abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45805526
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Traint 'ie nou om 11:30 of niet?

Kennelijk niet. Jammer.
Ligt eraan hoe snel alles afgehandeld word morgenochtend
  maandag 29 januari 2007 @ 21:34:39 #27
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_45805553
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:23 schreef denthemen het volgende:
Jongens ik ga het vieren, zie jullie morgen bij de training wel, cadeau's kunnen jullie daar bij mijn assistent kwijt Prettige avond!
A.F.C. Ajax
pi_45805568
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:29 schreef Jasza het volgende:
LAATSTE NIEUWS:

Hij is medisch goedgekeurd, dat staat vast.

Maar de onderhandelingen met Spurs zijn nog niet afgerond. Ajax hoopt morgenochtend alle details af te ronden. Het is de bedoeling dat hij dan 's middags gaat meetrainen en daarna gepresenteerd wordt. Of in andere volgorde.

edit: ik zie dat dentheman net ook met deze info is gekomen. Dan weten jullie het ook helemaal zeke

DAt zegt iemand op Ajax netwerk, weet niet wanneer hij dus traint.
Dat ben ik op Ajax Netwerk haha

Niet al te euforisch nog jongens. Hoewel het bijna niet meer kan misgaan, moeten morgen de laatste details worden afgerond met de Spurs.

Als het goed is traint hij pas 's middags, maar je weet het niet. Ik sta er iig al 's ochtends
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_45805603
Hoe weet je zo zeker dat het nog niet afgehandeld is met Spurs dan ?
pi_45805683
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:35 schreef Jasza het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat het nog niet afgehandeld is met Spurs dan ?
Je moest is weten hoeveel journalisten op fok en ajax.netwerk rondsurfen, dus dat hou ik ff om redenen voor me Maar het is iig nog niet rond met Spurs, wel 90 procent zeker dat het doorgaat. Maar je weet het nooit in het voetbalwereld.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
pi_45805730
Davids
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_45805740
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:37 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Je moest is weten hoeveel journalisten op fok en ajax.netwerk rondsurfen, dus verklappen lijkt me niet verstandig
Geen. Net alsof Hugo Borst hier rondkijkt voor nieuwtjes. Vertel nou maar hoe je aan die informatie komt. Dentheman doet het ook.
lollig
pi_45805759
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:37 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Je moest is weten hoeveel journalisten op fok en ajax.netwerk rondsurven, dus verklappen lijkt me niet verstandig
Hehe, maarja als Edje heeft verteld tegen Dennis dat het allemaal rond is dan geloof ik dat wel dus zal het wel alleen de handtekening van de Spurs zijn die ze nog ff moeten regelen hehehe.
pi_45805783
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:38 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Geen. Net alsof Hugo Borst hier rondkijkt voor nieuwtjes. Vertel nou maar hoe je aan die informatie komt. Dentheman doet het ook.
Dit is iets anders he, snap wel als hij die info niet gaat prijsgeven op een forum
pi_45805803
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:38 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Van denthemen..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_45805805
Moet Ajax nou eigenlijk nog een transfersom betalen?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_45805837
quote:
Arsenal wil markt op na blessure Baptista

29/1/2007 18:44

Nu ook Julio Baptista uit de roulatie is met een blessure, sluit coach Arsène Wenger niet uit dat Arsenal zich nog vóór 1 februari op de transfermarkt begeeft. 'Als we spelers blijven verliezen, zal ik moeten kiezen wat we gaan doen.'

'Het is een goede vraag of we nog van plan zijn een speler te kopen, maar op dit moment kan ik daar geen antwoord op geven', aldus Wenger. 'Als we nu iemand kopen zou dat een paniekaankoop kunnen zijn, maar aan de andere kant zijn we een aantal goede spelers kwijt.'

Baptista viel zondag tijdens het FA Cup-duel met Bolton Wanderers uit met een liesblessure. Eerder al haakten William Gallas (dijbeen), Aleksandr Hleb (hamstring) en Robin van Persie (gebroken voet) af met kwetsuren.

'Ik zal de komende weken goed moet bekijken tegen wie we spelen en welke spelers ik ga gebruiken. Het is belangrijk dat we niet nog meer spelers verliezen. Je wilt altijd over je beste spelers kunnen beschikken. Zeker als er een aantal belangrijke wedstrijden op het programma staan zoals nu.'

Arsenal is nog vertegenwoordigd in de toernooien om de FA Cup en League Cup en neemt het in de achtste finale van de Champions League op tegen PSV. In het Premiership strijden The Gunners om een nieuw startbewijs voor de Champions League.
lollig
pi_45805848
Trouwens Passie, waarom zegt Groenendijk dat het rond is op Sport 1 als dat met Spurs niet geregeld is. Misschien is alles wel gewoon rond hoor
  maandag 29 januari 2007 @ 21:41:51 #40
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_45805888
quote:
Emanuelson blij met Davids en hoopt op kampioenschap
--------------------------------------------------------------------------------
29 januari 2007
Na de nipte 2-3 overwinning op FC Groningen van zondag gaf Urby Emanuelson aan blij te zijn met de terugkeer van Edgar Davids naar Ajax. "Ik denk dat Davids een aanwinst voor ons is", aldus de twintigjarige international tegenover Dipo.tv. "Het geeft ons meer kansen om te variëren in ons spel."

"Hij brengt een hoop ervaring met zich mee en dat kunnen wij op dit moment wel gebruiken. Een 'bijtertje' op het middenveld is altijd lekker voor een groep." Emanuelson begrijpt dat hij wellicht minder aan spelen zal toekomen. "Mijn kans op speelminuten wordt kleiner, maar dat vind ik niet erg. Ik moest me toch al op de linksbackpositie gaan richten. Dat Davids komt is goed voor het team en dat is het belangrijkste."

Over de in de winterstop overgekomen Leonardo is Emanuelson ook tevreden. "Het is goed dat Leonardo erbij is. Een goede jongen in de groep. Niet moeilijk, altijd lachen. Met hem erbij voorin hebben we een extra troef. Tegen Groningen was hij weer heel dreigend. Dat kunnen wij gewoon heel goed gebruiken."

Het verschil met PSV is nog acht punten en dat geeft Emanuelson hoop. "De hoop is weer een beetje terug. Acht punten is natuurlijk nog steeds veel, maar je ziet dat je na twee wedstrijden na de winterstop al drie punten bent ingelopen. En dat geeft natuurlijk nog meer hoop. Er zijn nog veel wedstrijden te gaan, dus wie weet hoe raar het nog kan gaan lopen."

Ten slotte wilde Emanuelson zich nog positief uitlaten over Maarten Stekelenburg, de doelman van de Amsterdammers. "Maarten heeft ons tegen Groningen een aantal keer in de wedstrijd gehouden. Het is niet de eerste keer dat hij ons heeft gered. Maarten kan zeer tevreden zijn over zijn prestaties. Hij heeft een groot aandeel in onze 2-3 overwinning op FC Groningen."
Jawel, je keek.
pi_45805912
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:40 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]
Is al langs geweest.

Ik peer hem, ik check morgen wel deel 542.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_45805934
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:40 schreef Jasza het volgende:
Trouwens Passie, waarom zegt Groenendijk dat het rond is op Sport 1 als dat met Spurs niet geregeld is. Misschien is alles wel gewoon rond hoor
Ik lul ook maar wat de meest bij Ajax betrokken journalisten vertellen Ik denk dat Groenendijk doelt op het feit dat Davids akkoord is over een contract met Ajax. Maar goed, misschien weet hij meer. Alles wijst er iig nu op dat morgen een hele mooie dag wordt.
pi_45805943
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Hallo Hugo Borst
Je moet je scheren Hugo! Aap die je bent!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_45805994
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:43 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

pi_45806134
quote:

[..]

pi_45806182
3 topic over Davids

Ik geniet nog steeds van gister ook
pi_45806209
quote:

[..]

Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_45806268
2007 kon echt niet beter beginnen zeg
pi_45806370
quote:

[..]

pi_45806413
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:51 schreef Jasza het volgende:
2007 kon echt niet beter beginnen zeg
Idd gaat lekker tot nu toe. Hopelijk Rosales ook uitzwaaien in een van deze dagen en dan zondag 010 weer eens lekker vernederen.

Wat ben ik blij Ajacied te zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')