Dan doe je iets fout.quote:
quote:
Kerel zoeken. Relatie beginnen. Neuken. Uitmaken. Sex-met-je-ex.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil trouwens alleen een relatie als ie uitstekend in bed is hè. En ik wil alleen een relatie zodat ik vaak seks kan hebben
beste reden ooit!@!EINS~~! WALLAHBIELA!!!@quote:Op maandag 29 januari 2007 21:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil trouwens alleen een relatie als ie uitstekend in bed is hè. En ik wil alleen een relatie zodat ik vaak seks kan hebben
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kerel zoeken. Relatie beginnen. Neuken. Uitmaken. Sex-met-je-ex.
Geen gezeik, wel sex.
Potverdulle.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat je het meende, hoor.
Mmmm...goed punt...quote:Op maandag 29 januari 2007 21:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Neuh, niet uitmaken. Tot je iets beters tegenkomt that isquote:Op maandag 29 januari 2007 21:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kerel zoeken. Relatie beginnen. Neuken. Uitmaken. Sex-met-je-ex.
Geen gezeik, wel sex.
Eerst sex-met-je-ex-afspraken maken is een pré.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Neuh, niet uitmaken. Tot je iets beters tegenkomt that is![]()
Jammer dat jij al verpest bent hè, kan niet meerquote:Op maandag 29 januari 2007 21:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mmmm...goed punt...Kan ik me in vinden..
Schorpioen...quote:Op maandag 29 januari 2007 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
en alle andere ook wel
ben immers schorpioen
Verpest. Uitstekende woordkeuze.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jammer dat jij al verpest bent hè, kan niet meer
'T is niet anders..quote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Van?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:52 schreef -skippybal- het volgende:
Over een 2 maanden sta ik waarschijnlijk in de top 500![]()
Quoten is n iet makkelijkquote:Op maandag 29 januari 2007 21:52 schreef BeeDee het volgende:
[quote]Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
[/quot]'T is niet anders..Maar goeie attitude iig...
![]()
Newbie.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:52 schreef -skippybal- het volgende:
Over een 2 maanden sta ik waarschijnlijk in de top 500![]()
Best verkochte albums aller tijden natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |