Zeker mooie sport om te volgen.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:38 schreef SNArky het volgende:
[..]
Thor, dat had ik je al een keer verteld in het centrale rugbytopic.
Ja, maar een maul een scrum noemen, vind ik toch best erg voor een professionele commentatorquote:Op zondag 11 maart 2007 17:40 schreef tong80 het volgende:
Zie nu pas dat het ook op Ned-1 is
Hans Brian is cool
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:42 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ja, maar een maul een scrum noemen, vind ik toch best erg voor een professionele commentator.
Wanneer zei hij dat?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:42 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ja, maar een maul een scrum noemen, vind ik toch best erg voor een professionele commentator.
Halverwege de tweede helft ergens.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:45 schreef typtypo het volgende:
[..]
Wanneer zei hij dat?
Zei hij geen scrimage?
Het is over Okee engeland.![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk bedoelde hij scrimage, denk ik zo.quote:
Zeker, erg leuk om te zien.quote:
Goed idee dan kunnen ze een deel van hun energie kwijt.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:50 schreef SNArky het volgende:
"Alle ouders moeten nu hun kinderen op rugby doen"
Ja inderdaad.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Was leuk om te zien op de NOS.
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:30 schreef tong80 het volgende:
Ik ken ook niet de finesses. Basis dingen wel zoals de bal mag niet naar voren worden gegooid. Maar er zijn daar dan weer uitzonderingen op. Die ik niet ken.Maar een beetje sportliefhebber kan hier van genieten. Zelf vind ik het altijd bewonderenswaardig dat het bij zo'n fysieke sport zelden uit de hand loopt. You give some you get some.
P
Ik ken ook niet alle finesses ik denk dat je die alleen maar kent als je het zelf ooit gespeeld hebt.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:30 schreef tong80 het volgende:
Ik ken ook niet de finesses. Basis dingen wel zoals de bal mag niet naar voren worden gegooid. Maar er zijn daar dan weer uitzonderingen op. Die ik niet ken.Maar een beetje sportliefhebber kan hier van genieten. Zelf vind ik het altijd bewonderenswaardig dat het bij zo'n fysieke sport zelden uit de hand loopt. You give some you get some.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |