morgen is de dag voor mijn rijexamenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:22 schreef HansU het volgende:
[..]
het is nog net morgen. En morgen is het donderdag, weer een dag dichter bij het weekend![]()
1,5 zelfsquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:36 schreef francis997 het volgende:
[..]
ja, vrijdag heb ik vrij..dus nog 2 dagjes te gaan tot weekend![]()
suc6 man! Hoeveel lessen heb je gehad?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
morgen is de dag voor mijn rijexamen![]()
succesquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
succes..quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet je dan morgen of vrijdag afrijden? Tis maar net hoe je het woordje 'voor' interpreteert.quote:
en af en toe de rempedaal in trappenquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:02 schreef HansU het volgende:
[..]
gewoon lekker chillen en niet vergeten gas te geven, dan komt het allemaal wel goed
Voetgangers met de benen richting de grond houden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:18 schreef PieterBas het volgende:
en af en toe op het rempedaal in te trappen
dat is zo'n beetje de essentie van auto rijden ja.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Voetgangers met de benen richting de grond houden.
ehhh.. waarom dan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:26 schreef DarkShine het volgende:
Stop vandaag met me opleiding (ga me zo uitschrijven), dus komt er helaas ook een eind aan mijn stage die me wel goed beviel...
ik ben er nog.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:10 schreef HansU het volgende:
![]()
Zijn er ook nog mensen aanwezig hier of wat![]()
Hans is klaar met stage zo te zien..quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:10 schreef HansU het volgende:
![]()
Zijn er ook nog mensen aanwezig hier of wat![]()
m'n lunchpauze duur geloof ik nu al een uur, maar het is ook moeilijk om 5 bruine boterhammen met elk dezelfde worst weg te kaauwen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:31 schreef francis997 het volgende:
ik heb nu ff kofiepauze genomen..en ga hierna weer ff pc'tje installeren
kan ik me voortstellen is best lastig....mischien handig om voortaan maar verschillend beleg op het brood te doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:35 schreef HansU het volgende:
[..]
m'n lunchpauze duur geloof ik nu al een uur, maar het is ook moeilijk om 5 bruine boterhammen met elk dezelfde worst weg te kaauwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |