als jij het voor me betaaltquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:39 schreef francis997 het volgende:
[..]
kan ik me voortstellen is best lastig....mischien handig om voortaan maar verschillend beleg op het brood te doen![]()
Die essentie ben ik wel eens een keer bijna vergetenquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:23 schreef HansU het volgende:
dat is zo'n beetje de essentie van auto rijden ja.
alles goed verzonnen ja. Al zit er een kern van waarheid in dit keer, voor de verandering dan.quote:
Ik zou het best wel willen betalen..quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:43 schreef HansU het volgende:
[..]
als jij het voor me betaalt
Nu was ik slechts 2x 46 cent kwijt voor vleeswaren voor de hele week.
Jouw eigen score: 6 van de 7quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:10 schreef HansU het volgende:
wow ik heb een film iq van 136!
Doe de test hier!
http://msn.filmfocus.nl/p(...)60b19708085beaaeebcb
ik wist die vraag van oscar nominaties voor Blood Diamond niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jouw eigen score: 6 van de 7
Jouw Film IQ: 136
Gemiddeld Film IQ: 121,1
Totaal aantal deelnemers:2134..
zullen we eens samen lunchen dan, delen we de kostenquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:11 schreef francis997 het volgende:
[..]
Ik zou het best wel willen betalen..maar ja...ik kan mn eigen brood soms bijna niet betalen...
dan loop ik al mn muntjes bij elkaar te rapen
![]()
goed idee..quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:17 schreef HansU het volgende:
[..]
zullen we eens samen lunchen dan, delen we de kosten
jahoor, gaan we samen spaghetti eten?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:29 schreef francis997 het volgende:
[..]
goed idee..wel eerlijk delen ?
![]()
ja...heerlijk...spagetti is mijn favoriete voedsel..quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:39 schreef HansU het volgende:
[..]
jahoor, gaan we samen spaghetti eten?
en mijn specialiteit in de keukenquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:41 schreef francis997 het volgende:
[..]
ja...heerlijk...spagetti is mijn favoriete voedsel..![]()
gewoon doen waar je zin in hebt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:43 schreef FJD het volgende:
Ik twijfel nog heftig. Gisteren spaghetti op en aangezien ik zoiets altijd kook voor twee avonden heb ik t voor vanavond ook nog staan. MAAAR ik kreeg vandaag ontzettende trek in frietjesde pasta zou nog wel een dagje in de koelkast kunnen, daar ga ik niet dood van
Moeilijk...
bij mij kookt mn moeder altijd voor 2 dagen..aleen soms gaat het mis en dat is het voor 3 dagen..quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:48 schreef HansU het volgende:
[..]
gewoon doen waar je zin in hebt.
Ik kook trouwens ook altijd voor 2 dagen, veel goedkoper en makkelijk om in te kopen op die manier.
Welkomquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:23 schreef Maraca het volgende:
Woei.. had mijn eerste stagedagleuke mensen vooral.. dit hou ik wel 5 maand vol
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 06:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga stage lopen bij een 'multinational die systemen industriële componenten en diensten levert'![]()
Zal daar 3 dagen in de week administratieve werkzaamheden verrichten.
Heb er zin in![]()
Was het maar zo'n feest hierquote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:45 schreef HansU het volgende:
goede morgen,
Gister middag deed Fok het niet, ik heb me echt hopeloos lopen vervelen
quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:30 schreef Gelderland het volgende:
hebben jullie niets te doen op stage ofzoZitten jullie gewoon de tijd uit?
Zitten hier ook mensen die stage lopen op HBO-niveau? of vooral IT-ers? (ICT)en worden jullie niet gecontroleerd dat je steeds zit te internetten
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:46 schreef NrSiX het volgende:
Goedemorgen! Net het eindgesprek gehad met de baas en mn mentor van school.. positief resultaat. Ik heb mijn stage dus na 40 weken voldoende afgesloten![]()
nog even een relaxt dagje vandaag, vanavond uit eten en dan zit het erop!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:56 schreef NrSiX het volgende:
danku =] Vraag me af wat ik vanaf morgen met mijn vrijetijd ga doen
Kom op zeg, een paar uurtjes iets doen is toch niet zo moeilijk. Een paar weken terug zat je dagelijks nog 8 uur te Fokken/stage lopen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:05 schreef T1andonly het volgende:Als je 2 weken vrijheid hebt wordt je echt lui. Ik ben het levende voorbeeld.
Moet nu weer eens een dagje naar school, maar qua motivatie zal het zwaar worden. Terwijl die leraar je daar op afrekend
haha planmatig leven =] Misschien idd een goed idee ja, anders word je te lui.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:59 schreef HansU het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik heb voor mijn vrije tijd die vanaf volgende week maandag er weer ruimschoots is al een heel rooster gemaakt met dingen die wil wil gaan bezoeken/doen![]()
Gelukkig moet ik nog wel 3 of 4 dagen heen dus dat komt goed hoop ik, een maat van me is al de hele laatste periode (20 weken) vrij en die motiveerd zich helemaal nergens meer voor en ligt iedere dag tot 11/12 uur in bedquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:05 schreef T1andonly het volgende:Als je 2 weken vrijheid hebt wordt je echt lui. Ik ben het levende voorbeeld.
Moet nu weer eens een dagje naar school, maar qua motivatie zal het zwaar worden. Terwijl die leraar je daar op afrekend
mijn oude levens ritme. Daar wil ik niet in terug vallen. Dan wordt de volgende stage, begin volgend schooljaar ook weer zo'n zware dobber.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:17 schreef NrSiX het volgende:
[..]
haha planmatig leven =] Misschien idd een goed idee ja, anders word je te lui.
[..]
Gelukkig moet ik nog wel 3 of 4 dagen heen dus dat komt goed hoop ik, een maat van me is al de hele laatste periode (20 weken) vrij en die motiveerd zich helemaal nergens meer voor en ligt iedere dag tot 11/12 uur in bed![]()
Als ik een paar weken oid thuis ben dan zet ik altijd de wekker rond een uurtje of 8 a 9. Gewoon een fatsoenlijk ritme aanleren ook al heb ik niets te doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:38 schreef HansU het volgende:
mijn oude levens ritme. Daar wil ik niet in terug vallen. Dan wordt de volgende stage, begin volgend schooljaar ook weer zo'n zware dobber.
Ja, maar meestal wordt ik zelf wel wakker om 9 uur.. of wakker gemaakt door de katquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik een paar weken oid thuis ben dan zet ik altijd de wekker rond een uurtje of 8 a 9. Gewoon een fatsoenlijk ritme aanleren ook al heb ik niets te doenHet tot 11 uur uitslapen en dan om 2 uur gaan slapen omdat je toch niet moe bent gaat je uiteindelijk echt opbreken.
Yepp, HBO derde jaar, lerarenopleiding Nederlands!quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:30 schreef Gelderland het volgende:
Zitten hier ook mensen die stage lopen op HBO-niveau? of vooral IT-ers? (ICT)en worden jullie niet gecontroleerd dat je steeds zit te internetten
![]()
![]()
hiero HBO 2e jaar. We zijn goed vertegenwoordigd hiero hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:50 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Yepp, HBO derde jaar, lerarenopleiding Nederlands!
Hooiii allemaal
jep ik loop ook een hbo stage en internetten kan mits het niet te veel uit de hand loopquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:30 schreef Gelderland het volgende:
![]()
![]()
helemaal mee eens. Nu nog zien na te komen...quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik een paar weken oid thuis ben dan zet ik altijd de wekker rond een uurtje of 8 a 9. Gewoon een fatsoenlijk ritme aanleren ook al heb ik niets te doenHet tot 11 uur uitslapen en dan om 2 uur gaan slapen omdat je toch niet moe bent gaat je uiteindelijk echt opbreken.
gefeliciteerd, ik had dus ongeveer het zelfde oordeel. Zitten Fokken is blijkbaar een zeer zelfstandig itemquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:24 schreef PieterBas het volgende:
phew.. Een zeer positief tussentijdse beoordeling gehad..
Stagebegeleider was zeer tevreden met mij.. Hij roemde mijn zelfstandigheid.. Stagedocent blij en erg geinteresseerd.. mede door de 50 inch plasma scherm
en ik blij
ikke ook... in de heyy doei hé vormquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:35 schreef ReMcOrE het volgende:
iedereen langs om 'afscheid' te nemen
Dank je welquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:26 schreef HansU het volgende:
[..]
gefeliciteerd, ik had dus ongeveer het zelfde oordeel. Zitten Fokken is blijkbaar een zeer zelfstandig item
ik nog 1,5 dagquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dank je wel
Ik ben dan wel verantwoordelijk voor het eindproduct.. maar goed daar heb ik nog welgeteld 16 weken voor![]()
ik ga iedereen langs waar ik echt serieus contact mee heb gehad, voor de rest stuur ik gewoon een mailtje naar iedereen op het park, dat vind ik voldoendequote:Op donderdag 1 februari 2007 12:38 schreef HansU het volgende:
[..]
ikke ook... in de heyy doei hé vorm
je mag trots op ons zijn, de laatste 2 weken hebben erg veel mensen positieve beoordelingen gekregen.quote:
ik werk en Fok! dan ondertussenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:47 schreef Zosk het volgende:
goedzo, dan was al die tijd de moeite waard om jullie van je werk te houden![]()
sterktequote:Op donderdag 1 februari 2007 13:33 schreef Katana het volgende:
Goede middag allemaal , ik ben ook weer aan het 'werk'.
Tot 4 uur en dan door naar mn bijbaan.
Gelukkig bijna weekend, morgen alleen de ochtend stage
eww.. nasty shit!quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:16 schreef HansU het volgende:
ugh, hier voor de zoveelste keer het toilet weer verstopt.
schaam je.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:00 schreef NrSiX het volgende:
damn ik voer echt geen flikker uit vandaag, het is nog nooit zo erg geweestloop de hele dag iedereen te fucken hier en maar een beetje aan te rommelen
en quoten, je leert het spelletje snel kennen. Goed voor je film kennis en improvisatie vermogen.quote:
hmmm... ouder als 12, jammer voor jequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:36 schreef Zosk het volgende:
in mijn hoofd wel, alleen dit keer zie ik mooie dames, en ouder als 12![]()
is ze lekker?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:50 schreef HansU het volgende:
[..]
Tsja... wat valt hier over te zeggen. Moet je het nummer van me Psychiater ?
nog 1:28 en morgen van 08.00 tot iets van 17.00 (weet niet hoelang afscheid duurt, misschien ff intern wat gaan drinkenquote:
bis morgen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:53 schreef Katana het volgende:
Ik laat de boel de boel.
Ik zeg; tot morgen!
idd, insgelijksquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:19 schreef Teije het volgende:
Zo, het was een drukke dag (niet eens sarcasme).. Nog 40min :-P
Nog een half uurtje voor mij, + 1 dag.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:19 schreef Teije het volgende:
ook een drukke dag.. en nog 38 minuten..quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:19 schreef Teije het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |