dan mag hij van mij nu voor een grote zak geld weg.quote:'Ajax beter voor ontwikkeling Babel'
29/1/2007 21:17
Ondanks interesse van Arsenal en Newcastle United blijft Ryan Babel waarschijnlijk bij Ajax. Zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht liet aan RTV Noord-Holland weten dat het beter is voor de ontwikkeling van zijn pupil om in Amsterdam te blijven.
De aanblijven van Babel is echter wel afhankelijk van de contractonderhandelingen met Ajax. Beide partijen praten over een verlenging van de huidige verbintenis die loopt tot medio 2008 tot een contract dat afloopt in de zomer van 2010.
Volgens het Algemeen Dagblad heeft Newcastle een bod neergelegd bij Ajax voor de twintigjarige international. Naast een transferbedrag zouden de Amsterdammers ook de beschikking krijgen over de Spaanse aanvaller Luque.
Denk je nou echt dat als er een persconferentie is ze Voetbal International niet uitnodigen?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:52 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat de snor niet is uitgenodigd voor de persconferentie
Heeft HTC wel wat bereikt als voetballer... ander mag hij geen kritiek geven..quote:Op maandag 29 januari 2007 22:41 schreef Jasza het volgende:
Davids heeft Jol dus helemaal de tyfus ingescholden hihihi.
was ook niet serieus natuurlijkquote:Op maandag 29 januari 2007 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat als er een persconferentie is ze Voetbal International niet uitnodigen?![]()
Als trainer is Jol inderdaad enorm succesvol...quote:Op maandag 29 januari 2007 22:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Heeft HTC wel wat bereikt als voetballer... ander mag hij geen kritiek geven..![]()
Tering, daar komen ze nu pas achterquote:Op maandag 29 januari 2007 22:55 schreef VoreG het volgende:
volgens Barbara gaat het gewoon door en wordt het morgen gemeld ivm de beurs.
Respect voor de trainer, daar gaat t om..quote:Op maandag 29 januari 2007 22:56 schreef jna het volgende:
[..]
Als trainer is Jol inderdaad enorm succesvol...
er is vast een gast die 24 uur bij de arena rond hangt, ze hoeven hem morgen maar even te roepenquote:Op maandag 29 januari 2007 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat als er een persconferentie is ze Voetbal International niet uitnodigen?![]()
Voor 10 miljoen mag hij van mij naar Newcastle. Luque is alleen maar overbodig salaris.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:54 schreef S-Two het volgende:
Weet trouwens niet of dit al is gepost?
[..]
Babel blijft dus waarschijnlijk. Ik vind het een goede zaak, tenzij hij niet wil verlengen. Dan mag hij van mij nu voor een grote zak geld weg.
Ach ja, wij waren er niet bij. Maar ik geloof er sowieso weinig van want de hele discussie zou ik het engels zijn geweestquote:Op maandag 29 januari 2007 22:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Respect voor de trainer, daar gaat t om..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |