Het dreigen was van gisteren.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:17 schreef 2live het volgende:
[..]
vlgs mij had het een niets met het ander te maken. Gewoon een simpel verzoek om die foto's niet als avatar te gebruiken. Ik heb geen dreiging gelezen.....![]()
Lees voor "ze" Huubquote:Op maandag 29 januari 2007 19:20 schreef Scarabee het volgende:
Lees ik nou dat ze niet meer mogen pokeren? Wat is er allemaal aan de hand ?
En bedankt... heb hier weer een mental image van een zichzelf leegschijtende fat-ass.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Staat het water voor de groene thee al op?
Dat ze zoveel vreet moet ze zelf weten maar moet het nou zo ongegeneerd en met een hoop gesmak?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:18 schreef blomst het volgende:
atasia heeft het maar weer druk met de chips.
Bijna een dagtaak.
Uhmz...er waren veel nieuwsgierige mensen over wie de mensen achter de schermen waren (die af en toe in beeld kwamen) en daarom hebben ze een background reportage gemaakt, om ons dus een plezier te doen. Ze hebben die reportage echt niet gemaakt omdat ze zonodig in the picture willen staan...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:16 schreef gomi het volgende:
als ze zo graag anoniem hadden willen blijven, hadden ze niet zo vol in beeld moeten staan in een internet film behind the scenes enzo
( die stijn en frans enzo)
Dat jij geen behoefte hebt aan machtsspelletjes in je vrije tijd...... zij spelen die hier niet in hun vrije tijd.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:18 schreef doesss het volgende:
En?![]()
Your point being?![]()
Dat geeft ook precies de verhoudingen weer, zij posten beroepsmatig, wij recreatief
waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Lees voor "ze" Huub
Bart, Brian en Nena zullen het wel mogen
We stoppen er ook niet mee hoor. Vinden het veel te leuk met jullie. Wij respect naar jullie, jullie naar ons. Hebben we t allemaal weer gezellig met elkaarquote:Op maandag 29 januari 2007 19:11 schreef doesss het volgende:
t maakt mij geen ruk uit of die redactie nou wel of niet post.
Maar dat constante gedreig dat ze d'r mee stoppen vind ik persoonlijk niet zo tof.
Ik hou niet zo van machtspelletjes in me vrije tijd.
Smerig he, hoe ze loopt te smakken. Ik erger me aan weinig mensen wanneer ze eten, maar Natasia kan ik niet zien of horen etenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Crunch, cruch, smak, smak.... Nou dat kan alleen natasia zijn
Mijn moeder kijkt DGK op tv maar we hebben een hele andere visie, nou ja, ook niet helemaal waar, ze mag natasia ook niet. Maar Bart b.v. wel.
* BONG4002 sluit zich hier naadloos bij aanquote:Op maandag 29 januari 2007 19:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We stoppen er ook niet mee hoor. Vinden het veel te leuk met jullie. Wij respect naar jullie, jullie naar ons. Hebben we t allemaal weer gezellig met elkaar![]()
De miljonairs hebben een beperkt leven, een beetje zoals in BB maar dan vooral heftiger vanwege het voortduren en aanscherpen van die beperkingen. Het is vooral een armoedig bestaan, en kenmerkt zich door de vele beperkingen. Het ontnemen van eigen keuzemogelijkheden, zelfs in de basisbehoeften van een mens (intimiteit, het onderhouden van nauwe contacten van vrienden en familie), het niet zelf mogen beslissen wat je eet, drinkt, of zegt. Beperkingen ook in wat je wel en niet mag doen.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:20 schreef Scarabee het volgende:
Lees ik nou dat ze niet meer mogen pokeren? Wat is er allemaal aan de hand ?
Helemaal mee eensquote:Op maandag 29 januari 2007 19:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We stoppen er ook niet mee hoor. Vinden het veel te leuk met jullie. Wij respect naar jullie, jullie naar ons. Hebben we t allemaal weer gezellig met elkaar![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat jij geen behoefte hebt aan machtsspelletjes in je vrije tijd...... zij spelen die hier niet in hun vrije tijd.
Respectquote:Op maandag 29 januari 2007 19:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
zie je wel kanjers!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Niet te klef worden hequote:Op maandag 29 januari 2007 19:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |