als jij het voor me betaaltquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:39 schreef francis997 het volgende:
[..]
kan ik me voortstellen is best lastig....mischien handig om voortaan maar verschillend beleg op het brood te doen![]()
Die essentie ben ik wel eens een keer bijna vergetenquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:23 schreef HansU het volgende:
dat is zo'n beetje de essentie van auto rijden ja.
alles goed verzonnen ja. Al zit er een kern van waarheid in dit keer, voor de verandering dan.quote:
Ik zou het best wel willen betalen..quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:43 schreef HansU het volgende:
[..]
als jij het voor me betaalt
Nu was ik slechts 2x 46 cent kwijt voor vleeswaren voor de hele week.
Jouw eigen score: 6 van de 7quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:10 schreef HansU het volgende:
wow ik heb een film iq van 136!
Doe de test hier!
http://msn.filmfocus.nl/p(...)60b19708085beaaeebcb
ik wist die vraag van oscar nominaties voor Blood Diamond niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jouw eigen score: 6 van de 7
Jouw Film IQ: 136
Gemiddeld Film IQ: 121,1
Totaal aantal deelnemers:2134..
zullen we eens samen lunchen dan, delen we de kostenquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:11 schreef francis997 het volgende:
[..]
Ik zou het best wel willen betalen..maar ja...ik kan mn eigen brood soms bijna niet betalen...
dan loop ik al mn muntjes bij elkaar te rapen
![]()
goed idee..quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:17 schreef HansU het volgende:
[..]
zullen we eens samen lunchen dan, delen we de kosten
jahoor, gaan we samen spaghetti eten?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:29 schreef francis997 het volgende:
[..]
goed idee..wel eerlijk delen ?
![]()
ja...heerlijk...spagetti is mijn favoriete voedsel..quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:39 schreef HansU het volgende:
[..]
jahoor, gaan we samen spaghetti eten?
en mijn specialiteit in de keukenquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:41 schreef francis997 het volgende:
[..]
ja...heerlijk...spagetti is mijn favoriete voedsel..![]()
gewoon doen waar je zin in hebt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:43 schreef FJD het volgende:
Ik twijfel nog heftig. Gisteren spaghetti op en aangezien ik zoiets altijd kook voor twee avonden heb ik t voor vanavond ook nog staan. MAAAR ik kreeg vandaag ontzettende trek in frietjesde pasta zou nog wel een dagje in de koelkast kunnen, daar ga ik niet dood van
Moeilijk...
bij mij kookt mn moeder altijd voor 2 dagen..aleen soms gaat het mis en dat is het voor 3 dagen..quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:48 schreef HansU het volgende:
[..]
gewoon doen waar je zin in hebt.
Ik kook trouwens ook altijd voor 2 dagen, veel goedkoper en makkelijk om in te kopen op die manier.
Welkomquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:23 schreef Maraca het volgende:
Woei.. had mijn eerste stagedagleuke mensen vooral.. dit hou ik wel 5 maand vol
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 06:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga stage lopen bij een 'multinational die systemen industriėle componenten en diensten levert'![]()
Zal daar 3 dagen in de week administratieve werkzaamheden verrichten.
Heb er zin in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |