abonnement Unibet Coolblue
pi_2883419
Heb me echt bescheurt (wat een woordspelling voor sommigen ) om het vorige deel van dit topic.

Dus ik dacht laat ik maar ff doorgaan.

Ken nog een leuk voorbeeld van een kennis van mij.
Hij was aan het crossen op een crossfiets zonder zadel maar wel met stang. Hij springt en zakt met zijn kont over de afgebroken stang heen. Resultaat 7 hechtingen in zijn poepgaatje.... hij heeft het ook nooit weer gedaan.

Heb zelf nog niet zoveel meegemaakt. Ja het standaard werk.
Velletje tussen rits en klap met leuter tegen stuurstang enzo. Niet echt speciaal

Ik hoop dat er weer meer mensen volgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Quarentine op 21-01-2002 12:01]

(_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_2883425
Hij had zeker eerst niet verteld dat ie homo was
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_2883447
quote:
Op maandag 21 januari 2002 11:56 schreef MasterDisaster het volgende:
Hij had zeker eerst niet verteld dat ie homo was
LOL

Nee hij is nu Hans Teeuwen aan het nadoen... Hij heeft een KIKI gevonden.

(_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
  maandag 21 januari 2002 @ 12:06:52 #4
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_2883486
Vriend van mij is toen hij 11 eens uit een boom geflikkert, rats op een tak, recht door zijn zak... Heeft er buiten heel wat hechtingen niets aan overgehouden...

AUW

Action is the enemy of thoughts
pi_2883722
ik herinner mij nog een chinese klasgenoot toen ik in groep 7 zat.

die dacht dat het humor was om met zijn ouderwetse batavus fiets (die zeker niet mee gaf..) over een zandrug te springen van een metertje of wat..

dat heeft ie geweten toen ie neer kwam

  maandag 21 januari 2002 @ 12:46:14 #6
10888 Kayuk
Home away from home
pi_2883814
Toch vreemd dat iedereen verhalen heeft over vrienden en klasgenoten... Ik denk toch dat het eigen ervaringen zijn!
pi_2884070
paar jaar geleden toen ik nog een crossbrommer had tegen een 70 door een landwegje, niet gezien dat daar een beek was
ik knal vooruit op de tank, was nog geen probleem was gewoon van het zadel afglijden ...maar die tankdop

toen ik een jaar of 8 was met m'n buurjongen in een grasperkje met onze autootjes aan het spelen toen ie ineens begint te roepen, geen idee waarom
trekt ie z'n short naar beneden zie ik een mier op z'n pietje rondkruipen

pi_2885449
quote:
Op maandag 21 januari 2002 12:46 schreef Kayuk het volgende:
Toch vreemd dat iedereen verhalen heeft over vrienden en klasgenoten... Ik denk toch dat het eigen ervaringen zijn!
toch vreemd idd dat niemand dit zelf overkomt maar wel iedereen iemand kent die zich knap lullig pijn heeft gedaan...
Wederom blijkt dat Fok!kers bijzondere mensen zijn...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_2885561
quote:
Op maandag 21 januari 2002 11:55 schreef Quarentine het volgende:
Resultaat 7 hechtingen in zijn poepgaatje....
LOL

pi_2885591
Ik heb 1 x me lul tussen me rits getrokken, en vanaf die dag heb ik geen broeken met rits meer aangehad, en das nu al 7 jaar terug

gvd wat deed dat zeer!!

Spookie is an EVIL WITCH, maar toch ook wel mijn lieve vrouwtje
pi_2886117
quote:
Op maandag 21 januari 2002 15:01 schreef Mr_Opel het volgende:
Ik heb 1 x me lul tussen me rits getrokken, en vanaf die dag heb ik geen broeken met rits meer aangehad, en das nu al 7 jaar terug

gvd wat deed dat zeer!!


Ken het gevoel.

Ik vind persoonlijk het verkeerd afrollen van een onderbroek of een strakke boxer ook heel fijn . Boing! AUW GVDGVDME.

(_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_2886282
Vroeger..toen ik een jaar of 16 was paste ik veel op bij kinderen in de buurt, was er eentje bij die was zo gek als een deur...als ie (naar zijn mening) een lekker wijf op tv zag, trok ie zijn pyama broekie uit en ging ie de tv te lijf....dat was in zijn ogen sex op tv!!
Ik bracht een keer zijn broertje naar bed, en hij was uiteraard ook weer in de buurt om aandacht te trekken. Hij stond te plassen, of dat was ie van plan...toen had die malloot ze pielemuiter met zijn vingers dichtgeknepen, en was toen gaan plassen...nou ja, druk bouwt zich op, hij verrekt van de pijn, en laat eensklaps los, was blij dat ik em weer richting de pot kon draaien....die hele helft van de badkamer was dus in een klap onder de zeik....niet tof!! Voor zijn moeder dan...ik heb het niet opgeruimd...
Hij heeft nu (zie em nog wel eens) geen last van een te nauwe voorhuid....wellicht een tip....gewoon dichthouden die slang als je moet pissen...is het in een klap opgelost...hehehe...hij heeft er wel dagen last van gehad...net goed....etter!!!
I see dumb people....
pi_2887527
quote:
Op maandag 21 januari 2002 13:18 schreef Scalle-- het volgende:
paar jaar geleden toen ik nog een crossbrommer had tegen een 70 door een landwegje, niet gezien dat daar een beek was
ik knal vooruit op de tank, was nog geen probleem was gewoon van het zadel afglijden ...maar die tankdop

toen ik een jaar of 8 was met m'n buurjongen in een grasperkje met onze autootjes aan het spelen toen ie ineens begint te roepen, geen idee waarom
trekt ie z'n short naar beneden zie ik een mier op z'n pietje rondkruipen


Lang leve MT's en familie
Geen geslachtsdeel, maar het scheelde weinig .
Was met een vriendje stukje aan het fietsen, ik stopte voor 'm op het natte gras (met m'n crossfietsje, met hard, puntig zadel) en ja hoor, hij kon niet meer remmen >>BAM>> 3 weken op een zwembandje zitten .
To a life consumed by slow decay
Viffer powerrrrr
pi_2887653
quote:
Op maandag 21 januari 2002 15:33 schreef Quarentine het volgende:

[..]

Ken het gevoel.

Ik vind persoonlijk het verkeerd afrollen van een onderbroek of een strakke boxer ook heel fijn . Boing! AUW GVDGVDME.


Hoe bedoel je, verkeerd afrollen?
Homer: "Do you miss your son?" Mr Burns: "Yes, I am missing one son, now return him to me at once!"
pi_2889534
quote:
Op maandag 21 januari 2002 12:46 schreef Kayuk het volgende:
Toch vreemd dat iedereen verhalen heeft over vrienden en klasgenoten... Ik denk toch dat het eigen ervaringen zijn!
uh ja nou.. het is me zelf ook wel eens overkomen alleen ik was niet zo stom om over een zandrug heen te willen springen (staande op de pedalen).. dus bij mij was het minder ernstig dan bij hem [thank god]

[Dit bericht is gewijzigd door -ScuL- op 21-01-2002 20:05]

pi_2892342
quote:
Op maandag 21 januari 2002 12:46 schreef Kayuk het volgende:
Toch vreemd dat iedereen verhalen heeft over vrienden en klasgenoten... Ik denk toch dat het eigen ervaringen zijn!
Ach ja, dr zullen wel tussen zitten die natuurlijk uit eigen ervaring spreken, maar dan gewoon hun vriend etc. invullen, maakt het uit...Tis cool om te lezen, daar gaat het om denk ik...

Echt geinig om te lezen zeg!! Alleen soms een beetje te overdreven verhalen, maar achja... Who cares?

Kan nu zelf eigenlijk niks bedenken w over t onderwerp...kwas een braaf meisje

pi_2892405
quote:
Op maandag 21 januari 2002 13:18 schreef Scalle-- het volgende:
toen ik een jaar of 8 was met m'n buurjongen in een grasperkje met onze autootjes aan het spelen toen ie ineens begint te roepen, geen idee waarom
trekt ie z'n short naar beneden zie ik een mier op z'n pietje rondkruipen
hahahaha LOL
'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
pi_2893850
Misschien een suffe opmerking, maar moet jeudig niet jeugdig zijn??
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  dinsdag 22 januari 2002 @ 12:27:27 #19
4914 MeNTaL_TO
Been there, done that
pi_2896405
Ben je wezen stappen in Crazy Piano's, daar doen ze zo'n leuk dansje op "do a little dans, make a little love, get down tonight". Bij make a little love sla je dus voor je kruis langs.
Paar dagen later wil ik iets duidelijk maken aan mijn vriendin (ja ik had zin dus) denk doe dat dansje ff.
Sla ik me toch keihard op mijn stijve lul, zij in de slappe lach, ik geen zin meer en een pijnlijke eikel.

Achteraf kan je er wel om lachen, op dat moment dacht ik alleen van:"dommmmmmmmmmmmm"

Shibby dude! and then? and then? and then?.........and theeeeennnnn?
pi_2896456
quote:
Op maandag 21 januari 2002 11:55 schreef Quarentine het volgende:
Heb me echt bescheurt (wat een woordspelling voor sommigen ) om het vorige deel van dit topic.

Dus ik dacht laat ik maar ff doorgaan.

Ken nog een leuk voorbeeld van een kennis van mij.
Hij was aan het crossen op een crossfiets zonder zadel maar wel met stang. Hij springt en zakt met zijn kont over de afgebroken stang heen. Resultaat 7 hechtingen in zijn poepgaatje.... hij heeft het ook nooit weer gedaan.

Heb zelf nog niet zoveel meegemaakt. Ja het standaard werk.
Velletje tussen rits en klap met leuter tegen stuurstang enzo. Niet echt speciaal

Ik hoop dat er weer meer mensen volgen.


Had ie geen kleren aan ofzo :s
Lachen is gezond :D!
pi_2897253
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 12:31 schreef Harmonius het volgende:

[..]

Had ie geen kleren aan ofzo :s


Ging door zijn broek heen. Beetje randjes aan de stang...
(_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_2905031
m'n vriendin is wel 's gestruikeld en nogal zwaar verkeerd in m'n zak terechtgekomen... +/- 20 sec voordat we het bed in wouden duiken.. toen had ie dus helemaal geen zin meer...

is niet leuk...

"kusje d'r op!!!" --- ik hoor het me nog zeggen..

"Als filosoof zit je altijd verkeerd..." - Theo M
pi_2907398
quote:
Op maandag 21 januari 2002 17:14 schreef OO-PIN het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, verkeerd afrollen?


Strakke boxer.. Strak elastiek.. Uitrekken... Laten schieten.. Pijn lijden.. Volg je me?

Niet dat ik ervaring hiermee heb als meisje, maar ik weet wel iemand die van die strakke dingen draagt.
[edit]ff toevoeginkje[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Evil-Cherry op 23-01-2002 14:30]

pi_2909510
Das MOOI! KLOTE
Aaaaarrgghhhhh oh shit .............geintje
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  woensdag 23 januari 2002 @ 15:50:13 #25
2999 cWaVe
We gaan begonnen!
pi_2911401
Een van de eerste keren sex.
Toen had ik nog geen dick-control.
Ben heerlijk bezig .
Op een gegeven moment floept mijn lul eruit en komt er niet goed weer in
waardoor ik met mijn hele gewicht mijn lul dubbel duw.

That's a real mood killer...

Of in bad op zijn hondjes. Vervolgens uitglijden met je knie waardoor je echt VER naar binnen gaat. Ze was opdat moment al 2 dagen niet meer ongesteld maar het water werd toch mooi rood. Baarmoeder hals een kopstoot gegeven ofzo.

Liever spijt van iets dat je gedaan hebt dan spijt van iets wat je niet hebt gedaan
pi_2911947
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 13:53 schreef Quarentine het volgende:

[..]

Ging door zijn broek heen. Beetje randjes aan de stang...


Jezus dan is ie van binnen dus ook helemaal ovengescheurd!! AUW!!!!!!
Lachen is gezond :D!
pi_2911987
quote:
Op woensdag 23 januari 2002 15:50 schreef cWaVe het volgende:
Baarmoederhals een kopstoot gegeven ofzo.
Schitterend, kopstoot
I got soul, but I'm not a soldier
pi_2919832
Whahahahahaahahahahahahahahahhahahaah wat een blunder
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  donderdag 24 januari 2002 @ 14:14:23 #29
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_2921612
quote:
Op woensdag 23 januari 2002 15:50 schreef cWaVe het volgende:
Een van de eerste keren sex.
Toen had ik nog geen dick-control.
Ben heerlijk bezig .
Op een gegeven moment floept mijn lul eruit en komt er niet goed weer in
waardoor ik met mijn hele gewicht mijn lul dubbel duw.

That's a real mood killer...

Of in bad op zijn hondjes. Vervolgens uitglijden met je knie waardoor je echt VER naar binnen gaat. Ze was opdat moment al 2 dagen niet meer ongesteld maar het water werd toch mooi rood. Baarmoeder hals een kopstoot gegeven ofzo.


PROEST
Back in town
pi_2959013
Ach, jaar of 10 terug was ik in de Ardennen met wat vrienden. We waren tussen wat weiden door aan het lopen en moesten aan de andere kant van een schrikdraad zijn. Nou, veld zat vol distels, dus ik geen zin eronder te gaan (de anderen deden dat wel), dus ik erover. Maar een beetje verkeerd ingeschat....

GVD weet niet hoeveel V precies door m'n ballen gehad

Sindsdien behandel ik die krengen met meer respect

  maandag 28 januari 2002 @ 03:58:12 #31
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_2959101
quote:
Op maandag 28 januari 2002 02:55 schreef dion_b het volgende:
Ach, jaar of 10 terug was ik in de Ardennen met wat vrienden. We waren tussen wat weiden door aan het lopen en moesten aan de andere kant van een schrikdraad zijn. Nou, veld zat vol distels, dus ik geen zin eronder te gaan (de anderen deden dat wel), dus ik erover. Maar een beetje verkeerd ingeschat....

GVD weet niet hoeveel V precies door m'n ballen gehad

Sindsdien behandel ik die krengen met meer respect


LOL!!!
  maandag 28 januari 2002 @ 04:09:03 #32
17205 Profesor
I have a dream!
pi_2959130
Vriend van mij peste zijn zus een keer toen hij achter haar stond. Zij deed haar hak naar achteren recht in zijn zak..
en was vergeten dat ze sporen droeg van paardrijden..
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_2981394
hahaha tranen rollen over mijn wangen van het lachen.. sommigen vertellen het echt mooi!! loooolll!!

MEER MEER!!!

zal morgen ook even een paar blunders van mezelf posten..

  Milf donderdag 31 januari 2002 @ 00:43:55 #34
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_2994857
*kickt weer ff omhoog

enneu ik wil meer lezen!!

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_2995043
Ik weet niet meer hoe oud ik was, zal een jaartje of 7 geweest zijn, maar blijkbaar kon ie al wel een beetje stijf worden ofzo (geen idee vanaf welke leeftijd dat gebeurt). Mijn zus hielp met met aankleden of zoiets en zat op haar knieën. Kreeg ze dus mijn ding in haar oog.
  Milf donderdag 31 januari 2002 @ 01:02:37 #36
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_2995076
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 00:59 schreef Dixidito het volgende:
Ik weet niet meer hoe oud ik was, zal een jaartje of 7 geweest zijn, maar blijkbaar kon ie al wel een beetje stijf worden ofzo (geen idee vanaf welke leeftijd dat gebeurt). Mijn zus hielp met met aankleden of zoiets en zat op haar knieën. Kreeg ze dus mijn ding in haar oog.
whoehahahaha

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_2995177
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 00:59 schreef Dixidito het volgende:
Ik weet niet meer hoe oud ik was, zal een jaartje of 7 geweest zijn, maar blijkbaar kon ie al wel een beetje stijf worden ofzo (geen idee vanaf welke leeftijd dat gebeurt). Mijn zus hielp met met aankleden of zoiets en zat op haar knieën. Kreeg ze dus mijn ding in haar oog.
Blijven toch wel leuke berichten, waar je af en toe toch behoorlijk dubbel van ligt. Vooral doorgaan, ook op 01.13
Waar een wil is, is een weg. Waar meer willen, is een file
pi_2995288
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 00:59 schreef Dixidito het volgende:
Ik weet niet meer hoe oud ik was, zal een jaartje of 7 geweest zijn, maar blijkbaar kon ie al wel een beetje stijf worden ofzo (geen idee vanaf welke leeftijd dat gebeurt). Mijn zus hielp met met aankleden of zoiets en zat op haar knieën. Kreeg ze dus mijn ding in haar oog.
LOL Keep on telling
  donderdag 31 januari 2002 @ 03:07:48 #39
15096 kedocs.com
Nee, dat kan WEL!!
pi_2995465
Nat weghangen en ff checken na 3 weken is ook pijnlijk
Dus...
  donderdag 31 januari 2002 @ 09:39:10 #40
21590 Tha_Love_Child
Let Love Lead Us To Victory
pi_2996046
LOL .. dat kan gebeuren .. en tja .. ik zou zeggen .. doen wat je niet laten kunt ..
[b]Tha Love Child[/b] - [i]" *bleep* " [/i]
  donderdag 31 januari 2002 @ 10:07:31 #41
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_2996194
Ik was een keer op vakantie in Salou en sliep in mijn tentje.
Aangezien dat het duz bloedheet was sliep ik naakt , opeens moest ik vreselijk pissen ik kijken vond ik een spijkerbroek duz ik zonder boxer in die broek.
Ik nog 100% gammel naar de plee ik klaar met zijken trek ik de rits dicht bleef er nog een stukkie vel bij Ik bloeden en bloeden ! en sins die kijk ik best wel uit met ritsen.
...Let me R o c k you..girl you make me loving the bad things,,
  donderdag 31 januari 2002 @ 14:41:13 #42
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_2999606
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 10:07 schreef misterM het volgende:
Ik was een keer op vakantie in Salou en sliep in mijn tentje.
Aangezien dat het duz bloedheet was sliep ik naakt , opeens moest ik vreselijk pissen ik kijken vond ik een spijkerbroek duz ik zonder boxer in die broek.
Ik nog 100% gammel naar de plee ik klaar met zijken trek ik de rits dicht bleef er nog een stukkie vel bij Ik bloeden en bloeden ! en sins die kijk ik best wel uit met ritsen.
OUCH!
Back in town
  donderdag 31 januari 2002 @ 17:50:48 #43
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_3002225
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 00:59 schreef Dixidito het volgende:
Ik weet niet meer hoe oud ik was, zal een jaartje of 7 geweest zijn, maar blijkbaar kon ie al wel een beetje stijf worden ofzo (geen idee vanaf welke leeftijd dat gebeurt). Mijn zus hielp met met aankleden of zoiets en zat op haar knieën. Kreeg ze dus mijn ding in haar oog.
Kon jij je op je zevende nog niet zelf aankleden?
patat ftw :)
pi_3002333
we hadden laatst nog een discussie bij economie over development (van arme landen enzo)
vraag niet hoe, maar op een gegeven moment komt dit verhaal naar boven:

iemand uit m'n klas was naar het strand geweest. daar was een jochie dat had z'n rits dicht gedaan met z'n voorhuid er tussen (goh, dat gebeurt ook vaak)
maar wat doet die moeder nu! Ze loopt naar de auto, pakt een SCHAAR...! (AAAAH! )
en wat denk je?! Ze knipt gewoon 't stuk voorhuid wat er buiten hangt eraf!!!
Vrouwen

erg pijnlijk voor dat jochie!

  donderdag 31 januari 2002 @ 18:37:15 #45
15638 DaRealMac
ondertitels zijn suf
pi_3002736
Deze draad roeleert zwaar!
Dus om hem weer ff omhoog te schoppen: Ook ik ben na met m`n BMX-je tegen een muur gereden te zijn met m`n zaakie tegen de stuurstang geknald....
Gelukkig geen permanente schade....
I cannot help but notice that there is no problem between us that cannot be solved by your departure
pi_3003836
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 17:58 schreef Fean_Fan het volgende:
we hadden laatst nog een discussie bij economie over development (van arme landen enzo)
vraag niet hoe, maar op een gegeven moment komt dit verhaal naar boven:

iemand uit m'n klas was naar het strand geweest. daar was een jochie dat had z'n rits dicht gedaan met z'n voorhuid er tussen (goh, dat gebeurt ook vaak)
maar wat doet die moeder nu! Ze loopt naar de auto, pakt een SCHAAR...! (AAAAH! )
en wat denk je?! Ze knipt gewoon 't stuk voorhuid wat er buiten hangt eraf!!!
Vrouwen

erg pijnlijk voor dat jochie!


http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=9964
...
pi_3003871
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 17:58 schreef Fean_Fan het volgende:
we hadden laatst nog een discussie bij economie over development (van arme landen enzo)
vraag niet hoe, maar op een gegeven moment komt dit verhaal naar boven:

iemand uit m'n klas was naar het strand geweest. daar was een jochie dat had z'n rits dicht gedaan met z'n voorhuid er tussen (goh, dat gebeurt ook vaak)
maar wat doet die moeder nu! Ze loopt naar de auto, pakt een SCHAAR...! (AAAAH! )
en wat denk je?! Ze knipt gewoon 't stuk voorhuid wat er buiten hangt eraf!!!
Vrouwen

erg pijnlijk voor dat jochie!


damn doet moet pijn doen
Hee buurman, ik hier?
  zaterdag 2 februari 2002 @ 13:36:22 #48
18679 syndr0me
Breaking FFL!
pi_3021208
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 00:59 schreef Dixidito het volgende:
Ik weet niet meer hoe oud ik was, zal een jaartje of 7 geweest zijn, maar blijkbaar kon ie al wel een beetje stijf worden ofzo (geen idee vanaf welke leeftijd dat gebeurt). Mijn zus hielp met met aankleden of zoiets en zat op haar knieën. Kreeg ze dus mijn ding in haar oog.
Whehehhe... de manier hoe mensen deze shit vertellen, IS ECHT SUPER LOL
-=** You're about to witness to power of fucking VDR **=-
  zaterdag 2 februari 2002 @ 14:05:42 #49
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_3021527
hmm, ook een leuke...

'k zal een jaartje of 12, 13, 14 geweest zijn.
'k ging toen nog met moeders mee naar het lokale meertje, waar je een strandje had en een meertje waar je lekker zwemmen kon, en op het strandje kon je lekker zonnen.

'k had een lekker boekje meegenomen en na een lekkere zwempartij gign ik lekker in de zon een stukje lezen. lekker op m'n buik liggend op een handdoekje, op de harde grond.

maar goed, 'k lig daar lekker, kijk af en toe ff in het rond, tot er ineens een groepje jonge meiden van een jaar of 20 op een paar meter afstand topless gaan zonnen. Dankzij het geweldige veilige gevoel wat een zonnebril je geven kon, kon ik dus practig genieten van al dat moois.

Maar goed, je bent aan het puberen, en in die tijd had ik al genoeg aan de gedachte van een tepel om een stijve te krijgen, dus in no time had ik een stijve in m'n ballenknijpertje zitten. En 'k op m'n buik lag, lag ik met m'n volle gewicht op m'n geslacht. En dat voelt na een tijdje toch niet zo fijn, dus je gaat een beetje draaien met je heupen om een beetje lekker te kunnen liggen.

Tot moeders ineens op keek en aan me vroeg waarom ik toch z lag te draaien en te doen..
'k ben toen maar ik volle vaart het water ingerent, en ben daar zowat de rest van de dag gebleven.

Sindsdien maak ik eerst ff een 'pikkeputje' voor ik ergens op m'n buik ga liggen zonnen. Tenzij 'k m'n schep vergeten ben natuurlijk.

"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
  zaterdag 2 februari 2002 @ 15:13:45 #50
374 beelzebub
master of disaster
pi_3022147
pikkeputje

Whoooeeeeehahahaaaaaaaaaaaaa

  zaterdag 2 februari 2002 @ 16:39:21 #51
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_3022798
pikkeputjes ownen, die heeft elke jongen nodig bij het zwemplezier. Sla ook altijd effe zo'n putje in de grond, wel zo prettig Op je buik liggen heeft zoiezo een raar effect op je pik
  zaterdag 2 februari 2002 @ 16:47:55 #52
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_3022899
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 15:13 schreef beelzebub het volgende:
pikkeputje

Whoooeeeeehahahaaaaaaaaaaaaa


Let maar eens op op het strand, de ervaren op-de-buik-liggers maken eerst een pikkeputje voor ze hun handdoek op het zand leggen.

Negers gebruiken daar om de een of andere reden zo'n opvouwbaar schepje voor..

"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
  zondag 3 februari 2002 @ 01:07:26 #53
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_3028139
Ik heb wel een vette blooper van mezelf

Had vroeger zo'n fiets met rechte stuur. Die stuk waar die stuur aan de stuurstang vast zat heeft zo'n scherpe hoek.
Reed dus een keer naar huis. Op weg is er altijd zo'n ventilatierooster waar ik over de spijlen reed. De spijlen van die rooster staan dicht genoeg op elkaar om over te rijden. Deed ik dus ook elke keer.
Op een keer ontbrak er een spijl. Raden over welke ik reed.

Ik ging van een rotvaart naar 0 in no time. Tenminste mijn fiets. Ik ging nog eventjes doorglijden, met zak richting stuurstang. Voelen jullie die scherpe hoek al aankomen? En dat in bijzijn van mijn beste vrienden. Ik kwam niet meer bij van de pijn. Kon er ter plekke wel om lachten.

Gelukkig nix aan overgehouden, denk ik. Als ik later onvruchtbaar blijk, klaag ik die stuurfabrikant aan voor die scherpe hoek.

IK PLEIT VOOR FIETSEN MET AIRBAGS!!

Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  maandag 4 februari 2002 @ 14:03:15 #54
21979 Annie_Temeier
Nee, geen familie van...
pi_3044662
een vriend van mij (ja, echt!), heeft een keer de wc-bril op z'n lul laten vallen toen hij klein was. Hij is toen flauwgevallen, en z'n moeder heeft hem toen gevonden....
hehehehehe
Ik heb er geen zin meer in, maak er een mooi feest van....
  maandag 4 februari 2002 @ 20:31:04 #55
374 beelzebub
master of disaster
pi_3048963
Hmmm. Dames graven jullie ook altijd een tieteputje op 't strand? Of i 't gewoon een extra zachte kussen?
pi_3049186
quote:
Op maandag 04 februari 2002 14:03 schreef Annie_Temeier het volgende:
een vriend van mij (ja, echt!), heeft een keer de wc-bril op z'n lul laten vallen toen hij klein was. Hij is toen flauwgevallen, en z'n moeder heeft hem toen gevonden....
hehehehehe
haha flauw gevallen nog wel

nog een verhaaltje dat k pas hoorde, iemand had tok aan, maar een van zn ballen hing precies tussen de rand van die tok en zn been, kreeg ie der een mep tegen, zn ene teelbal dertussen.. dat moet zeker pijn gedaan hebben

Hee buurman, ik hier?
pi_3049227
quote:
Op maandag 04 februari 2002 20:58 schreef WouterFB het volgende:

[..]

haha flauw gevallen nog wel

nog een verhaaltje dat k pas hoorde, iemand had tok aan, maar een van zn ballen hing precies tussen de rand van die tok en zn been, kreeg ie der een mep tegen, zn ene teelbal dertussen.. dat moet zeker pijn gedaan hebben


dat was een keer met K1 freefighten in Japan ofzo. had ik es op TV gezien.
was een wedstijd die maanden van te voren gepromoot was, miljoenen op gegokt enzo, en binnen 5 seconden kreeg ie een trap (was onbeslist geeindigt)
Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
pi_3050060
Zo mijn eerste reactie op dit forum ooit, zal ik em maar gelijk goed gebruiken:


Met je bal scheef in je broek op een fietszadel springen is ook niet zo'n bijster goed idee, k'heb 10 minuten krom gestaan voordat ik naar huis kon fietsen.

Of tijdens het bedrijven van de liefde met je vriendin gestoord worden door haar pa die ineens binnen komt lopen terwijl je daar mejje blote reet op en neer ligt te stoten, je kunt je minder betrapt voelen...

pi_3075335
hehe meesterlijk topic dit! MEER MEER MEEEEEEEEER
Hee buurman, ik hier?
pi_3076705
Een vriend van een vriend van me overkwam dit: Ze hadden net een lange autorit samen achter de rug en moest echt nodig schijten. Dus toen ze eindelijk bij hem thuis aankwaen rende hij naar de WC. De WC bril stond dus omhoog maar terwijl hij ging zitten deed hij hem omlaag. Hoe hij het heeft gedaan weet ik niet maar hij kwam met zijn lul tussen bril en wc te zitten.
Toen ging het dus helemaal fout, hij sprong op vande pijn maar begon toen te..... Nadat hij wat van de pijn was bekomen en zich schoon heeft gemaakt heeft die vriend van mij hem nog naar de eerste-hulp gebracht.
Als het goed is heeft hij er niks aan overgehouden.

--
En over dat het altijd een vriend overkomt komt doordat als een iemand iets overkomt weten al snel 300 mensen het. En een van die mensen post dat hier.

x
  donderdag 7 februari 2002 @ 09:16:19 #61
18438 thedon
*SirSimon Fan*
pi_3077060
quote:
Op woensdag 23 januari 2002 15:50 schreef cWaVe het volgende:
Een van de eerste keren sex.
Toen had ik nog geen dick-control.
Ben heerlijk bezig .
Op een gegeven moment floept mijn lul eruit en komt er niet goed weer in
waardoor ik met mijn hele gewicht mijn lul dubbel duw.

That's a real mood killer...

Of in bad op zijn hondjes. Vervolgens uitglijden met je knie waardoor je echt VER naar binnen gaat. Ze was opdat moment al 2 dagen niet meer ongesteld maar het water werd toch mooi rood. Baarmoeder hals een kopstoot gegeven ofzo.


haha
Gekloond: ♫
  vrijdag 8 februari 2002 @ 16:02:59 #62
22392 Sinterklaashaas
Tupac Amaru Shakur R I P 71 96
pi_3094968
mn GF was me aant p**pen en dacht dat t leuk zou zijn om o mn eikel een zuigzoen op te zetten..

GVD AUW geloof me maar

Cockteasen: "Een kip voor de haan neerzetten, zodra hij er op wil haal je de kip weg"
pi_3095017
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 15:13 schreef beelzebub het volgende:
pikkeputje

Whoooeeeeehahahaaaaaaaaaaaaa


jaaah!

maar moest jij ook meteen denken aan kippekutje?

pi_3095721
Heel leuk topic dit ja . Het leuke is: je voelt gewoon precies wat er wordt gezegd. Ik zit dan ook heel vaak in elkaar te krimpen van pijn op m'n stoel
Zelf kan ik me zo 1 2 3 geen geslachtsdeelblooper herinneren.
pi_3096126
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 16:02 schreef Sinterklaashaas het volgende:
mn GF was me aant p**pen en dacht dat t leuk zou zijn om o mn eikel een zuigzoen op te zetten..

GVD AUW geloof me maar


WWWAAAUUUUUAUAUAUAUAUAHHHHHHH das pijnlijk.
pikkenputje is masterlijk vooral in spanje on the beach
pi_3097414
quote:
Op maandag 04 februari 2002 20:31 schreef beelzebub het volgende:
Hmmm. Dames graven jullie ook altijd een tieteputje op 't strand? Of i 't gewoon een extra zachte kussen?
nou na een tijdje gaat het pijn doen hoor

maar wij draaien zo om de zoveeltijd om zodat het gevoel weer terug komt

  vrijdag 8 februari 2002 @ 20:40:29 #67
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_3098030
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 17:42 schreef juanp het volgende:

[..]

WWWAAAUUUUUAUAUAUAUAUAHHHHHHH das pijnlijk.
pikkenputje is masterlijk vooral in spanje on the beach


tis pikkeputje, of gebruik jij er meerdere per keer?
"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
pi_3105551
quote:
Op maandag 04 februari 2002 20:31 schreef beelzebub het volgende:
Hmmm. Dames graven jullie ook altijd een tieteputje op 't strand? Of i 't gewoon een extra zachte kussen?
Nee, gewoon snel op je rug gaan liggen voor het pijn gaat doen
Are you pondering what I'm pondering?
pi_3121425
een meisje uit mijn hockeyteam sprong een keer op voor een bal, zodat ze die niet tegen haar voet kreeg. Ze sprong terwijl ze rechtopstond, en ze hield haar hockeystick ook recht, om vervolgens bij de landing met haar kut op de bovenkant van de stick te landen. Ze viel op de grond van de pijn, en ze heeft echt een fiks potje staan huilen. Deed echt wreed pijn. *plaatsvervangend au enzo*

ik zelf ben een keer of 1000 met een fiets met een keihard zadel verkeerd over een drempel in de weg gereden, waarbij dat zadel dan waanzinnig hard in de kut landt. Ook niet bepaald aan te bevelen. Ik leer het ook nooit, om normaal over die dingen te rijden. (zucht)

pi_3121442
quote:
Op maandag 11 februari 2002 01:13 schreef VerbodenAppel het volgende:
een meisje uit mijn hockeyteam sprong een keer op voor een bal, zodat ze die niet tegen haar voet kreeg. Ze sprong terwijl ze rechtopstond, en ze hield haar hockeystick ook recht, om vervolgens bij de landing met haar kut op de bovenkant van de stick te landen. Ze viel op de grond van de pijn, en ze heeft echt een fiks potje staan huilen. Deed echt wreed pijn. *plaatsvervangend au enzo*

ik zelf ben een keer of 1000 met een fiets met een keihard zadel verkeerd over een drempel in de weg gereden, waarbij dat zadel dan waanzinnig hard in de kut landt. Ook niet bepaald aan te bevelen. Ik leer het ook nooit, om normaal over die dingen te rijden. (zucht)


Tja dat laatste ken ik wel ja, maar dat valt toch nog wel mee
Are you pondering what I'm pondering?
pi_3141288
quote:
Op maandag 11 februari 2002 01:13 schreef VerbodenAppel het volgende:
ik zelf ben een keer of 1000 met een fiets met een keihard zadel verkeerd over een drempel in de weg gereden, waarbij dat zadel dan waanzinnig hard in de kut landt. Ook niet bepaald aan te bevelen. Ik leer het ook nooit, om normaal over die dingen te rijden. (zucht)
Een keer of 1000? EN dan zeggen dat je het niet lekker vindt... Doet me denken aan die jager die op berenjacht gaat...
Euh...
  dinsdag 12 februari 2002 @ 19:20:38 #72
14677 Fegisje
I love America
pi_3141964
quote:
Op maandag 21 januari 2002 11:56 schreef MasterDisaster het volgende:
Hij had zeker eerst niet verteld dat ie homo was
Nee...

werd ie daarna!

I Love America
  dinsdag 12 februari 2002 @ 23:21:13 #73
22663 BioniK
and with steel..
pi_3144673
okedan:
mooie van me neef jaren geleden:
(nee echt, ik heb zelf nog zoiets meegemaakt, maar hoevaak nou wel iemand? terwijl je toch best veel mensen kent dus is de kans groter een van hen, magoed, 'neef' klinkt zo standaard, net als 'oom', kweet het)

twas als volgt:
hij net uit school, onderweg naar huis ff zeiken, was aardig end fietsen maar moet toch nodig, dus hij zeiken, rits omhoog, klats! vast, en echt niet los te krijgen zonder extreme pijndiging, dus enigszins jas eroverheen en toch door fietsen, thuis lange jas aan, met moeder naar de dokter, spuit erin, rits los, pfoei

en verhaal natuurlijk meteen door de hele familie verspreid

niet bestemd voor verkoop/verhuur
pi_3153851
vooral dat laatste is leuk
wonnebie mot met een andere kijk
  woensdag 13 februari 2002 @ 20:32:44 #75
12593 guan
I told u it was big!
pi_3154203
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 00:59 schreef Dixidito het volgende:
Ik weet niet meer hoe oud ik was, zal een jaartje of 7 geweest zijn, maar blijkbaar kon ie al wel een beetje stijf worden ofzo (geen idee vanaf welke leeftijd dat gebeurt). Mijn zus hielp met met aankleden of zoiets en zat op haar knieën. Kreeg ze dus mijn ding in haar oog.
wahahahahahah!

ik krijg echt buikpijn van t lachen

[Dit bericht is gewijzigd door guan op 13-02-2002 20:45]

You like bass boom boom?
pi_3157649
kweeter zo gauw geen van mezelf meer (echt)
maar mijn buurjongetje is vroeger (hij was 5 ofzo?) in zijn volledig blote reetje in een bos brandnetels gevallen
hij zat helemaal onder de blaartjes!
en ook de voorkant was niet overgeslagen door het noodlot
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
pi_3162525
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 00:57 schreef the900 het volgende:
kweeter zo gauw geen van mezelf meer (echt)
maar mijn buurjongetje is vroeger (hij was 5 ofzo?) in zijn volledig blote reetje in een bos brandnetels gevallen
hij zat helemaal onder de blaartjes!
en ook de voorkant was niet overgeslagen door het noodlot
oeh das lullig
hmm dat jeukt natuurlijk als de neten.. je zou t maar helemaal open krabben
Hee buurman, ik hier?
pi_3163234
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 14:12 schreef WouterFB het volgende:

[..]

oeh das lullig
hmm dat jeukt natuurlijk als de neten.. je zou t maar helemaal open krabben


ja, dat lijkt me helemaal klote
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
  donderdag 14 februari 2002 @ 15:33:03 #79
4657 Fok.r
Ben weer aan de zomer toe...
pi_3163342
Tsja, zelf heb ik nog geen kinderen, dus ook dit wordt een verhaaltje over 'een kennis'.

Een kennis van mij is papa van een zoontje dat nu een jaar of 3, 4 is. Ten tijde dat het jochie net kon praten en ook eigenlijk alles een beetje begon te ontdekken en aan te raken enzow, ging zoonlief samen met papa onder douche.
Voel je hem al aankomen?

Wijzend en grijpend naar het klokkenspel van paps: "Wat is dat papa??" En voordat papa ook maar een woord had kunnen zeggen, hing het ventje met z'n volle gewicht aan papa's liaan.....

TAAAAAARZAAAAAAAAAN!!!!!!

  donderdag 14 februari 2002 @ 15:54:51 #80
5290 puffin
Fratercula arctica
pi_3163618
LOL

meer, meer...

Vroeger............ Toen je nog een uur moest zwemmen voor een emmer water...
pi_3163667
Weer ff herhaling

Ik ken een jongen die kaugom in een bepaald plekje heeft achter gelaten!
Dat meisje beld hem heel kwaad op!!!!!!! Hahaha

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  donderdag 14 februari 2002 @ 18:48:05 #82
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_3165324
Ben wel es toen ik 4 was ofzo,met mijn blote kont in een nest met rode mieren gaan zitten
doei
  donderdag 14 februari 2002 @ 21:17:22 #83
6591 KleineBeer
Dol op zinloze weetjes
pi_3166788
Op de kleuterschool leerde ik van de oudere broer van mijn buurjongen KUT en LUL schrijven. Geen idee wat het betekende, maar wel trots dat ik kon schrijven. Ik heb het dus in het speelkwartier met grote letters (zeg 4 meter hoog) op het schoolplein geschreven. Toen moest mijn moeder dus wel even bij de juf komen.
Verder was ik dus wel het liefste jongetje van de klas.
Idioten willen orde, genieën beheersen de chaos [br]Geniet nooit met mate
pi_3167806
we zouden gaan honkballen met de gym, ik was samen met een vriend van me alvast aan het ingooien, en we stonden zo ver mogelijk van elkaar af (proberen zo ver mogelijk te gooien dus...) hij haalt het niet helemaal en ik ren naar voren om de bal te vangen. ik mis hem net, hij schiet door en komt echt VOL op m'n klokkenspel!! AUW
heb je weleens met je hand ergens heel hard opgeslagen dat hij helemaal begon te kloppen zegmaar? nou dat gevoel had ik dus in m'n pik.
verschrikkelijk gevoel. eerst zak je door je benen. dan zit je op je knieen en val je naar een kant om op je zij om vervolgens een beetje jammerend te liggen kronkelen. dan ga je een paar minuutjes kruipen daarna kom je heel langzaam overeind om een beetje te staan springen om maar van dat ongelooflijke kutgevoel onder in je maag af te komen. (waar je dus alsnog een halve dag last van hebt)
dat, hoop ik NOOIT meer mee te maken
  donderdag 14 februari 2002 @ 22:47:42 #85
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_3167998
Mijn nichtje heeft zich op jonge leeftijd in evenwicht gehouden onder de douche aan de leuter van haar pappa.
Ze moet het nu, ruim 25 jaar later, nog horen.
Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
pi_3169307
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 22:47 schreef Nikki het volgende:
Mijn nichtje heeft zich op jonge leeftijd in evenwicht gehouden onder de douche aan de leuter van haar pappa.
Ze moet het nu, ruim 25 jaar later, nog horen.
dat heeft mijn vaders zus vroeger ook es gedaan bij haar papa
maar wat ook leuk was: ze was haar broertjes wel gewend, met z'n alle in bad enzo
maar toen ze voor het eerst haar vader bloot zag zei ze "Kijk! papa heeft ook een piemel! En een heele mooie!!" :>
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
pi_3178686
Misschien geen blunder, maar wel lache.

Keertje met ex beetje handwerk gedaan. Handdoekje gebruikt die hij voor zijn lenzen gebruikt. Nou er logeerde toen iemand bij hem die ook lenzen had. Me ex had die handdoek niet bij de was gegooid dus de volgende ochtend past die logé DIE handdoek om het te gebruiken voor zijn lenzen Me ex meteen: Euhm.. ik zou die maar niet gebruiken..

Kheb me rot gelachen toen ik het hoorde!

pi_3199657
Ik ken ook nog een verhaal over een (vage) vriend van mij.
Hij dacht ff lekker te gaan douchen. Nouja, schijt aan die anti-slip mat. Ik spring er zo wel in dacht ie, nou, dat heeft ie geweten. Hij stapt in dat bad, glijdt uit, en valt met z'n hele zaakje op de kraan. -> 5 hechtingen en heel veel pijn.

Het leukste vermaak, is leedvermaak. hahah

pi_3201651
quote:
Op zondag 17 februari 2002 20:18 schreef RaTz het volgende:
Ik ken ook nog een verhaal over een (vage) vriend van mij.
Hij dacht ff lekker te gaan douchen. Nouja, schijt aan die anti-slip mat. Ik spring er zo wel in dacht ie, nou, dat heeft ie geweten. Hij stapt in dat bad, glijdt uit, en valt met z'n hele zaakje op de kraan. -> 5 hechtingen en heel veel pijn.

Het leukste vermaak, is leedvermaak. hahah


oh k krimp helemaal weg als k eraan denk

Hee buurman, ik hier?
pi_3202241
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 15:33 schreef Fok! het volgende:
Tsja, zelf heb ik nog geen kinderen, dus ook dit wordt een verhaaltje over 'een kennis'.

Een kennis van mij is papa van een zoontje dat nu een jaar of 3, 4 is. Ten tijde dat het jochie net kon praten en ook eigenlijk alles een beetje begon te ontdekken en aan te raken enzow, ging zoonlief samen met papa onder douche.
Voel je hem al aankomen?

Wijzend en grijpend naar het klokkenspel van paps: "Wat is dat papa??" En voordat papa ook maar een woord had kunnen zeggen, hing het ventje met z'n volle gewicht aan papa's liaan.....

TAAAAAARZAAAAAAAAAN!!!!!!


Wat een supertopic is dit!!!! Echt geweldig gewoon.

Persoonlijk niet te veel met me gebeurd, ook wel een keertje op een iets te hoge fiets gesprongen en het zadel gemist (en met je voeten kun je niet bij de grond/ trappers). Niet aan te bevelen. Verder met voetballen verschillende keren een bal in mijn zak gekrgeen. Toevallig afeglopen donderdag op training nog: nog geen 1/2 meter afstand... aiaiai!!!!

Lommel SK helaas failiet.... [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=17456]het is wel een kut-fotow... fotoboek[/url]
pi_3210792
Ik zou die bal bij de strafcorner (hockey) wel effe tegenhouden als keeper zijnde...en geloof me...ik ving hem op. Precies in de kruising en zonder tok. Maar daarna was het zwart...arme ik. Stortte terplekke met een enorme pijn op de grond...
Bij meisjes doet ook au! Kheb een week moeilijk gelopen...

* krimpt ineen bij gedachte

Mie luf joe long taim
pi_3210816
Maar het was wel een mooie redding in ieder geval
Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
  maandag 18 februari 2002 @ 21:32:24 #93
9596 Nozzman
the bastards have landed
pi_3214303
Tijdens gymles:

Ik droeg altijd van die goedkope boxershorts en daaroverheen droegen we dan zo'n kort gymbroekje. Het was altijd heel erg opletten dat je niet met een oefening of op de bank met je ballen buiten boord ging zitten.

In diezelfde tijd had Marky Mark een videoclip met van die gasten die tegen de muur omhoog lopen en dan met een salto weer op hun benen landen. Nou was mijn hormonenhuishouding net een beetje op gang aan het komen en de lessen waren gemixed... Dus ik ren heel stoer naar een muur toe om naar boven te rennen en met een salto op mijn benen te landen. Ik kwam echter niet verder dan twee stappen, knalde toen met mijn lijf tegen de muur om vervolgens knalhard op de grond te plempen.

En daar lag ik dan, verrekkend van de pijn, mijn lul en mijn ballen ver buiten mijn broek met de hele klas om me heen. Da waren geen Good Vibrations toen...

pi_3233892
quote:
Op maandag 18 februari 2002 21:32 schreef Nozzman het volgende:
Tijdens gymles:

Ik droeg altijd van die goedkope boxershorts en daaroverheen droegen we dan zo'n kort gymbroekje. Het was altijd heel erg opletten dat je niet met een oefening of op de bank met je ballen buiten boord ging zitten.

In diezelfde tijd had Marky Mark een videoclip met van die gasten die tegen de muur omhoog lopen en dan met een salto weer op hun benen landen. Nou was mijn hormonenhuishouding net een beetje op gang aan het komen en de lessen waren gemixed... Dus ik ren heel stoer naar een muur toe om naar boven te rennen en met een salto op mijn benen te landen. Ik kwam echter niet verder dan twee stappen, knalde toen met mijn lijf tegen de muur om vervolgens knalhard op de grond te plempen.

En daar lag ik dan, verrekkend van de pijn, mijn lul en mijn ballen ver buiten mijn broek met de hele klas om me heen. Da waren geen Good Vibrations toen...


whehe das pas voor lul liggen
maarre wel mooi geprobeert, jammer dat t niet helemaal ging zoals bedoeld was
Hee buurman, ik hier?
  woensdag 20 februari 2002 @ 15:07:19 #95
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_3235791
zeilweekendje, lekker kratje bier aan boord, berenburger. heel gezellig alleen jammergenoeg geen mogelijkheid om aan boord naar het toilet te gaan. dus ff ophouden tot er ergens aangelegd kon worden. tegen de tijd dat we aanmeerden bij wat bosjes stond ik dus echt op knappen. ik spring de boot uit tussen de bosjes. snel de broek naar beneden en hurken, me verheugend op de verlossing. terwijl ik alle sluizen openzet voel ik opeens een stekend branderig gevoel in mijn doos; jawel, ik zat op een bosje brandnetels te piesen.
2 dagen last van gehad
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_3265419
dit is echt het beste topic wanneer je rotbui heb of sjaggie bent

wow ik ga met BIG smile straks ff kroeg in

hahaha heb zowat buikpijn van lachen (en gekneude ribbenpijn helpt ook niet echt mee )

en sorry heb geen geslachtsdeelbloopers in mn geheugen staan alleen de standaard blooper: op de fiets met je turbostok tegen de stuurstang ofzo

tnx voor brighten up my day hahahahaha

* yonexfreak ligt nog wel half uurtje vlak van lachen

i dont drive fast, i only fly low!!
pi_3272817
okay, laat ik ook een bijdrage leveren.

als je bij gymles trapezes gaat gebruiken, let dan vd'md goed op als je daar met gestrekte armen op gaat hangen. zo'n ding *rats* omhoog langs je klokkenspel... eerste keer dat ik sterretjes zag.

pi_3275319
verkeerd neerkomen na een duik van de hoge duikplank in t zwembad is ook niet echt aangenaam, als k t ff zacht mag uitdrukken ... ik verdonk gelukkig niet door de tijdelijke verlamming die de pijn teweegbracht ouch

en ja, water kan soms hard zijn

pi_3288437
Wij een keer met n aantal gasten voetballen. Passt een jongen heel rustig de bal naar mij. Ik denk "ik vang m wel op met mn buik", niet dus...net eronder. Het viel wel mee dus ik weer achter die bal aan, maar na een paar seconden ben ik toch even gaan liggen. Daarna nog een paar minuten wapperen (á la seedorf) en eventjes 't middenveld in de gaten houden'.
Het was toch best wel pijnlijk
pi_3289529
Op een avondje stappen in de disco met een stel vrienden...
Die tent had een bar op de eerste verdieping, hier was geen licht aan (afgesloten) omdat het niet zo druk was die avond. Werd handig gebruikt door verliefde stelletjes...

Eentje uit onze groep wist een leuk grietje te versieren, en hij vertelde later dat tie "het" had gedaan boven in die bar. Aangezien hij best dronken was en wel vaker met sterke verhalen komt aanzetten, geloofden we het niet.

We kregen de kans dat grietje te spreken...
Ze vertelde:

"nou goed, als je het echt wil weten.... hij was allemaal aan het klooien en het wilde niet lukken.
Na een poosje gaf hij op en vroeg hij of ik maagd was...
Nee joh, sukkel... je zit tegen mijn panty aan te rammen!"

Dit heeft tie nog maanden aan moeten horen

Rat.

Linux is denken in oplossingen. Niet in producten. --== The kernel, the whole kernel and nothing but the kernel, so help me Linus! ==--
pi_3289581
LOL, Hij was zelf zeker nog maagd, Nerd, haha.
  Milf zondag 24 februari 2002 @ 23:33:46 #102
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_3289873
toen ik een jaar of 12 was had ik een mooie mountainbike, jongens model. wij gingen toen altijd naar appelscha toe om in het bos te crossen. beetje over die zandweggetjes heen.

op een gegeven moment scheurde wij met onze fietsen naar beneden over zo'n zandpaadje met boomstronken die blootlagen. en aangezien dat heel hobblig is ga je automatisch staan op je pedalen.
toen kwam ik een boomwortel tegen die wel heel hoog lag en werd een beetje gelanceerd. mijn voeten kwamen los van de pendalen de fiets kwam weer op de grond ..... maar mijn voeten miste de pendalen.

ik heb alle vogels van dat moment verjaagd denk ik

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_3289912
Ooit es met zaalvoetbal richting de eigen achterlijn lopen en dan de bal via de muur over me heen willen spelen, omdraaien en verder. Als dat lukt is het een mooie actie. Als het niet lukt krijg je die bal vol in je zaak Ook m'n gezicht heb ik zo wel eens geraakt.

Met een springplank (nee geen trampoline, maar zo'n ander geval) over een bok heen springen, kan niet moeilijk zijn, jawel hoor, eerst dat ding tussen m'n benen opvangen en vervolgens voel op m'n smoel tegen de grond aan.

Minder erg, toch lachwekkend was een klasgenootje die achter haar rug mijn handen wilde vastpakken. Ze greep behoorlijk mis/raak

pi_3295595
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 15:33 schreef Fok! het volgende:
Tsja, zelf heb ik nog geen kinderen, dus ook dit wordt een verhaaltje over 'een kennis'.

Een kennis van mij is papa van een zoontje dat nu een jaar of 3, 4 is. Ten tijde dat het jochie net kon praten en ook eigenlijk alles een beetje begon te ontdekken en aan te raken enzow, ging zoonlief samen met papa onder douche.
Voel je hem al aankomen?

Wijzend en grijpend naar het klokkenspel van paps: "Wat is dat papa??" En voordat papa ook maar een woord had kunnen zeggen, hing het ventje met z'n volle gewicht aan papa's liaan.....

TAAAAAARZAAAAAAAAAN!!!!!!


LOL
#geen
pi_3295625
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 15:07 schreef tonja het volgende:
...voel ik opeens een stekend branderig gevoel in mijn doos; jawel, ik zat op een bosje brandnetels te piesen.
2 dagen last van gehad

#geen
pi_3308940
#1:duw eens heel lang een ijsklontje in je broek, tege je zak aan, dan snap je dat je een ijsklontje in een glas met zafte mot duwe niet in je broek
B: een vriend van me op de basis school, ging met ze l33t3 BMX-je van een heuveltje af, komt verkeerd op de grond knalt ie met ze klote op de stang schiet een kloot naar bove! 5 hechtingen aan ze zak, 4 net bove ze heup OUCH
pi_3338079
mensen mensen dit forum schopt toch aardig kont hoor! Ik las net van die keepster die zonder tok een bal tegen dur kruis aankreeg! Ik heb ook zoiets gehad. D'r brak er eentje uit, dus 1 tegen 1. Ik denk, ik maak een dwarse duik zodat ie er niet langskomt. Maar zijn stick bleef op een ongelukkig punt haken. RATS! AUWAUW. Met zun stok in mijn zaakje. Gelukkig had ik wel een tok om, maar die verdomde stick bleef nog eens lekker erachter hangen terwijl die gast over me heen struikeld... Dus die stick nam het een en ander mee... WEER AUWAUW.. Toch maar was ijs op gedaan. Was een belangrijke wedstrijd dus loads of people stonden te kijken. En een M-A1 team ook nog eens... Vet voor schut, daar moet ik nog zowat elke dag aan herinnert worden
pi_3339037
Oei...een MA-1 team...weg imago!
Mie luf joe long taim
pi_3344989
Een schoolgenoot van me was ooit op een doel geklommen. Nadat hij zijn evenwicht verloren was en van het doel afviel bleef ie met z'n zak aan zo'n haak hangen waar de netten mee vast zitten. Gevolg: zak opengescheurd. Hij vertelde dat ie met zijn handen zijn ballen moest vasthouden omdat ze er anders uit zouden vallen.

BTW, hij vertelde ook dat ballen wit zijn

  vrijdag 1 maart 2002 @ 13:44:41 #110
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_3349467
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 00:38 schreef deepthroat het volgende:
Een schoolgenoot van me was ooit op een doel geklommen. Nadat hij zijn evenwicht verloren was en van het doel afviel bleef ie met z'n zak aan zo'n haak hangen waar de netten mee vast zitten. Gevolg: zak opengescheurd. Hij vertelde dat ie met zijn handen zijn ballen moest vasthouden omdat ze er anders uit zouden vallen.

BTW, hij vertelde ook dat ballen wit zijn


en vertelde hij ook dat ie onderweg was naar tafeltennis ?
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_3350456
Deze verhalen zijn geweldig, alleen wekken ze een herinnering op die minder leuk is.

Wat ik zelf heb meegemaakt is het volgende;
We waren een jaar of 10 en gingen met een polsstok het land in te slootje springen.
Op een gegeven moment moest er wat afvalwater geloosd worden en de andere jongens stonden ook meteen met het water pistool in de handen.
Een slimmerik kwam op het idee om een wedstrijdje te doen, wie het verste kon pissen.
Wij met zijn allen op een rij en of het nou bewust of per ongeluk was, dat weet ik niet, maar we stonden ongeveer een meter van een schrikkeldraad af .
(voor de stadjes, dat zijn draden in een weiland waar stroomstoten door heen gaan om de koeien in het weiland te houden)
Je voelt hem al aan komen natuurlijk, want deze jongen won de wedstrijd en piste over de draad (die onder stroom stond) heen
Maar als de meeste druk er af is gaat de straal minder ver en gaat ie tegen de draad aan.
Ik kan je met de hand op mijn hart zeggen dat is beslist geen pretje,en ik heb er dagen last van gehad.
Nu nog steeds maar dan meer van mijn vrienden die het elke verjaardag weer zo nodig moeten vertellen

. X X X X X L
pi_3350720
Ik heb ook heel af en toe zo´n waardeloze ruime boxershort aan. Deze zomer ook, wil ik ff soepel over de railing van een schip glijden (van de ene naar de andere kant) zit er precies een bal tussen de railing en m´n lichaam. Ook ff een kleine knieval van de pijn gemaakt.

Een keer een neefje van mij (3 jaar ofzo) denkt grappig te zijn door met mij beginnen te ´boxen´. Poeff ineens in m´n kruis, je lacht wel omdat er familie bij is, maar doet toch wel auw.

I got soul, but I'm not a soldier
  zaterdag 2 maart 2002 @ 22:03:33 #113
12851 Buggle
The saga continues...
pi_3364489
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 22:29 schreef marno het volgende:
we zouden gaan honkballen met de gym, ik was samen met een vriend van me alvast aan het ingooien, en we stonden zo ver mogelijk van elkaar af (proberen zo ver mogelijk te gooien dus...) hij haalt het niet helemaal en ik ren naar voren om de bal te vangen. ik mis hem net, hij schiet door en komt echt VOL op m'n klokkenspel!! AUW
heb je weleens met je hand ergens heel hard opgeslagen dat hij helemaal begon te kloppen zegmaar? nou dat gevoel had ik dus in m'n pik.
verschrikkelijk gevoel. eerst zak je door je benen. dan zit je op je knieen en val je naar een kant om op je zij om vervolgens een beetje jammerend te liggen kronkelen. dan ga je een paar minuutjes kruipen daarna kom je heel langzaam overeind om een beetje te staan springen om maar van dat ongelooflijke kutgevoel onder in je maag af te komen. (waar je dus alsnog een halve dag last van hebt)
dat, hoop ik NOOIT meer mee te maken
Zat jij toen toevallig in Hilversum op school? Ken namelijk nog iemand die dat ook is overkomen. En die is ook uit 1984
"There is no much you can do about being an idiot, but about being an ignorant you have an option."
  zaterdag 2 maart 2002 @ 22:21:26 #114
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_3364700
quote:
stonden ongeveer een meter van een schrikkeldraad af
ik ben een stadje... maar heet dat niet gewoon schrikdraad?

*begint te twijfelen

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_3365621
aiaiai
gister gegymd, doen we soort van aftikken met de bal...
krijg ik gewoon keihard (en met opzet) die bal in mn zaakje )
heb nog een uurtje ofsow zo'n raar gevoel in mijn buik gehad... (jongetjes herkennen dit vast wel)
maar gelukkig merkte ik daar savonds nix meer van toen mijn vriendin er was...
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
pi_3366644
quote:
Op zondag 24 februari 2002 23:08 schreef CyberRat het volgende:
Op een avondje stappen in de disco met een stel vrienden...
Die tent had een bar op de eerste verdieping, hier was geen licht aan (afgesloten) omdat het niet zo druk was die avond. Werd handig gebruikt door verliefde stelletjes...

Eentje uit onze groep wist een leuk grietje te versieren, en hij vertelde later dat tie "het" had gedaan boven in die bar. Aangezien hij best dronken was en wel vaker met sterke verhalen komt aanzetten, geloofden we het niet.

We kregen de kans dat grietje te spreken...
Ze vertelde:

"nou goed, als je het echt wil weten.... hij was allemaal aan het klooien en het wilde niet lukken.
Na een poosje gaf hij op en vroeg hij of ik maagd was...
Nee joh, sukkel... je zit tegen mijn panty aan te rammen!"

Dit heeft tie nog maanden aan moeten horen

Rat.


mannetje en vrouwtje komen na een avondje stappen thuis en hebben vreselijke zin in een vluggertje. Na de daad zegt het mannetje "als ik wist dat je nog maagd was had ik wel wat rustiger aan gedaan". Zegt het vrouwtje "Als ik wist dat je zo snel wou doen ahd ik geen panty aangetrokken".
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_3370448
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 15:07 schreef tonja het volgende:

branderig gevoel in mijn doos; jawel, ik zat op een bosje brandnetels te piesen.
2 dagen last van gehad


ROFLOL
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_3371153
na weer eens fijn verder gelezen te hebben schoot mij ook weer een minder plezierig moment te binnen

#1 vorig jaar tijdens een tenniswedstrijd
lekker veel publiek langs de kant (mooi weer en speelden op 1 van de hoofdbanen )

nu had ik iemand tegenover me die wel wist wat hard serveren is (schat rond de 160 kmh ofzo)

en ja hoor, meneer serveert voluit en toen ik wou retourneren (=terugslaan) kwam ie op mn frame van mijn racket zo vol in mn bullseye. Kan je mededelen dat je dan door de grond zakt van zowel de pijn alswel schaamte (als veel mensen lekker pilsje drinken langs de baan)

#2 ook met tennis tijdens gewoon een wedstrijd
was een dubbelpartij en ik stond bij het net
alles ging prima, goede partij totdat maat serveert, tegenstanders ramt bal vol op mij af
normaal is dat geen probleem alleen deze keer kwam ie op de netband en je raad het al, net boven mn racket en toen was mn klokkenspel opeens het rakcet

heb toen ook ff 10min moeten luchthappen terwijl rest buikpijn kreeg van lachen

tennis kan soms gevaarlijk zijn

i dont drive fast, i only fly low!!
pi_3371238
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 22:21 schreef LadyS het volgende:

[..]

ik ben een stadje... maar heet dat niet gewoon schrikdraad?

*begint te twijfelen


Komt omdat het gevoel verschrikkelijk was
. X X X X X L
  zondag 3 maart 2002 @ 17:59:38 #120
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_3371994
quote:
Op zondag 03 maart 2002 16:57 schreef thefreezeman het volgende:

[..]

Komt omdat het gevoel verschrikkelijk was


Maar ik heb wel medelijden met je, hoor!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_3384536
Ik had nooit verwacht dat er weer zoveel mensen zouden reageren....

Ik zou zeggen ga vooral zo door.

Greetz Q

(_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_3384683
quote:
Op maandag 04 maart 2002 18:50 schreef Quarentine het volgende:

Greetz Q


Lees de faq je doet iets FOUT!
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  woensdag 6 maart 2002 @ 10:38:30 #123
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_3401617
schopje...
ik wil meer lezen
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 6 maart 2002 @ 12:12:30 #124
22719 Siets
Pure Phantasy
pi_3402511
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 22:21 schreef LadyS het volgende:

[..]

ik ben een stadje... maar heet dat niet gewoon schrikdraad?

*begint te twijfelen


schikkeldraad == combinatie van prikkeldraad en schrikdraad ??
pi_3403030
Deze ervaring heeft niks te maken met een geslachtsdeel. Maar het is wel een hele vieze ervaring met mijn ex-vriendje.

We waren aan het zoenen, voel ik iets zachts en zoet tussen mijn tanden. Bleek het een stuk snot te zijn van mijn ex. Want hij had daarvoor nog net ff uit zijn neus zitten vreten. En hij vond het raar dat ik daarna niet zoveel zin meer had in zoenen.

I'm not paranoid! Which of my enemies told you this?
pi_3403305
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 18:25 schreef Henno het volgende:
verkeerd neerkomen na een duik van de hoge duikplank in t zwembad is ook niet echt aangenaam, als k t ff zacht mag uitdrukken ... ik verdonk gelukkig niet door de tijdelijke verlamming die de pijn teweegbracht ouch

en ja, water kan soms hard zijn


Hoge duikplank, klote dingen. Ik was een jaar of 11 en dacht dat t wel eens spannend zou zijn om van een hoge duikplank af te duiken, dus ik dat doen, kom ik echt plat op t water terecht. Me tieten deden pijn, eerste wat ik deed was voelen of ze er niet door de klap afgevallen waren Ik heb dagen met bloeduitstortingen op me borsten rondgelopen
  woensdag 6 maart 2002 @ 14:25:06 #127
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_3404104
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 12:59 schreef l_Charlize_l het volgende:
Deze ervaring heeft niks te maken met een geslachtsdeel. Maar het is wel een hele vieze ervaring met mijn ex-vriendje.

We waren aan het zoenen, voel ik iets zachts en zoet tussen mijn tanden. Bleek het een stuk snot te zijn van mijn ex. Want hij had daarvoor nog net ff uit zijn neus zitten vreten. En hij vond het raar dat ik daarna niet zoveel zin meer had in zoenen.


EET SMAKELIJK!!!
Back in town
pi_3406533
Hmz, op Karate..

Moest voor het eerst tegen een vrouw sparren, dus ik heel voorzichtig beginnen, zij denkt even een high kick te maken, maar ik stond iets te dicht bij...

heb 5 minuten op de grond gelegen, en haar nooit meer gezien

pi_3407807
Dit topic is echt gaaf. Er schoot mij opeens een te binnen. Ik was iets van 2 jaar geleden aan het werk in het centrale magazijn van Hans Textiel, bijbaantje. Dus we waren een container aan het lossen, en hij was bijna leeg. Dus op het eind omdat je geen zin hebt om steeds heen en weer te lopen met die dozen pleurden we ze naar voren toe. Ik stond daar om ze op te vangen. Dus een collega gooit zo'n doos, en die komt op de grond en stuitert daarna recht in mn noten! En dan precies zo'n hoek van die doos. Wat er toen allemaal voor vloeken door die loods klonken is niet voor herhaling vatbaar .
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  donderdag 7 maart 2002 @ 01:05:47 #130
3676 Angels_t
Ik wil Goddess!
pi_3411394
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 13:20 schreef goddess in heaven het volgende:

[..]

Hoge duikplank, klote dingen. Ik was een jaar of 11 en dacht dat t wel eens spannend zou zijn om van een hoge duikplank af te duiken, dus ik dat doen, kom ik echt plat op t water terecht. Me tieten deden pijn, eerste wat ik deed was voelen of ze er niet door de klap afgevallen waren Ik heb dagen met bloeduitstortingen op me borsten rondgelopen


Mwah... denk ut toch niet. Tis weer helemaal goedgekomen

Blunder van mijzelf:
's Avonds liggen frunniken bij een ex op bed, was ik vergeten m'n lenzen uit te doen. Ik haal ze dus uit mijn oog en stop ze direct in het bakje. Goed, leuke nacht verder gehad.
Volgende ochtend TV kijken vanuit bed. Ik zie alleen nix, want ik heb mijn lenzen niet in. Ik dus lenzen in doen, zo goed als het ging. Hoop geklooi was dat.
Beginnen mijn ogen toch te irriteren! Alles is wazig en ik kan niet focussen. Van ellende ga ik tranen en mijn ogen knijpen dicht van de pijn. Ze zijn helemaal rood. Ik doe ze dus weer uit en langzaam neemt het gevoel af.
Wat bleek: mijn handen waren nogal 'vies' van het frunniken en zo'n base (of zuur, wat is het nou?) is niet erg delicaat voor je lenzen en je lenzenvloeistof.

Wijze les!

Doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt!
pi_3411750
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 01:05 schreef Angels_t het volgende:

[..]

.. en zo'n base (of zuur, wat is het nou?) ..


Een base
pi_3412332
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 01:05 schreef Angels_t het volgende:

[..]

Mwah... denk ut toch niet. Tis weer helemaal goedgekomen

Blunder van mijzelf:
's Avonds liggen frunniken bij een ex op bed, was ik vergeten m'n lenzen uit te doen. Ik haal ze dus uit mijn oog en stop ze direct in het bakje. Goed, leuke nacht verder gehad.
Volgende ochtend TV kijken vanuit bed. Ik zie alleen nix, want ik heb mijn lenzen niet in. Ik dus lenzen in doen, zo goed als het ging. Hoop geklooi was dat.
Beginnen mijn ogen toch te irriteren! Alles is wazig en ik kan niet focussen. Van ellende ga ik tranen en mijn ogen knijpen dicht van de pijn. Ze zijn helemaal rood. Ik doe ze dus weer uit en langzaam neemt het gevoel af.
Wat bleek: mijn handen waren nogal 'vies' van het frunniken en zo'n base (of zuur, wat is het nou?) is niet erg delicaat voor je lenzen en je lenzenvloeistof.

Wijze les!


Sperma en vrouwenvocht zijn dus niet geschikt om in je oog te hebben
  donderdag 7 maart 2002 @ 15:00:00 #133
3676 Angels_t
Ik wil Goddess!
pi_3415999
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 09:05 schreef youriw het volgende:

[..]

Sperma en vrouwenvocht zijn dus niet geschikt om in je oog te hebben


Ik zag ze nog net niet voorbij zwemmen!
Doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt!
  donderdag 7 maart 2002 @ 15:34:25 #134
2999 cWaVe
We gaan begonnen!
pi_3416315
Gepijpen/gepepen worden met heel veel liefde door je vriendin. Het wilde alleen niet echt vlotten en ze was al een tijdje bezig. Begint pijn in haar kaken te krijgen en haalt mijn lul uit haar mond. Maar op dat moment ben ik dus klaar aan het komen. VOL in haar oog. PIJN en gillen. Drama alom. En ik heb 3 uur lang op de grond gelegen van het lachen.
Sperma en Poessappen moeten idd niet in de ogen komen.
Liever spijt van iets dat je gedaan hebt dan spijt van iets wat je niet hebt gedaan
pi_3420341
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 15:34 schreef cWaVe het volgende:
Gepijpen/gepepen worden met heel veel liefde door je vriendin. Het wilde alleen niet echt vlotten en ze was al een tijdje bezig. Begint pijn in haar kaken te krijgen en haalt mijn lul uit haar mond. Maar op dat moment ben ik dus klaar aan het komen. VOL in haar oog. PIJN en gillen. Drama alom. En ik heb 3 uur lang op de grond gelegen van het lachen.
Sperma en Poessappen moeten idd niet in de ogen komen.
whaha oh k zou me ook helemaal doodlachen
Hee buurman, ik hier?
pi_3420812
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 13:44 schreef buzzer het volgende:

[..]

en vertelde hij ook dat ie onderweg was naar tafeltennis ?


Hmz, leg eens uit..
  vrijdag 8 maart 2002 @ 02:13:35 #137
374 beelzebub
master of disaster
pi_3422913
Niet echt jeugdig, niet echt blooper, maar achteraf wel lachwekkend.

Ben ik met een maat tijdens het dansen een meid aan 't sandwichen begint-ie d'r in d'r nek te zoenen. Zegt ze: "Je mag me overal zoenen, behalve op m'n mond en in m'n nek, ik heb nl een vriend'" Dus hij duikt in 1 keer naar beneden en steeks zo z'n neus in d'r zaakje. Sindsdien gaat er iemand door 't leven als 'de snuffelaar'.

  vrijdag 8 maart 2002 @ 12:46:00 #138
8277 Boudi
Always Coca Cola
pi_3425636
quote:
Op zondag 03 maart 2002 16:47 schreef yonexfreak het volgende:
nu had ik iemand tegenover me die wel wist wat hard serveren is (schat rond de 160 kmh ofzo)
160 is niet zo hard hoor, zeker niet bij heren. dat lukt je al als je 14-15 bent ofzo (weet niet hoe oud je bent)...

anyway, ik heb het wel es gehad bij inspelen in t miniveld (in de service-vakken, dat gaat dus superrustig om ff beetje warm te worden). sta ik aan t net, komt die bal op de netrand, en zachies in me zak. maar toch de hele training nog last van dat 'rare' gevoel gehad.

Ook wel es de bal in mn oog gekregen met een backhand waarbij de bal om t frame kwam ipv op de snaren

Met of zonder mayonaise?
pi_3426540
Nu we het toch over ongelukjes hebben, ik kan er over meepraten...

Toen ik een jaar of 12 was had ik een "chopperfiets" ik weet niet hoe die dingen heten maar de noorderlingen onder ons kennen ze als "Bananefiets". Ze hebben een heel lang rond zadel met daarvoor een versnellingsbakje. Ik had flink de gang erin en reed tegen een steen aan... Je kunt het wel raden natuurlijk, 'k gleed over het zadeltje heen met de ballen vol tegen het versnellingspookje aan.

Ik heb daarna nooit weer op die fiets gefietst.

  zondag 10 maart 2002 @ 20:17:38 #140
18941 WouterFB
ad fundum
pi_3449517
weer ff een sgop voor dit meesterlijke topic
Hee buurman, ik hier?
pi_3452285
NEE !! Woehoee!! Meesterlijk!! GVD, het is heel erg jammer dat ik jullie geen verhalen kan vertellen, want ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets heb meegemaakt waarbij mijn geslachtsdeel 'de lul' was. Voor de rest megastrakke topic. Mijn dag is ook weer goed !
pi_3452468
quote:
Gepijpen/gepepen worden met heel veel liefde door je vriendin. Het wilde alleen niet echt vlotten en ze was al een tijdje bezig. Begint pijn in haar kaken te krijgen en haalt mijn lul uit haar mond. Maar op dat moment ben ik dus klaar aan het komen. VOL in haar oog. PIJN en gillen. Drama alom. En ik heb 3 uur lang op de grond gelegen van het lachen.
Sperma en Poessappen moeten idd niet in de ogen komen.
Is het niet "Gepijpt"?
pi_3453538
quote:
Op maandag 21 januari 2002 15:01 schreef Mr_Opel het volgende:
Ik heb 1 x me lul tussen me rits getrokken, en vanaf die dag heb ik geen broeken met rits meer aangehad, en das nu al 7 jaar terug
Ik moest ermee naar de dokter.. zat toen in groep 6, leeftijd was 8 :\
ik was naar de wc gegaan, zag dat er een meisje naar de wc ging, dus ik denk ff vlug koekeloeren.. dus ik trek me gulp dicht uit haast.. hoppa daar zittie vast
Ik naar de klas naar de leraar.. ik fluisterde naar em me piemel zit tussen me gulp vast en doet pijn.. ging hij met mij naar de dokter.. aargh wat deed dat pijn zeg die hoer verdoofde me niet eens
En ik schaamde me echt de pleuris maar nu kan ik er echt wel om lachen
we are.. slaves to the rave
pi_3453553
ik ga met een lach op m'n gezicht m'n bed in dat dit topic nog maar lang gevuld mag worden

Naast het hoge-duikplank-ongelukje dat k eens heb gehad, kan ik iedereen ook aanraden uit te kijken tijdens het spelen van trefbal... een tegenstander van me mikte eens ietsje té goed en dat heb ik geweten ik heb zeker een minuut op de grond liggen kronkelen...

pi_3458280
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 00:38 schreef deepthroat het volgende:
Een schoolgenoot van me was ooit op een doel geklommen. Nadat hij zijn evenwicht verloren was en van het doel afviel bleef ie met z'n zak aan zo'n haak hangen waar de netten mee vast zitten. Gevolg: zak opengescheurd. Hij vertelde dat ie met zijn handen zijn ballen moest vasthouden omdat ze er anders uit zouden vallen.

BTW, hij vertelde ook dat ballen wit zijn


He die heb ik ook eens gehoord, Lindenholt College?
pi_3458311
quote:
Op maandag 11 maart 2002 03:47 schreef Henno het volgende:
ik ga met een lach op m'n gezicht m'n bed in dat dit topic nog maar lang gevuld mag worden

Naast het hoge-duikplank-ongelukje dat k eens heb gehad, kan ik iedereen ook aanraden uit te kijken tijdens het spelen van trefbal... een tegenstander van me mikte eens ietsje té goed en dat heb ik geweten ik heb zeker een minuut op de grond liggen kronkelen...


sjongejonge, leuk topic dit maar dat 'ik kreeg een keer een voetbal in m'n zaakje en dat deed heel pijn' heb ik nu wel genoeg gehoord. Man, dat gebeurd op gym ten minste 3x per week en ik heb het ongeveer 1x per maand tijdens voetbal/gym. (vooral omdat ik keeper ben)
tis ongeveeer even gewoon als je teen stoten. alsjeblief zeg
Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
pi_3463197
Een maat van mij was ook eens keeper. Toen met een penalty kreeg ie de bal zo hard op z'n zak. Ik riep heel kort: OH!!!!!!!. Hij bleef krom staan en in het goal en veroerde geen vin. Later lieten ze hem een paar keer in de bossen pissen om de druk eraf te laten. Dat moet zeer gedaan hebben Ikzelf heb vaak zat wat ballen in m'n zak gekregen maar gelukkig nooit ZO hard
pi_3463911
Heel lang geleden, toen ik nog regelmatig naar duistere clubs ging heb ik eens een ongelukje gehad met stage diven. De eerste paar keer ging goed totdat er iemand met zijn/haar vuist omhoog stond, en ja... daar lande ik net op. Zulke geintjes moet je niet te vaak hebben want ik kan je vertellen dat dat zeer doet!

Een maat van me (nee, niet ikzelf) is een keer wat ondandig over prikkeldraad gesprongen... met de ballen erop dus! Wij natuurlijk lachen maar hij duidelijk niet

pi_3467379
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 10:08 schreef Cazman het volgende:
Een maat van mij was ook eens keeper. Toen met een penalty kreeg ie de bal zo hard op z'n zak. Ik riep heel kort: OH!!!!!!!. Hij bleef krom staan en in het goal en veroerde geen vin. Later lieten ze hem een paar keer in de bossen pissen om de druk eraf te laten. Dat moet zeer gedaan hebben Ikzelf heb vaak zat wat ballen in m'n zak gekregen maar gelukkig nooit ZO hard
Ballen in je zak....? :s Das toch normaal...
  dinsdag 12 maart 2002 @ 21:44:50 #150
14865 sjunnie
Ugly Skank Bitch Twat
pi_3468520
Niet echt een blooper ofzow, maar wel leuk;
Een collega van me vertelde ooit:
Als hun op stap gingen in het weekend was er vaker een vriend bij die voor het stappen gaan eens een gat in de zak van zijn spijkerbroek knipte.
Hier hong hij dan z'n leuter in en stapte zo op wildvreemde dames af terwijl hij in iedere hand een biertje had.
Hij bood hun dan een drankje aan met het verzoek om wel zelf even een muntje uit zijn broekzak te halen.(op een iets genuanceerdere manier dan zoals ik het hier neertiep)

Enkelen waren natuurlijk slim genoeg om gewoon even een biertje van hem vast te houden/ over te nemen, maar er waren er genoeg bij die wel in zijn broekzak voelden.
rara wat ze daar voelden.8-)
De reacties waren verdeeld overigens; van er mee kunnen lachen tot aan een mep in z'n gezicht.:o

Bad laws are the worst sort of tyranny. Consequent, maar niet altijd
pi_3473936
Echt leuk dit.

Iemand die ik ken (nee, ik was het echt niet...) Die was eens ongesteld. Ze wou op de plee haar maandverband verwisselen.

Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar ze had het maandverband met de verkeerde kant boven, of ze had vergeten de vleugels om te vouwen ofzo.

Maarja snapt wel, die plakstrip dus boven. En ze was nogal behaard daar beneden, dus je kan je voorstellen dat het aftrekken daarvan niet zo prettig was

En ik heb zelf ook eens wat pijnlijks meegemaakt. In het zwembad heb je bij ons een rij met trapezes, over het water. Die hangen best wel hoog. Met een lang draad dat aan de trapeze zat en aan de kant van het zwembad kon je de trapeze naar je toehalen. Dus ik hang daar en ik wou me laten vallen, jawel, dat draad tussen mn benen

  woensdag 13 maart 2002 @ 16:11:50 #152
374 beelzebub
master of disaster
pi_3474952
Wat voel je dan Shaienne, ballenpijn kan je immers niet hebben.
pi_3474965
Nou dat touw wordt lekker door je spleet getrokken. Geloof me, dat is echt geen fijn gevoel
pi_3476608
LOL! Ik weet ook nog wel keertje,
hadden aardig wat gedronken met vrienden op oudjaarsavond,
ging toen naar huis, en een vriend fietste even mee,
stopte toen en gingen zoenen, allebei beetje 'voelen' enzo,
nou hij zat dus beetje bij mn borsten, nou, ik heb het geweten, volgende dag moest ik zwemmen, zegt er een meisje:
sjjjjiiittt, wat heb jij nou, wijzend naar mn borsten.
Ik kijken; allemaal blauwe plekken!! Echt heeel erg!!
Schaamde me dood, hij deed die avond erg hard ja, maarja, ik was best wel aardig weg, dus realiseerde me het allemaal nie meer zo
pi_3476819
quote:
Op vrijdag 08 maart 2002 12:46 schreef Boudi het volgende:

[..]

160 is niet zo hard hoor, zeker niet bij heren. dat lukt je al als je 14-15 bent ofzo (weet niet hoe oud je bent)...


klopt is ook niet hard
serveer tegenwoordig rond de 190-200 (niet arrogant bedoeld)

maar kan je meedeelen dat een bal met zo'n snelheid in je zakie echt wel categorie pijnlijke kernontploffing is in je ''Area 51''

* yonexfreak die hoopt niet dat ie niet vaker het aantal gravelsteentjes hoeft te tellen door een goedgeplaatste tennisbal

i dont drive fast, i only fly low!!
pi_3476906
quote:
Op maandag 11 maart 2002 18:15 schreef _Fulton_ het volgende:

[..]

sjongejonge, leuk topic dit maar dat 'ik kreeg een keer een voetbal in m'n zaakje en dat deed heel pijn' heb ik nu wel genoeg gehoord. Man, dat gebeurd op gym ten minste 3x per week en ik heb het ongeveer 1x per maand tijdens voetbal/gym. (vooral omdat ik keeper ben)
tis ongeveeer even gewoon als je teen stoten. alsjeblief zeg


ff vraagje: welke trainer heeft je ooit aangeleerd om de bal tegen te houden met je eigen ballen

lijkt wel zoiets van : oog om oog, tand om tand

ben zelf nl ook 7j keeper geweest en de keren dat ik bal in mn kruis gekregen heb is op 1 hand te tellen (gelukkig!!)

i dont drive fast, i only fly low!!
pi_3480730
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 14:18 schreef Shaienne het volgende:
En ik heb zelf ook eens wat pijnlijks meegemaakt. In het zwembad heb je bij ons een rij met trapezes, over het water. Die hangen best wel hoog. Met een lang draad dat aan de trapeze zat en aan de kant van het zwembad kon je de trapeze naar je toehalen. Dus ik hang daar en ik wou me laten vallen, jawel, dat draad tussen mn benen
Sommige vrouwen vinden dat nou juist lekker. Dat noemen ze nou een crotch-rope.
pi_3501214
*schop*
uuuuhhh ik kreeg een bal in m'n zak bla bla ( is alleen om dit gave topic weer wat hoger te krijgen )
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  Moderator vrijdag 15 maart 2002 @ 16:27:36 #159
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_3502042
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 19:48 schreef Freaky_pauwie het volgende:
LOL! Ik weet ook nog wel keertje,
hadden aardig wat gedronken met vrienden op oudjaarsavond,
ging toen naar huis, en een vriend fietste even mee...
een vriend...? Ik hoop toch dat jij je vriend bedoeld ?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_3503238
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 16:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

een vriend...? Ik hoop toch dat jij je vriend bedoeld ?


Was alweer ver terug, toen ik nog vrijgezel was...
  Moderator vrijdag 15 maart 2002 @ 20:16:19 #161
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_3503823
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 18:32 schreef Freaky_pauwie het volgende:

[..]

Was alweer ver terug, toen ik nog vrijgezel was...


Ah oke dan neem ik mijn woorden per direct terug (beetje laat maar ik zie je post nu pas...)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_3503882
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 20:19 schreef yonexfreak het volgende:

[..]

ff vraagje: welke trainer heeft je ooit aangeleerd om de bal tegen te houden met je eigen ballen

lijkt wel zoiets van : oog om oog, tand om tand

ben zelf nl ook 7j keeper geweest en de keren dat ik bal in mn kruis gekregen heb is op 1 hand te tellen (gelukkig!!)


ach, op training een keer een zacht balletje. als je 4x per week voetbalt gebeurd het wel een keerjte he.
bij gym gebeurt het wel 3x per week dat iemand een bal in z'n zak krijgt of af en toe gewoon in z'n noten word getrapt
Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
pi_3504481
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 20:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ah oke dan neem ik mijn woorden per direct terug (beetje laat maar ik zie je post nu pas...)


[offtopic] hee ik vroeg me af...ken ik jou eigenlijk..? persoonlijk dan...? [/offtopic]
  Moderator vrijdag 15 maart 2002 @ 22:19:17 #164
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_3504619
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 22:01 schreef Freaky_pauwie het volgende:

[..]

[offtopic] hee ik vroeg me af...ken ik jou eigenlijk..? persoonlijk dan...? [/offtopic]


Nee ik denk het niet hoor. Hoezo dan ?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_3516083
Na het stappen komen we met ze alle thuis bij iemand op ze verjaardag. Iemand had teveel gedronken....Hij ging maar is kosten....

Maar hij had een dilemma hij moest ook poepen dus je raad het al...bruine streep op de deur de en kost in de plee......

daar bij die dinges en die danges, bij al die andere dingen
  zondag 17 maart 2002 @ 17:23:19 #166
23629 Taxfree
Bonnetje BTW erbij?
pi_3516107
quote:
Op zondag 17 maart 2002 17:20 schreef Sickboy het volgende:
Na het stappen komen we met ze alle thuis bij iemand op ze verjaardag. Iemand had teveel gedronken....Hij ging maar is kosten....

Maar hij had een dilemma hij moest ook poepen dus je raad het al...bruine streep op de deur de en kost in de plee......


En waar in dit verhaal zit het geslachtsdeel? Toch niet onder de ??
What noise annoys an oyster most? Well, any noise annoys an oyster. But a noisy noise annoys an oyster most.
pi_3516984
ik dwaalde een beetje af
daar bij die dinges en die danges, bij al die andere dingen
pi_3517231
Het was een jaar of 3 terug op school. We liepen door de gang en we zagen onze lerares frans lopen. Een maat van mij moest ff wat tegen haar zeggen, dus hij wil op dr rug tikken, draait ze net om. Hij tikte dus iets van 3/4 keer op de borsten van ons lerares. Hij fackin rood worden, de wc induiken, en geprobeerd de rest van het jaar die lerares te vermijden,s hit wat heb ik toen gelachen zeg
Tonight, I'm a rock 'n' roll star.
pi_3518705
Ik doe al een jaar of 6 aan Tang Soo So (Koreaans Karate) en daar hebben we eens in de zoveel tijd ook Nederlandse en Europese Kampioenschappen van.

Een aantal keren heb ik het zien gebeuren dat door samenloop van omstandigheden in een sparringsgevecht iemand ZO hard in z'n kruis werd getrapt dat diegenen 5 minuten half bewusteloos lagen en vervolgens met ijs op hun (voormalige) zak(ie) de intens gruwelijke pijnen aan het verdrijven waren.

Ik heb het zelf gelukkig nog nooit meegemaakt.
(Het dragen van een Toc is trouwens verplicht bij zo'n gevecht)

pi_3518736
quote:
Op zondag 17 maart 2002 19:46 schreef Spatel het volgende:
geprobeerd de rest van het jaar die lerares te vermijden,s hit wat heb ik toen gelachen zeg
"Meesterlijk"
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  maandag 18 maart 2002 @ 00:28:58 #171
12395 mistraldk
Sailing's the game!!!
pi_3520490
Ik ben zeilinstructeur en bij een collega aan boord gebeurde het volgende:
(even vooraf: achterop de boot waar dit gebeurde zaten 2 maal de bekende "kikkers". deze zijn, mits van metaal, behoorlijk scherp)
een jongen zat achterop de boot, dit is vanwege uitglijgevaar 'verboden' dus de instructeur vroeg hem weer naar voren te komen. die jongen deed dat en haalde dus aan zo'n kikker zijn zak open, om met de kikker vol in zijn ster te eindigen.
Dit klonk voor de rest van de zeilers op de plas ongeveer alsof het luchtalarm afging, en de jongen in kwestie had best veel pijn.(goh....)
uiteindelijk met 2 tampons in zijn hol naar het ziekenhuis gereden.
"Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"
pi_3521717
Whahahhaha met 2 tampons in zijn hol
Tonight, I'm a rock 'n' roll star.
pi_3523371
quote:
Op maandag 18 maart 2002 00:28 schreef mistraldk het volgende:
uiteindelijk met 2 tampons in zijn hol naar het ziekenhuis gereden.
auauuauaauuw
  maandag 18 maart 2002 @ 14:24:48 #174
12395 mistraldk
Sailing's the game!!!
pi_3525658
dat meisje dat die dingen meehad heeft de hele dag de slappe lach gehad. moet je je ook voorstellen, zo'n 'tough-guy', altijd bijdehand enzo, met 2 tampons in zijn achterste.
"Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"
pi_3525740
Een aantal maanden tijdens een voetbalwedstrijd van ons team. Een tegenstander rukt op over het middenveld, ik probeer hem de bal te ontfutselen door een sliding te maken. Terwijl ik die bal wegtik haalt ie vol uit. Er was dus geen bal meer, dus je kan wel raden waar die voet eindigde. Gelijk maar ff gevoeld of ze der nog allebei zaten.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_3526496
quote:
Op maandag 18 maart 2002 00:28 schreef mistraldk het volgende:

...uiteindelijk met 2 tampons in zijn hol naar het ziekenhuis gereden.


Mwhoaahahaha, ik lig hier echt in een scheur om al die verhalen , schitterend wat een topic.

Ik verzin geen sterke verhalen, en aangezien ik onaangename gebeurtenissen uit mijn geheugen verdring kan ik me niet veel "geslachtsdeel-ongelukjes" herinneren. Behalve deze dan:

Ik lag lekker naakt met mijn ex te vunzen toen ze opeens iets raars en onverklaarbaars deed. Ze had mijn leuter in haar hand, en drukte met haar andere hand haar wijsvinger sterk tegen haar duim. Toen liet ze met kracht haar wijsvinger los van haar duim die met een hoog impact gehalte tegen mijn snikkalia ketste. Precies zo tegen de rand van de eikel. Ik was toen heel boos, want het deed niet alleen erg pijn, ik kon het gewoon niet begrijpen waarom ze dat deed. Ze zei dat het zo niet haar bedoeling was en dat had maar een geintje was (baldadige trut). Gelukkig is het nu uit!
(alsof het opwindend zou zijn tijdens de daad..., ik had eigenlijk ontzettend hard, met al mijn 70kilos aan haar tepels moeten gaan hangen )
Zo dat ben ik kwijt

ThaPim neemt voorlopig afscheid van FOK!,....snik
pi_3529056
quote:
Op maandag 18 maart 2002 15:22 schreef ThaPim het volgende:

[..]
Ze had mijn leuter in haar hand, en drukte met haar andere hand haar wijsvinger sterk tegen haar duim. Toen liet ze met kracht haar wijsvinger los van haar duim die met een hoog impact gehalte tegen mijn snikkalia ketste. (40 woorden)


Ze piekte dus hard tegen je eikel (7 woorden)

pi_3534800
quote:
Op maandag 18 maart 2002 18:45 schreef DeF2K het volgende:

[..]

Ze piekte dus hard tegen je eikel (7 woorden)


aah, "piekte", noem je dat zo. Thanx, ik kon er geen woord voor vinden Het deed alleen niet minder zeer met haar nagels
ThaPim neemt voorlopig afscheid van FOK!,....snik
  dinsdag 19 maart 2002 @ 13:00:07 #179
10793 DainBramage
Voor de dorst
pi_3537435
Als leiding op mee op een jeugdkamp is ook altijd leuk.
Hadden we een grote zeepbaan gemaakt. Gewoon een aanloop nemen en dan op je buik glijden. De baan was ongeveer 20-25 meter. met heel veel zeep. Als leiding moet je natuurlijk erg vaak. En geloof me op sommige plekken van je lichaam is je huid heel erg gevoelig. ik heb 2 weken met een geirriteerde swans rond gelopen. Sindsdien hebben we ook een nieuw woord bij de vereniging: 'Zeeplul'
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
  dinsdag 19 maart 2002 @ 13:30:45 #180
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_3537978
Ik heb wel eens een verhaal gehoord van iemand die met zijn vriendin in een yakuzi wilde. Zij zat er al in, hij springt er bij. Vol met zijn anus op de sproeier. Heeft een tijdje met een stoma mogen doen....
  dinsdag 19 maart 2002 @ 13:50:11 #181
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_3538208
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:00 schreef DainBramage het volgende:
Als leiding op mee op een jeugdkamp is ook altijd leuk.
Hadden we een grote zeepbaan gemaakt. Gewoon een aanloop nemen en dan op je buik glijden. De baan was ongeveer 20-25 meter. met heel veel zeep. Als leiding moet je natuurlijk erg vaak. En geloof me op sommige plekken van je lichaam is je huid heel erg gevoelig. ik heb 2 weken met een geirriteerde swans rond gelopen. Sindsdien hebben we ook een nieuw woord bij de vereniging: 'Zeeplul'
Whahaha, zeeplul. Kostelijk ;-)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  dinsdag 19 maart 2002 @ 15:10:48 #182
13254 Mokke
 Thom Yorke
pi_3539508
Toen ik een jaar of 12 was had ik een judoexamen (voor de gele band, ook nooit verder gekomen ) Op een gegeven moment moest iemand mij werpen en in de houdgreep nemen. Dat werpen ging nog wel, maar toen hij zichzelf op de grond liet vallen om mij in de houdgreep te nemen, kwam hij vol met zijn knie ik mijn zaakje. Wat heb ik liggen kronkelen en wat hebben die trotse ouders van die kinders zitten lachen
It's easy to be miserable. Being happier is tougher- and cooler
  dinsdag 19 maart 2002 @ 15:33:59 #183
13254 Mokke
 Thom Yorke
pi_3539964
Nog eentje:
Een vriend van mij zat op waterpolo. Toen zij ergens moesten spelen waar ook een glijbaan was (een behoorlijk snelle), ging een van zijn teamgenoten daar vanaf. Eenmaal onder aan de glijbaan aangekomen, werd het water nogal rood. Hij naar de trainer toe die nog niets wist. Die reageerde met: MOET JE POEPEN OFZO? Bleek dat hij zijn pisbuis had gescheurd.

Ik geloof dat alles goed is gekomen.

It's easy to be miserable. Being happier is tougher- and cooler
  dinsdag 19 maart 2002 @ 15:50:49 #184
19003 Rampage2K
*be on the ~ : tekeergaan
pi_3540338
Zo, jezu, ik zit hier nu echt al 1,5 uur ofzo een partij last van m'n buik te krijgen van het lachen.

Heb zelf ook nog wel grappig iets: vroeger stoeide ik nog wel eens met m'n broertje en als ie dan echt irri werd dan dreigde ik met een knietje in z'n ballen . Maargoed, hij werd op een gegeven moment flink irri, dus ik maatregelen nemen.....hield ie z'n hand ertussen. Hij begon te janken (what else is new, deed ie wel vaker), maar het hield ook echt niet op en dat vond ik toch wel raar, bleek ik z'n duim zwaar gekneusd te hebben

pi_3541821
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 02:18 schreef smerik het volgende:

[..]

Een base


ben ik net aant leren voor men exaam, een base is een vaste stof die oplosbaar is in water,bv zeep
Got cat ?
  dinsdag 19 maart 2002 @ 17:19:45 #186
19003 Rampage2K
*be on the ~ : tekeergaan
pi_3541895
Geniaal.....
pi_3542444
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 17:15 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:

[..]

ben ik net aant leren voor men exaam, een base is een vaste stof die oplosbaar is in water,bv zeep


Dan stop maar met leren: het wordt niets.
Een base is een stof dat een proton (of protonen) (H+-deeltje) kan binden.
Dit is dus het tegenovergestelde van een zuur (dat wil namelijk protonen afstaan).

Het heeft dus niets met oplosbaarheid van vaste stoffen te maken.

Oh ja zeep lost niet zo goed op in water, omdat een zeepmolekuul een lange koolstofstaart heeft (en een geladen kop). Daardoor gaat het micellen vormen, dat zijn verzamelingen zeepmolekulen met de staarten naar elkaar toe, zodat er een bol onstaat met alleen maar koppen aan de buitenkant. Deze koppen zijn wel oplosbaar in water, en zodoende kan zeep toch in water oplossen (alhoewel er zich dus nauwelijks watermolekulen in de micel bevinden)

[edit: stop -> stof]

[Dit bericht is gewijzigd door FoeiJongHaai op 19-03-2002 18:00]

From all the things I've lost, I miss my mind most.
pi_3542473
maar goed, door met deze fantastische thread
From all the things I've lost, I miss my mind most.
  woensdag 20 maart 2002 @ 00:58:39 #189
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_3548531
Ik kan zelf niets herinneren, maar weet nog wel van een schoolkamp, was toen jaar of 12.

Andere jongen fietste eindje voor mij, op een gegeven moment rijden er drie fietsen tegen elkaar. Hij vliegt eindje de lucht in en komt vervolgens loeihard op de stang van z'n fiets terecht. Zijn uitspraak herinner ik me nog:

"Mien klot'n, mien klot'n!"

Seriously!?
pi_3548778
Ook met tennissen... en dan niet heel stoer een service opvangen met je zak nee hoor nog veel erger.

Heel stoer zo een paar keer stuiteren voor je gaat serveren.... en dan de bal vervolgens weg zien stuiteren op de baseline TJOEP recht in je zaakje. Echt heel zacht maar op zo'n ongelukkige plaats dat ik vervolgens 5 min aan de kant zat met buikpijn...

[b] You don't need to, emerge from nothing.... you don't need to tear away... [/b]
  woensdag 20 maart 2002 @ 13:59:29 #191
5541 DarkHelmet
Cant breath in this thing!
pi_3552410
Ik ook maar ffkes.

Op de basisschool in groep 5 of 6. Het was een speciale feestdag en we deden allemaal spelletjes in de klas.
Waaronder eentje waar 1 geblindeerde persoon op de tast een klasgenootje moest herkennen. Toen was ik aan de beurt om 'herkent' te worden. Aangezien ik een bril had als een van de weinige in de klas, wilde ik het mijn 'blinde' klasgenote niet te makkelijk maken. Gaf mijn bril dus ff aan een vriendje. Ga voor haar staan. Zij was geblindoekt dus zij zag mij niet voor zich staan, dus stonden we daar voor mijn gevoel dus even.
Ik was nog wel zo slim om niet te zeggen: "ja ik sta er al!"
Waarom ik het volgende precies deed weet ik niet. Of ik had kriebels aan mijn been of ik wilde er ff aanstoten zodat ze zou weten dat er al iemand stond. IIG het kwam er dus op neer dat ik er een behoorlijk knietje gaf bij het opheffen van mijn knie Arme meisje zakte piepend en huilend ineen.
Leraar hardstikke kwaad, omdat ik zomaar ineens uit het niks een knietje gaf.
En ik was sprakeloos, want hoe kon het in godsnaam zo'n pijn doen, ze had toch immers geen ballen? Ik was zo sprakeloos dat ik me niet kon verdedigen en ik dus op mijn flikker kreeg terwijl ik het helemaal niet zo bedoelde

pi_3553682
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 13:59 schreef DarkHelmet het volgende:
... en ik dus op mijn flikker kreeg terwijl ik het helemaal niet zo bedoelde
Dat soort dingen vind ik altijd zo klote! We worden gewoon zovaak verkeerd begrepen. Maar ja, het is misschien wel begrijpelijk want het zal er wel bijzonder vreemd uitgezien hebben
ThaPim neemt voorlopig afscheid van FOK!,....snik
pi_3555239
Ooit eens erg last van mijn gezicht gehad na pijn in mijn aars
Ik pakte in het donker mijn fiets uit het fietsenrek op het station. Ik neem een aanloopje en spring soepeltjes op de fiets. Hebben ze mijn zadel gejat. Zadelpen was nog wel aanwezig en die schoof zo in mijn aars... toen ben ik een metertje met mijn gezicht over het asfalt geschoven met een gat in mijn broek ter hoogte van het poepertje....
AHHHHH Ik wist even niet wat er meer pijn deed. Aan het aarsje wonder boven wonder geen schade.
pi_3555297
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 02:00 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Ook met tennissen... en dan niet heel stoer een service opvangen met je zak
geloof me het woord stoer komt dan echt niet bij me op hoor

en 2e het was zeker niet de bedoeling om de bal met mn eigen ''ballen''op te vangen, maar hij stuiterde vreemd vanaf de lijn waardoor ie vreemd deed na de stuit

maargoed hoe het ook gebeurde, pijn deed het zeker

i dont drive fast, i only fly low!!
pi_3555307
Free Willy

Tijdens een JeugdVakantieWeek in de woonplaats van mijn ouders kwam een jongetje naar de leiding toe (waaronder ik). Het kereltje was een jaartje of 6 en had zo'n schattige zwemslip aan met een touwtje. Hij keek alleen een beetje beteutert. Na 10 minuten vragen wat er aan de hand was bleek zijn piemeltje in de knoop te zitten met het touwtje.
En dat al een flinke poos. Hij had namelijk al een uurtje doorgebracht met het zelf oplossen van zijn probleem. Na al dat gefrunnik en getrek was het allemaal heel erg vast gaan zitten en hij was ook nog in het water geweest, wat ook niet hielp.
Een van de leidsters heeft toen met een ontzettende rooie kop een kwartier zitten frunniken.
En wij maar roepen: "probeer het is met je tanden"
Uiteindelijk hebben we het met een schaartje en chirurgische precisie weten op te lossen.

  donderdag 21 maart 2002 @ 16:53:49 #196
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_3568060
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 17:49 schreef sop het volgende:
Free Willy

Tijdens een JeugdVakantieWeek in de woonplaats van mijn ouders kwam een jongetje naar de leiding toe (waaronder ik). Het kereltje was een jaartje of 6 en had zo'n schattige zwemslip aan met een touwtje. Hij keek alleen een beetje beteutert. Na 10 minuten vragen wat er aan de hand was bleek zijn piemeltje in de knoop te zitten met het touwtje.
En dat al een flinke poos. Hij had namelijk al een uurtje doorgebracht met het zelf oplossen van zijn probleem. Na al dat gefrunnik en getrek was het allemaal heel erg vast gaan zitten en hij was ook nog in het water geweest, wat ook niet hielp.
Een van de leidsters heeft toen met een ontzettende rooie kop een kwartier zitten frunniken.
En wij maar roepen: "probeer het is met je tanden"
Uiteindelijk hebben we het met een schaartje en chirurgische precisie weten op te lossen.


*proest*
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  donderdag 21 maart 2002 @ 18:06:00 #197
2432 Nimue
keep your magic
pi_3568896
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 17:49 schreef sop het volgende:
Free Willy

Tijdens een JeugdVakantieWeek in de woonplaats van mijn ouders kwam een jongetje naar de leiding toe (waaronder ik). Het kereltje was een jaartje of 6 en had zo'n schattige zwemslip aan met een touwtje. Hij keek alleen een beetje beteutert. Na 10 minuten vragen wat er aan de hand was bleek zijn piemeltje in de knoop te zitten met het touwtje.
En dat al een flinke poos. Hij had namelijk al een uurtje doorgebracht met het zelf oplossen van zijn probleem. Na al dat gefrunnik en getrek was het allemaal heel erg vast gaan zitten en hij was ook nog in het water geweest, wat ook niet hielp.
Een van de leidsters heeft toen met een ontzettende rooie kop een kwartier zitten frunniken.
En wij maar roepen: "probeer het is met je tanden"
Uiteindelijk hebben we het met een schaartje en chirurgische precisie weten op te lossen.


Meesterlijk!
It takes all sorts to make the world (Keri Hulme, The bone people)
pi_3569598
Ik heb ongeveer anderhalf jaar terug bij ninjitsu een stoktechniek gehad waarbij het de bedoeling is dat je je tegenstander immobiliseert door die stok op een bepaalde manier in zijn zak te slaan. Bij je sparringspartner doe je dit uiteraard niet echt maar ik had iemand als sparringspartner die nogal fanatiek was.

Ik heb de rest van de les aan de kant moeten zitten en allee lacherige blikken maar een beetje genegeerd. Auw, wat deed dat een pijn zeg.

ook heb ik zo'n 10 jaar terug een softbal wedstrijd gehad tegen het team van mijn zusje en mijn vader was de scheidsrechter. ik stond aan slag, mijn zusje was de pitcher en denkt, die broer van me ga ik eens zo'n harde bal geven dat hij hem nooit raakt. Die bal kwam niet helemaal goed aan, stuiterde op de thuisplaat onder de catcher door zo tegen de private parts van mijn vader. ik heb nog nooit een scheidsrechter met zo'n hoog stemmetje WIJD horen roepen.

pi_3572479
Niet dat dit echt jeugdig is maar ja.
2 weken geleden waren met z'n allen aan het paintballen. Voor mesen die dit al hebben gedaan, die weten hoe pijn het kan doen. Op een gegeven moment was ik al dood en zat ik toe te kijken. Wordt er een gast geraakt en is dood, dus loopt ie terug naar de "dead zone". Op de weg terug erd ie in de ballen geraakt door zo'n schot. Hij begon meteen te dansen alsof een wesp hem in zijn reed zat te steken, het was echt te komisch om te zien. echt AUW. Liep nog ieder geval nog een week een beetje mank
pi_3575007
Die knakker had dus "paint balls"
pi_3576010
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 08:43 schreef GekkeGerrit het volgende:
Die knakker had dus "paint balls"
Hehehehehehe Waarschijnlijk waren ze toen blauw hehehe
ThaPim neemt voorlopig afscheid van FOK!,....snik
  vrijdag 22 maart 2002 @ 13:54:21 #202
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_3578466
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 02:00 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Ook met tennissen... en dan niet heel stoer een service opvangen met je zak nee hoor nog veel erger.

Heel stoer zo een paar keer stuiteren voor je gaat serveren.... en dan de bal vervolgens weg zien stuiteren op de baseline TJOEP recht in je zaakje. Echt heel zacht maar op zo'n ongelukkige plaats dat ik vervolgens 5 min aan de kant zat met buikpijn...


"buikpijn", dat ken ik ook
zeg ik ook altijd, want anders weet ik dat iedereen begint te lachen
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_3578605
Eentje uit het archief:

Jaartje of wat geleden woonde ik samen met een errug goede vriendin in een flatje. Op een ongelukkige dag had die meid het voor elkaar gekregen om een tampon zo in te brengen dat de touwtjes naar binnen floepten. (vraag me niet hoe ze het gedaan had). Omdat we elkaar door en door kennen kreeg ik de eerbare taak om dat ding er weer uit te vissen Helaas lukte het niet al te best want de touwtjes knapten en het tampon bleef waar het was... Wij naar de huisarts en zij met een rode kop het verhaal uitleggen, helaas mocht ik er niet bij zijn toen de arts haar hielp maar ik heb dubbel gelegen in de wachtkamer... Sindsdien heeft ze nooit weer tampons gebruikt

pi_3578631
Er gebeuren ook hele trieste geslachtsdeel bloopers.
Bij ons op (middelbare) school zat er zo'n irritant pestventje. Die deed eigenlijk niemand kwaad, behalve 1 jongen. Een beetje een schlemiel. Die pestte hij continue.
Op een dag zat die jongen gehurkt op de grond. Komt dat ettertje eraan en die schopt hem vol (echt uit allemacht) tussen zijn benen.
Die jongen heeft 2 dagen in het ziekenhuis gelegen met verlammingsverschijnselen. Hij kon ook niets meer zien.
Dat is later geloof ik allemaal wel redelijk bijgetrokken.

Het ettertje is opgepakt door de politie en is door de kinderrechter uit huis geplaatst (iets dergelijks wa het, 't is namelijk al heel lang geleden). Ik heb hem gelukkig nooit meer gezien.

Sorry voor dit kut stukje in dit voor de rest zo ontzettend leuke topic, maar ik moest het even kwijt

  vrijdag 22 maart 2002 @ 14:10:57 #205
16105 Oliver
...laat het het zand zijn...
pi_3578659
Fantastisch topic! een heleboel collega's zitten me errug vreemd aan te kijken als ik proestend probeer mijn lach in te houden. Ik nog wel een paar aanvullingen.

1.) Een vriendin van me was verliefd op een jongen en dat was wederzijds. Hun een avondje vreselijk verliefd op elkaar lekker romantisch doen. Dus etentje bij kaarslicht nog wat nadrinken enzovoort. Het meisje had zich voor deze avond in een vrij kort rokje gehesen en alles zag er pico bello uit. Op een gegeven moment waren de twee beland op de bank en het kussen werd steeds heftiger. Zij ging op zijn schoot zitten met de gezichten naar elkaar toe. Je snapt het wel. Flink lopen vozen natuurlijk en op een gegeven moment wilden ze gaan liggen. Zij klimt van zijn schoot en de broek van die gozer is precies op de plek waar zij heb lopen schuren helemaal rood. Was ze ongesteld geworden. Oeps. Het leuke was ook nog dat die jongen dacht dat ie z'n rode wijn had geknoeid en verontschuldigde zich

2.) We waren op een avond met vier man wezen stappen. Mijn beste vriend en onze vriendinnen. Nu konden onze vriendinnen het errug goed met elkaar vinden en de drank vloeide rijkelijk. Na een goldstrike (dat is dus echt troep) of 8 hadden de dames het niet meer helemaal op een rijtje. Sterker nog in de kroeg konden ze nog lopen, maar eenmaal buiten (het was ongeveer -2 graden) waren twee stappen na elkaar toch een onmogelijke klus. Na een taxi en een hoop getil had ik het eindelijk voor elkaar op haar op bed te krijgen. Echter ze was ongesteld en dat moest allemaal nog even verschoond worden. Jammer genoeg was ze erg melig en voordat ik het wist was de tampon zeer professioneel door haar verwijderd. Het was mijn taak om de tampon in een tissue op te vangen en in de prullenbak te gooien. Ze was alleen zo zat dat de coordinatie van het los laten van de tampon en het stil houden van haar hand absoluut niet meer werkten. Na een kwartier het spelletje 'vang-de-tampon' ging ze slapen en ik kon ruimen

Ik weet nog wel een paar verhalen maar die komen misschien straks nog wel.

- Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan! -
pi_3579547
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 14:10 schreef Oliver het volgende:

1.) Een vriendin van me was verliefd op een jongen en dat was wederzijds. Hun een avondje vreselijk verliefd op elkaar lekker romantisch doen. Dus etentje bij kaarslicht nog wat nadrinken enzovoort. Het meisje had zich voor deze avond in een vrij kort rokje gehesen en alles zag er pico bello uit. Op een gegeven moment waren de twee beland op de bank en het kussen werd steeds heftiger. Zij ging op zijn schoot zitten met de gezichten naar elkaar toe. Je snapt het wel. Flink lopen vozen natuurlijk en op een gegeven moment wilden ze gaan liggen. Zij klimt van zijn schoot en de broek van die gozer is precies op de plek waar zij heb lopen schuren helemaal rood. Was ze ongesteld geworden. Oeps. Het leuke was ook nog dat die jongen dacht dat ie z'n rode wijn had geknoeid en verontschuldigde zich


Lol!!!!
  vrijdag 22 maart 2002 @ 16:43:58 #207
16105 Oliver
...laat het het zand zijn...
pi_3580761
Eventjes visualiseren...

- Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan! -
pi_3580909
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 16:43 schreef Oliver het volgende:
Eventjes visualiseren...

[afbeelding]


Of deze:

Auww...

Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 22 maart 2002 @ 17:10:45 #209
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_3581055
Ik was keeper in een hockeyteam en dan denk je toch dat je goed beschermt bent, valt toch vies tegen. Ik had heel mn uitrusting goed aangetrokken inclusief tok maar krijg tijdens een wedstrijd een snijer van 2 meter afstand op zakhoogte. Komt die bal net op de onderkant van mn Tok. Schiet die tok omhoog. Mn ballen vlogen voor mn gevoel tot in mn maag. Deed pijn.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_3581074
Vroeger fanatiek gehockeyed, goed team, was laatste man.....wedstrijd, zomerdag, tegen een team dat niet eens in onze cirkel kon komen......keeper heeft dus al de hele wedstrijd geen bal gehad......zit zich te vervelen tijdens de westrijd, opeens een bal die doorschiet helemaal naar onze cirkel, niemand van de tegenpartij in de buurt, ik roep tegen hem dat hij de bal maar moet stoppen en dat ik de bal meeneem.......maar hij had toch iets anders in gedachten, geeft de bal een rotschop, zo in mijn klokkenspel......

twee dagen ziekenhuis.....

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  vrijdag 22 maart 2002 @ 17:19:33 #211
19660 VVK
40oz's To Freedom
pi_3581168
Zo heb ik er ook nog wel een. M'n vriendin zal waarschijnlijk wel niet heel erg goed hebben opgeled bij biologie ofzo. In ieder geval waren we op 'n avond 'n beetje aan het rommelen. Beetje sexen, friemelen enz. op een gegeven moment waren we op z'n hondjes bezig, voel ik ineens haar handje langs mijn benen omhoog komen om eens lekker aan m'n ballen te zitten.
Tot daaraan ging het allemaal nog goed, alleen zij was in de veronderstelling dat ballen zomaar los in de zak hangen (hoe ze daarbij komt weet ik ook niet). Begon ze er mee te draaien alsof het een zak met knikkers is. Aaaaahhh, is niet veel meer geworden die avond.
Believe me when I say that I've got somethin' for his punk ass
pi_3581537
quote:
Op maandag 11 maart 2002 18:12 schreef GEsTOoRD het volgende:

[..]

He die heb ik ook eens gehoord, Lindenholt College?


Nee die gast zat volgens mij op de SSgN want daar zat ik ook op en hij heette Craig en zijn broer heette Ricky ofzow.

Ze kwamen van de seychellen (of hoe schrijf je dat)

Ik heb me net aangemeld om dit bericht te schrijven (dat met die zak aan doel) en toen kwam ik hem tegen.

pi_3581617
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 17:19 schreef VVK het volgende:
Zo heb ik er ook nog wel een. M'n vriendin zal waarschijnlijk wel niet heel erg goed hebben opgeled bij biologie ofzo. In ieder geval waren we op 'n avond 'n beetje aan het rommelen. Beetje sexen, friemelen enz. op een gegeven moment waren we op z'n hondjes bezig, voel ik ineens haar handje langs mijn benen omhoog komen om eens lekker aan m'n ballen te zitten.
Tot daaraan ging het allemaal nog goed, alleen zij was in de veronderstelling dat ballen zomaar los in de zak hangen (hoe ze daarbij komt weet ik ook niet). Begon ze er mee te draaien alsof het een zak met knikkers is. Aaaaahhh, is niet veel meer geworden die avond.
Knoopje in je zaadleiders
pi_3581867
Ik heb vooral het bekende: velletje + rits, dan krijg je je rits haast niet naar beneden van de pijn Van zadel afgeschoten met hoge stem als gevolg en m'n broertje wijs gemaakt dat ie pas een echte vent was als ie afthershave over z'n ballen goot... Gillen dat ie deed!
pi_3582403
mijn baas: gaat opstap in amsterdam (woont in weert, limburg) en hij ziet daar een leuke vrouw. hij daarmee praten, van het een komt het ander, en ze gaan samen naar buiten. maar mijn baas die moest nog pissen, vraagt zij of ze 'm vast mag houden....... op het moment dat ie begint te pissen stopt ze zijn lul terug in zijn broek en heeft ie zichzelf helemaal onder gezeikt!!!!!
toen moest hij nog zo'n 200 km (kweenie precies hoever het is) met zijn vrienden in een gehuurd busje terug naar huis rijden. en stinken!!!!! de dag erna moest ik werken, en gelachen dat we hebben!!!!!!!
hmmmm
  vrijdag 22 maart 2002 @ 21:28:49 #216
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_3582863
Je kunt toch wel stoppen met pissen? Was zeker een smoes van die baas.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_3583335
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 21:28 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Je kunt toch wel stoppen met pissen? Was zeker een smoes van die baas.
als jij wat gezoepen hebt en je moet erg pissen dan wil ik wel eens zien hoe snel jij kunt stoppen met pissen!!!
hmmmm
  vrijdag 22 maart 2002 @ 23:02:57 #218
12395 mistraldk
Sailing's the game!!!
pi_3583726
idd, dat lukt je écht niet!
"Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"
  zaterdag 23 maart 2002 @ 13:20:30 #219
24721 jotheman
Ik ontken alles!
pi_3587685
Deze is echt erg....
Is was vroeger nogal fanatiek sk8er, dus we gingen wel eens met wat maten sk8en. Dat deden we een keer in de zomer dus ook en toen was er toevallig net geen auto of nix op straat dussuh: "Wie 't snelste aan ut einde van de straat is!" nah dus wij poeiere en halverweg zit ik vlak 8er zo'n maat van me, en hij duwt nog een keer hard zun sk8 naar 8eren en die gaat nogal flink hard omhoog ook...
Je hoort um al aankomen, VOL in mun glockenspiel... en ik ging ook nog flink hard en dan grijp je toch automaties naar je zaakie, man wat ben ik me daar op de grond gekletterd zeg, ze moesten me van 't wegdek af schrapen... Daar heb ik nog wel un kwartiertje liggen te kreunen , en die maat zich maar verontschuldigen, en jij maar zeggen "Maakt niet uit, maakt niet uit (Ik sterf hier alleen maar van de pijn)..."
I see dead pixels...
  zaterdag 23 maart 2002 @ 13:55:51 #220
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_3587868
Oh mensen, ik heb ze allemaal gelezen hier, wat heb ik gelachen zeg.

Helaas weet ik er even geen toe te voegen, maar hou je vooral niet om er nog meer te vertellen!

Of het handig is, is een tweede...
  zaterdag 23 maart 2002 @ 14:27:21 #221
19660 VVK
40oz's To Freedom
pi_3588085
Heb er trouwens nog een. Had 'n keer na het sporten ontzettend last van spierpijn in m'n benen. Dus ik had mijn benen ingevreven met tijgerbalsem, dat brand lekker en helpt ook wat.
Alleen vergeten dat dat spul dus ook nog aan je vingers zit, dus 5 minuten daarna nog even gauw naar het toilet. Heb nog nooit een druiper gehad, maar kan me wel voorstellen hoe dat voelt, 'n brandering gevoel aan je snikkel.
Believe me when I say that I've got somethin' for his punk ass
  zondag 24 maart 2002 @ 10:08:32 #222
24709 Tjippie
Don't dream it. Be it.
pi_3595478
** sgop ** (no pun intended)
Ehhh....
  maandag 25 maart 2002 @ 22:20:18 #223
12395 mistraldk
Sailing's the game!!!
pi_3615566
een vriend van me had een keer bedacht dat hij wat deo in zijn broek zou spuiten. vervolgens is ie jodelend het klooster waar we toen zaten doorgerend naar een wasbak omin te gaan zitten :-D
"Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"
  dinsdag 26 maart 2002 @ 16:01:36 #224
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_3623897
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 20:17 schreef tim-f het volgende:
mijn baas: gaat opstap in amsterdam (woont in weert, limburg) en hij ziet daar een leuke vrouw. hij daarmee praten, van het een komt het ander, en ze gaan samen naar buiten. maar mijn baas die moest nog pissen, vraagt zij of ze 'm vast mag houden....... op het moment dat ie begint te pissen stopt ze zijn lul terug in zijn broek en heeft ie zichzelf helemaal onder gezeikt!!!!!
toen moest hij nog zo'n 200 km (kweenie precies hoever het is) met zijn vrienden in een gehuurd busje terug naar huis rijden. en stinken!!!!! de dag erna moest ik werken, en gelachen dat we hebben!!!!!!!
BRILJANT!!!
Back in town
  dinsdag 26 maart 2002 @ 16:55:57 #225
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_3624748
Bij squashen tijdens gym die bal natuurlijk zo hard mogelijk tegen die muur aan rossen en proberen die gast naast je te raken. Kreeg die bal vol aan in me kloten, da's ook nie echt aangenaam
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_3625388
Na een avondje lekker stappen nam ik mn date mee naar huis, omdat er nog al wat bier en sigaretten genuttigd waren, had ik hem een kauwgompje aangeboden.

Ik zal jullie de verdere details van de nacht besparen (het was trouwens wel errug gezellig), maar toen ik de volgende ochtend onder de douche stond, bleek ik vanonder onder de kauwgom te zitten...

Het is erger dan je denkt, als je denkt is het nog erger...
  dinsdag 26 maart 2002 @ 22:33:55 #227
12395 mistraldk
Sailing's the game!!!
pi_3629132
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 17:46 schreef Little_Missy het volgende:
Na een avondje lekker stappen nam ik mn date mee naar huis, omdat er nog al wat bier en sigaretten genuttigd waren, had ik hem een kauwgompje aangeboden.

Ik zal jullie de verdere details van de nacht besparen (het was trouwens wel errug gezellig), maar toen ik de volgende ochtend onder de douche stond, bleek ik vanonder onder de kauwgom te zitten...


maar ik kan er wel om lachen

"Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"
pi_3629650
Nou, ikke toen niet echt...
Het is erger dan je denkt, als je denkt is het nog erger...
pi_3630992
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 17:46 schreef Little_Missy het volgende:
Na een avondje lekker stappen nam ik mn date mee naar huis, omdat er nog al wat bier en sigaretten genuttigd waren, had ik hem een kauwgompje aangeboden.

Ik zal jullie de verdere details van de nacht besparen (het was trouwens wel errug gezellig), maar toen ik de volgende ochtend onder de douche stond, bleek ik vanonder onder de kauwgom te zitten...


Auch... that's sounds nasty...
  woensdag 27 maart 2002 @ 14:25:36 #230
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_3634869
doet me denken aan dat liedje van destinys child..nasty girl :p
smile :D
  woensdag 27 maart 2002 @ 16:35:37 #231
16105 Oliver
...laat het het zand zijn...
pi_3636621
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 17:46 schreef Little_Missy het volgende:
Na een avondje lekker stappen nam ik mn date mee naar huis, omdat er nog al wat bier en sigaretten genuttigd waren, had ik hem een kauwgompje aangeboden.

Ik zal jullie de verdere details van de nacht besparen (het was trouwens wel errug gezellig), maar toen ik de volgende ochtend onder de douche stond, bleek ik vanonder onder de kauwgom te zitten...


Whahaha BRILJANT!!

Wat zei die kerel? En hoe keek ie?

- Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan! -
  woensdag 27 maart 2002 @ 16:40:56 #232
8352 zaiga
The Keenest
pi_3636709
SportLife?
May the road rise to meet your feet
pi_3636878
Mijn leraar Aardrijkskunde van het VWO had ook altijd een mooi verhaal. Hij hield nogal van wielrennen. Nou reed ie een keer over de afsluitdijk in z'n eentje, breekt de zadelstang af, *SCHEUR* met z'n zaakje op die zadelpin. Vervolgens heeft hij 3 uur daar liggen kreunen, toen pas had iemand ff een ambulance gebeld. (Nog een mobieltjes toen). Mooie hechtingen in z'n zak eraan over gehouden (nooit gezien uiteraard). Autjs
[b] You don't need to, emerge from nothing.... you don't need to tear away... [/b]
  donderdag 28 maart 2002 @ 11:18:50 #234
16105 Oliver
...laat het het zand zijn...
pi_3645082
Ik zie het echt helemaal voor me dat je 's-morgens ontzettende brak onder de douche staat. Helemaal trots dat je gescoord hebt en helemaal dat dat meisje nu naast je staat. En dat ze vervolgens ontdekt dat jij je kaugom in haar doos hebt lopen smeren... Dan pas je echt door het putje volgens mij...

God o god... wat een verhaal. Nogmaals BRILJANT!

- Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan! -
pi_3645412
* gezellig avondje met z'n twee
* biertje erbij
* peukie erbij
* hmmm kan nie bij de asbak..
* ach biertje is toch op, werkt prima als asbak
* beetje opgeilen
* beetje erg opgewonden
* paar vingertjes erbij..
* etc etc
* hej! bierflesje!!
pi_3645784
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 11:42 schreef Knorretje het volgende:
* gezellig avondje met z'n twee
* biertje erbij
* peukie erbij
* hmmm kan nie bij de asbak..
* ach biertje is toch op, werkt prima als asbak
* beetje opgeilen
* beetje erg opgewonden
* paar vingertjes erbij..
* etc etc
* hej! bierflesje!!
begrijp ik dit goed ... bierflesje gevuld met as gebruikt om ... euh ... ok
pi_3645805
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 12:15 schreef youriw het volgende:

[..]

begrijp ik dit goed ... bierflesje gevuld met as gebruikt om ... euh ... ok


yep...met as en filter van peukie...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 maart 2002 @ 12:19:56 #238
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_3645839
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 12:16 schreef Knorretje het volgende:

[..]

yep...met as en filter van peukie...


Proost!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 28 maart 2002 @ 12:29:49 #239
12395 mistraldk
Sailing's the game!!!
pi_3645947
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 12:16 schreef Knorretje het volgende:

[..]

yep...met as en filter van peukie...


gadverdammer..
"Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"
pi_3646009
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 12:29 schreef mistraldk het volgende:

[..]

gadverdammer..


Op dat moment zelf ondervonden we er geen last van. Het bah effect kwam eigenlijk daarna pas
  donderdag 28 maart 2002 @ 13:15:45 #241
2999 cWaVe
We gaan begonnen!
pi_3646484
Is dat niet echt levensgevaarlijk....
Als dat vaccuum zuigt.....
.
Liever spijt van iets dat je gedaan hebt dan spijt van iets wat je niet hebt gedaan
pi_3646507
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 12:35 schreef Knorretje het volgende:

[..]

Op dat moment zelf ondervonden we er geen last van. Het bah effect kwam eigenlijk daarna pas


zijn jullie nog op zoek gegaan naar de eventuele achtergebleven restjes?
pi_3646651
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 13:18 schreef youriw het volgende:

[..]

zijn jullie nog op zoek gegaan naar de eventuele achtergebleven restjes?


uiteraard...keurig verwijderd en nooit geen last van gehad.
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 13:15 schreef cWaVe het volgende:
Is dat niet echt levensgevaarlijk....
Als dat vaccuum zuigt.....
.
nog nooit meegemaakt....
pi_3647214
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 13:31 schreef Knorretje het volgende:

[..]

uiteraard...keurig verwijderd en nooit geen last van gehad.
[..]

nog nooit meegemaakt....


toen was de geilheid wel over denk ik ... ach, zo'n fout maak je niet snel weer denk ik
  donderdag 28 maart 2002 @ 14:32:20 #245
8352 zaiga
The Keenest
pi_3647271
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 11:42 schreef Knorretje het volgende:
* gezellig avondje met z'n twee
* biertje erbij
* peukie erbij
* hmmm kan nie bij de asbak..
* ach biertje is toch op, werkt prima als asbak
* beetje opgeilen
* beetje erg opgewonden
* paar vingertjes erbij..
* etc etc
* hej! bierflesje!!
Zie je wel dat roken en drinken slecht voor je is!
May the road rise to meet your feet
pi_3647716
paar jaar geleden op me werk... moesten op een gegeven moment schoonmaken. met z'n 3-en ieder een hogedrukspuit en spuiten maar. we waren toen iets van 15 of 16 dus dat wil weleens op een hogedrukspuitoorlogje uitlopen. ik kwam het hoekje omgelopen en daar stond zo'n gast. ik raakte hem vol in z'n gezicht, vond hij niet leuk en draaide zich om en liep weg: recht met z'n zak in de hogedrukspuit van die andere
dus
pi_3648205
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 14:32 schreef zaiga het volgende:

[..]

Zie je wel dat roken en drinken slecht voor je is!


  donderdag 28 maart 2002 @ 15:59:36 #248
12395 mistraldk
Sailing's the game!!!
pi_3648417
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 13:31 schreef Knorretje het volgende:

[..]

uiteraard...keurig verwijderd en nooit geen last van gehad.
[..]

nog nooit meegemaakt....


die komen wel regelmatig op de eerste hulp binnen
"Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"
pi_3649770
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 11:18 schreef Oliver het volgende:
Ik zie het echt helemaal voor me dat je 's-morgens ontzettende brak onder de douche staat. Helemaal trots dat je gescoord hebt en helemaal dat dat meisje nu naast je staat. En dat ze vervolgens ontdekt dat jij je kaugom in haar doos hebt lopen smeren... Dan pas je echt door het putje volgens mij...

God o god... wat een verhaal. Nogmaals BRILJANT!


Nu kan ik er ook wel om lachen, maar toen... Ik heb hem er verder maar niet mee geconfronteerd. Ik kan je alleen vertellen dat dit toch wel de grootste afknapper is, die ik ooit meegemaakt heb
Het is erger dan je denkt, als je denkt is het nog erger...
pi_3650034
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 18:02 schreef Little_Missy het volgende:

[..]

Nu kan ik er ook wel om lachen, maar toen... Ik heb hem er verder maar niet mee geconfronteerd. Ik kan je alleen vertellen dat dit toch wel de grootste afknapper is, die ik ooit meegemaakt heb


het enige dat mij erger lijkt is als je gepijpt wordt met kauwgom in... en dat die kauwgom zich zo mooi net onder je eikel vastkleeft en dan die voorhuid weer terugdoen en dan een nachtje wachten....... AU
dus
  vrijdag 29 maart 2002 @ 11:59:40 #251
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_3656552
Wonen, hier met 6 jongens in huis. Huisgenoot 1 had boodschappen gedaan en een glazen pot chocopasta (500 gram ofzo) meegenomen voor huisgenoot 2 die met zijn benen wijd op de bank tv zat te kijken. Huisgenoot 1 gooit van 5 a 6 m. afstand de pot met een boogje in de hoop dat huisgenoot 2 hem wel opvangt, maar die zat dus niet op te letten door de TV. Krijgt ie die pot vol op zijn winky, rest v/d avond niet meer gezien.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
  vrijdag 29 maart 2002 @ 12:01:14 #252
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_3656565
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 18:37 schreef pirke het volgende:

[..]

het enige dat mij erger lijkt is als je gepijpt wordt met kauwgom in... en dat die kauwgom zich zo mooi net onder je eikel vastkleeft en dan die voorhuid weer terugdoen en dan een nachtje wachten....... AU


Ik ken een meisje die het in haar K*T had zitten, haar vriend had het daar perongeluk achtergelaten
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  vrijdag 29 maart 2002 @ 12:09:22 #253
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_3656634
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 12:15 schreef youriw het volgende:

[..]

begrijp ik dit goed ... bierflesje gevuld met as gebruikt om ... euh ... ok


Dat zuigt toch vacuüm!???
  vrijdag 29 maart 2002 @ 12:10:47 #254
16105 Oliver
...laat het het zand zijn...
pi_3656646
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 18:02 schreef Little_Missy het volgende:

[..]

Nu kan ik er ook wel om lachen, maar toen... Ik heb hem er verder maar niet mee geconfronteerd. Ik kan je alleen vertellen dat dit toch wel de grootste afknapper is, die ik ooit meegemaakt heb


Bood hij nog zijn excuses aan of heb je hem meteen je huis uitgelazerd. Wat zou ik graag een foto van die kop van die kerel willen zien. God o god... bood ie niet aan om te helpen met verwijderen? Misschien lag ie wel met z'n zatte kop 's-nachts naast je af te vragen waar z'n kaugom was gebleven.
- Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan! -
  vrijdag 29 maart 2002 @ 12:12:19 #255
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_3656657
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 16:55 schreef FallenAngel666 het volgende:
Bij squashen tijdens gym die bal natuurlijk zo hard mogelijk tegen die muur aan rossen en proberen die gast naast je te raken. Kreeg die bal vol aan in me kloten, da's ook nie echt aangenaam
Owjah Klap!??? *LOL*
pi_3656713
Laat in het nieuwe topic dat 'jeugdige' maar weg.
Het gaat al lang niet meer over bloopers in de jeugd.
Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
  vrijdag 29 maart 2002 @ 12:40:35 #257
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_3656918
quote:
Op vrijdag 29 maart 2002 12:10 schreef Oliver het volgende:

[..]

Bood hij nog zijn excuses aan of heb je hem meteen je huis uitgelazerd. Wat zou ik graag een foto van die kop van die kerel willen zien. God o god... bood ie niet aan om te helpen met verwijderen? Misschien lag ie wel met z'n zatte kop 's-nachts naast je af te vragen waar z'n kaugom was gebleven.


Hij hoopte natuurlijk dat ie haar Bermuda-driehoekje mocht scheren...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')