Zoiets dacht ik al.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:04 schreef Eltonno het volgende:
Bedoelde de enige schrijver waar ik op kon komen, het is natuurlijk Karl Marx...
Süskind, van Das parfum...
Snel een antwoord proberen te typen zorgt meestal voor niet al te samenhangende antwoorden bij mij... Voor een logsich antwoord moet ik meer dan 5 seconden denktijd hebbenquote:
Aah dan snap ik wat er bedoelt word, alleen de naam van dat verschijnsel??quote:Op maandag 29 januari 2007 22:14 schreef PhysicsRules het volgende:
het effect dat verschillende stoffen verschillende uitzettingscoëfficienten hebben en als je twee van die stoffen tegen elkaar plakt het gaat bollen.
Dit heet ....
Bingo!quote:Op maandag 29 januari 2007 22:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zware Jongens, Goudglans, Magica, Rockerduck (oid)
Ja idd, nog nooi van gehoord, maar wel een jaartje of 8 lid geweest van de DDquote:Op maandag 29 januari 2007 22:27 schreef Mikkie het volgende:
Who the fuck is Rockerduck?
Nog zo'n geniepige multibultimiltibilti-trijardair, zegt mijn innerlijke kind.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:27 schreef Mikkie het volgende:
Who the fuck is Rockerduck?
quote:John D. Rockerduck, zakenman van Amerikaanse signatuur, Rockerduck komt voor het eerst voor in een verhaal van Barks, maar later keert hij regelmatig terug in Italiaanse verhalen. Hij gaat door het leven onder verschillende vertaalde namen zoals Rockerduck, Klaas Klever (vertaling uit het Duits), Gijsbert Goochem, Leopold Kwartjesvinder of Govert Goudglans (foute vertaling);
In mijn inmiddels 134delige verzameling DD-Pockets komt ie regelmatig terugquote:Op maandag 29 januari 2007 22:30 schreef Mikkie het volgende:
Hoe moeten wij NL'ers dat dan weten, als 'ie uit Italië komt?
Ben em nooit tegengekomen... heb nu wel wat te doen gekregen op m'n vrije dinsdag morgen..quote:Op maandag 29 januari 2007 22:31 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
In mijn inmiddels 134delige verzameling DD-Pockets komt ie regelmatig terug![]()
20? n00bquote:Op maandag 29 januari 2007 22:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En nog even terugkomende op Rockerduck, hij komt idd meer voor in de pockets, waar ik er een stuk of 20 van heb staan hier.
Bulls-eye.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:34 schreef Eltonno het volgende:
Duckati 313
Das snel..quote:Op maandag 29 januari 2007 22:41 schreef ScottTracy het volgende:
Arctic Monkeys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.punten in ronde 582:
iamredleader 1
steeg 1
Mark_V 2
Schorpioen 1
PhysicsRules 2
Eltonno 3
DiviFilius 1
SaskiaR 1
WooZ 1
Mikkie 1
Jayhawk 1
Legolas_Greenleaf 1
ScottTracy 1-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
Nu moet het toch te doen zijnquote:I remember when, I remember, I remember when I lost my mind,
There was something so pleasant about that place...
Nou, je hebt 'm verdiend hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:10 schreef Consigliere het volgende:
Imaam dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |