En hoe ging het eindgesprek? Veel heen en weer gestuiter door de kamer vanwege de liters koffie?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:10 schreef HansU het volgende:
ik pomp me op het moment ff vol me koffie, om 11.00 heb ik me eindgesprek, dus dan wil ik natuurlijk wel scherp voor de dag komen.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:38 schreef HansU het volgende:
net eindgesprek gehad, cijfer waarschijnlijk een 7, moet nog ff wachten tot eindverslag is nagekeken door leraar. Dan krijg ik cijfer pas
maar, iig gehaald dus
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:38 schreef HansU het volgende:
net eindgesprek gehad, cijfer waarschijnlijk een 7, moet nog ff wachten tot eindverslag is nagekeken door leraar. Dan krijg ik cijfer pas
maar, iig gehaald dus
![]()
dat kan ik begrijpen, 4 klasgenoten van mij lopen allen stage bij dezelfde organisatie. 2 Lopen er heel de dag uit hun neus te vreten en komen dagelijks te laat en de andere werken gewoon keihard en vervullen een moeilijke opdracht. Natuurlijk krijgen ze allemaal het zelfde cijferquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:51 schreef NrSiX het volgende:
Congrats HansU.
@Pieterbas, ik heb 1 klasgenoot die heeft maar 17 weken stage gelopen ipv 40. Ben zwaar over de zeik hierover maar goed om nou bij school te gaan klagen heeft ook geen nut.
Zowizo is er te veel verschil tussen de stages, de een die loopt ook maar iets van 22 weken stage en gaat daarna weg vanwege bv klotewerk / geen klik en krijgt daarna geen nieuwe stageplek aangewezen omdat school die "niet heeft". Een paar klasgenoten hebben een stage waar ze halve dagen stage moeten lopenOwja en voor de reactie komt, ik ben idd wel een klein beetje jaloers misschien
![]()
Ik moet ook wel eerlijk bekennen dat ik ook wel een klein beetje jaloers ben hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:51 schreef NrSiX het volgende:
Congrats HansU.
@Pieterbas, ik heb 1 klasgenoot die heeft maar 17 weken stage gelopen ipv 40. Ben zwaar over de zeik hierover maar goed om nou bij school te gaan klagen heeft ook geen nut.
Zowizo is er te veel verschil tussen de stages, de een die loopt ook maar iets van 22 weken stage en gaat daarna weg vanwege bv klotewerk / geen klik en krijgt daarna geen nieuwe stageplek aangewezen omdat school die "niet heeft". Een paar klasgenoten hebben een stage waar ze halve dagen stage moeten lopenOwja en voor de reactie komt, ik ben idd wel een klein beetje jaloers misschien
![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik hoor ook best vreemde stage voorbij komen tegenwoordig.. Een klasgenoot is tutor Project Gestuurd Onderwijs op een MBO geworden.. Dat heeft toch niks met Informatica te maken![]()
als jij een goede link hebt naar een 10 stappen plan waarmee ik me verslag kan controleren, dan schrijf ik voor jouw ieder gewenst 10 stappen planquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:04 schreef T1andonly het volgende:
Kun je 'n link geven naar dat laatste 10-stappen-plan
Tja er zal maar eens iemand blijven zitten omdat hij/zij te lui is om zelf voor een fatsoenlijke stageplaats te zorgenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:06 schreef NrSiX het volgende:
lol! dat heeft er idd geen ruk mee te maken lijkt me
![]()
Op het MBO kreeg iemand het zelfs voor elkaar om stage lopen bij de Media Markt als verkoper..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Tja er zal maar eens iemand blijven zitten omdat hij/zij te lui is om zelf voor een fatsoenlijke stageplaats te zorgen
hehe, daar leer je natuurlijk verschrikkelijk veel van al je hoog opgeleide collega's.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op het MBO kreeg iemand het zelfs voor elkaar om stage lopen bij de Media Markt als verkoper..![]()
wat deed hij voor opleiding dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op het MBO kreeg iemand het zelfs voor elkaar om stage lopen bij de Media Markt als verkoper..![]()
ICT, systeembeheer waarschijnlijkquote:
ICT beheerder.. Of ie er ooit heeft gedaan, dat is ten tweede..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:30 schreef HansU het volgende:
[..]
ICT, systeembeheer waarschijnlijk
Of een agrarische opleiding![]()
Heej! Het is alweer 12.30 tijd voor lunch en chocomelk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |