+2 scherpquote:Op zondag 4 februari 2007 14:40 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Waarom zou je een fietsframe aan je auto lassen?
dan LAST de TS een nieuw frame van metaalquote:Op maandag 29 januari 2007 19:22 schreef raimen het volgende:
[..]
Fietsframe's kun je zeker wel lassen. Maar je moet op veel dingen letten. die ga ik hier nu niet uitleggen duurt veel te lang![]()
[..]
Tegenwoordig zijn de meeste frame's van aluminium
Het is idd wel handig als je weet waar je mee bezig bent![]()
voor die 500 euro heb je ook een redelijk goed 2de hands mig/mag apperaatquote:Op maandag 29 januari 2007 19:30 schreef -chefke- het volgende:
je kunt ook een gelijkstroom electrode inverterkopen met los tig stuk erbij dan kun je electrode lassen + tig.
ongeveer een 500 euro investering maar dan heb je ook wat.
Wat een gezellig hobbyhok heb jijquote:Op zondag 4 februari 2007 14:46 schreef bonke het volgende:
[..]
voor die 500 euro heb je ook een redelijk goed 2de hands mig/mag apperaat
en die is veeeeel makkelijker in gebruik dan electrode lassen
maar tis wel aan te raden om een klein beetje basiservaring in mig/mag te hebben
voor deze heb ik toendertijd 900 gulden betaald met fles, reduceer en een rol 0,8 mm draad
[afbeelding]
je lijkt m'n zwager welquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:33 schreef dop het volgende:
[..]
als jij denkt dat het alleen een trafo is en je met ¤100 goed kunt lassen dan moet je het zeker niet laten
dat word een ervaring rijker en ¤100 armer
ik ben een ervaren lasser die met vele soorten apparaten heeft gelast, en ik kan je dit zeggen telkens als ik z'n goedkoop bouwmarkt ding in mijn handen krijg dan begin ook ik weer te vloeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |