dat wel, maar heb je wel eens zo'n club voor pijpende mannen gezien met hun borstel snorren allemaal zulke latente heumeuxquote:Op maandag 29 januari 2007 21:08 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook nooit een hoed op als je naar buiten gaat?
Ja wrm niet! Waar is Remlof als je hem nodig hebt? En waar is Misstique gebleven inenen?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:09 schreef PeZu het volgende:
wropm hebben we eigelijk niet de go ahead and slowxhat,d emod seal of approaval in de op!?!
Welkom!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:09 schreef Misstique het volgende:
Maar goed, doe es een samenvatting van de eerste 20 delen?
Wat heb ik in te halen?
Wie rookt wat?
Wie neuckt wie?
Extra punten voor smerige details..
Omdat.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:09 schreef PeZu het volgende:
wropm hebben we eigelijk niet de go ahead and slowxhat,d emod seal of approaval in de op!?!
ja!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:09 schreef Misstique het volgende:
Maar goed, doe es een samenvatting van de eerste 20 delen?
Wat heb ik in te halen?
Wie rookt wat?
Wie neuckt wie?
Extra punten voor smerige details..
We gaan gewoon te snel denk...dan blijven de mods de OP aanpassen.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:09 schreef PeZu het volgende:
Er hangt een taboesfeer hier.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt, het ziet er niet uit.
Je moeder!quote:
Blauw hè? druk, druk, druk.quote:
pwned!quote:
ik houd helemaal niets meer bij sinds dit rokershoekje. Ga zodadelijk maar weer eens even wat anders doen (heeeeeeeel even dan)quote:
Gebrek in je opvoedingquote:
waar !quote:Op maandag 29 januari 2007 21:14 schreef -skippybal- het volgende:
Pijpen?
Nee, dank je.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:14 schreef -skippybal- het volgende:
Pijpen?
Ach, aan die lights gaan ze toch niet dood.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gebrek in je opvoeding.
Mijn kids roken later allemaal lekker mee.
Doe ze wel de groeten.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik houd helemaal niets meer bij sinds dit rokershoekje. Ga zodadelijk maar weer eens even wat anders doen (heeeeeeeel even dan)
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:14 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb alle punten gehaald voor de tweede periode.
Adoreer mij!
**jaloersheid**quote:Op maandag 29 januari 2007 21:14 schreef -skippybal- het volgende:
Adoreer mij!
Hoe?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:14 schreef -skippybal- het volgende:
Adoreer mij!
gekregen bij de koffie!quote:
Leren en bovenmatig intelligent zijn natuurlijkquote:
Had ik al gezegd dat mn vent van die grote, dikke Davidoff sigaren rookt?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, aan die lights gaan ze toch niet dood.
Pijpsigaar.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat mn vent van die grote, dikke Davidoff sigaren rookt?
Davidoff... Dat is toch dat homomerk?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Davidoff... Dat is toch dat homomerk?
foeiquote:Op maandag 29 januari 2007 21:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, daarom maakte ik ene grapske.![]()
PI? 3.14?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:17 schreef Misstique het volgende:
Matig PI-gebruik alhier.
Jah, zei ik ook al eens. Ze zijn luiquote:Op maandag 29 januari 2007 21:17 schreef Misstique het volgende:
Matig PI-gebruik alhier.
ja geef ons maar een standje. Het gaat gewoon te snel hier.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:17 schreef Misstique het volgende:
Matig PI-gebruik alhier.
Nee, maar daar gaan ze wel dood aan jaquote:Op maandag 29 januari 2007 21:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja, dus?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Davidoff... Dat is toch dat homomerk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |