living on the edge dudequote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja wel maar daar wil je niet dood in gevonden wordenAlhoewel, de kans is groot dat als je er instapt dat je er dood in gevonden wordt
![]()
Vond in een Roemeense gondel naar 2000m al erg on the edgequote:
lijkt op Belgie zeker, dat Roemeniequote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Vond in een Roemeense gondel naar 2000m al erg on the edgeHet verkeer is hier overigens ook al living on the edge
Ze hebben wel asfalt maar toen de belijning aangelegd moest worden was het geld op
![]()
Veel plezier en ook sterkte. Als afstudeerder zal je wel flink aan de bak moeten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:59 schreef Xtreem het volgende:
Ik begin volgende week dinsdag bij een grote consultant aan m'n afstudeerstage
Welkomquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:59 schreef Xtreem het volgende:
Ik begin volgende week dinsdag bij een grote consultant aan m'n afstudeerstage
Wel een stuk beleefderquote:
Het schijntquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:04 schreef HansU het volgende:
[..]
Veel plezier en ook sterkte. Als afstudeerder zal je wel flink aan de bak moeten.
Daar hoef je niet bang voor te zijn, dat kan ik je zo ook wel belovenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:10 schreef Xtreem het volgende:
Ik heb nog niet zo veel voorbereid, maar als ik in m'n hoofd naloop wat ik allemaal met literatuur moet gaan onderbouwen en definieren.... kut zeg, dat wordt een stapel artikelen van meer dan een meter hoog ben ik bang
quote:
Bedankt voor de opbeurende woordenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn, dat kan ik je zo ook wel beloven
Sorryquote:
Zodat je vroeger je nest in kan omdat je zo moe bent?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:49 schreef Katana het volgende:
Goede morgen allemaal.
Ik ook weer aan de noeste arbeid vandaag.
Ben om half 8 begonnen dus kan om 4 uur weer naar huis.
Ideaal dat vroege beginnen, ben je ook weer op tijd thuis
Oeh, lijkt me pittig om elkaar zo'n lange tijd niet te zien. Of ga je ergens halverwege nog naar haar toe?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:44 schreef Sjakie01 het volgende:
Mijn vriendin is nu net voor 6 maand op buitenlandse stage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |