Ik zit te denk, ik ken die vraag!quote:Op maandag 29 januari 2007 18:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
"gerelateerde" vraag. Brad Pitt speelt "Danny Ocean" in Ocean's eleven. Maar wie speelde de originele Danny Ocean in de 1960 uitvoering van de film?
Ik hoop het niet, dan heeft die pubquiz nogal een fout gemaakt (george clooney speelde oceanquote:Op maandag 29 januari 2007 19:24 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik zit te denk, ik ken die vraag!
Schaamteloos gejat van de pubquiz![]()
Is mijn antwoord niet goed dan? Volgens mij was dat manuscript toch wel de "noteworthy fact"quote:Op maandag 29 januari 2007 19:26 schreef steeg het volgende:
he balen, ik moet weg... IK zal nog enkele dagen het topic nalopen als iemand zich nog geroepen voelt de vraag te beantwoorden, dan zal ik hem/haar daarvoor punten geven. Ik stel voor dat iemand anders met een nieuwe vraag begint. Excuus
De vraag was over versie uit 1960.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:26 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dan heeft die pubquiz nogal een fout gemaakt (george clooney speelde ocean)
Navond trouwens
Lees de post van iamredleader maar ffquote:Op maandag 29 januari 2007 19:31 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Lezen!! De versie uit 1960.
Bron: IMDb
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:34 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Lees de post van iamredleader maar ff
Ik zoek de belangrijkste tijdgenoot van Camus
ff een makkelijke want ik moet er zo weer vandoor
Ik zoekun existentialistquote:Op maandag 29 januari 2007 19:37 schreef PhysicsRules het volgende:
Antwoord niet weten ik.
Bovendien, belangrijkste tijdgenoot? Hoe gemeten. Zoek je een medeabsurdist?
Schorpioen +1quote:Op maandag 29 januari 2007 19:40 schreef Schorpioen het volgende:
Sartre?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |