jep ik loop ook een hbo stage en internetten kan mits het niet te veel uit de hand loopquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:30 schreef Gelderland het volgende:
hebben jullie niets te doen op stage ofzoZitten jullie gewoon de tijd uit?
Zitten hier ook mensen die stage lopen op HBO-niveau? of vooral IT-ers? (ICT)en worden jullie niet gecontroleerd dat je steeds zit te internetten
![]()
![]()
helemaal mee eens. Nu nog zien na te komen...quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik een paar weken oid thuis ben dan zet ik altijd de wekker rond een uurtje of 8 a 9. Gewoon een fatsoenlijk ritme aanleren ook al heb ik niets te doenHet tot 11 uur uitslapen en dan om 2 uur gaan slapen omdat je toch niet moe bent gaat je uiteindelijk echt opbreken.
gefeliciteerd, ik had dus ongeveer het zelfde oordeel. Zitten Fokken is blijkbaar een zeer zelfstandig itemquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:24 schreef PieterBas het volgende:
phew.. Een zeer positief tussentijdse beoordeling gehad..
Stagebegeleider was zeer tevreden met mij.. Hij roemde mijn zelfstandigheid.. Stagedocent blij en erg geinteresseerd.. mede door de 50 inch plasma scherm
en ik blij
ikke ook... in de heyy doei hé vormquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:35 schreef ReMcOrE het volgende:
iedereen langs om 'afscheid' te nemen
Dank je welquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:26 schreef HansU het volgende:
[..]
gefeliciteerd, ik had dus ongeveer het zelfde oordeel. Zitten Fokken is blijkbaar een zeer zelfstandig item
ik nog 1,5 dagquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dank je wel
Ik ben dan wel verantwoordelijk voor het eindproduct.. maar goed daar heb ik nog welgeteld 16 weken voor![]()
ik ga iedereen langs waar ik echt serieus contact mee heb gehad, voor de rest stuur ik gewoon een mailtje naar iedereen op het park, dat vind ik voldoendequote:Op donderdag 1 februari 2007 12:38 schreef HansU het volgende:
[..]
ikke ook... in de heyy doei hé vorm
je mag trots op ons zijn, de laatste 2 weken hebben erg veel mensen positieve beoordelingen gekregen.quote:
ik werk en Fok! dan ondertussenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:47 schreef Zosk het volgende:
goedzo, dan was al die tijd de moeite waard om jullie van je werk te houden![]()
sterktequote:Op donderdag 1 februari 2007 13:33 schreef Katana het volgende:
Goede middag allemaal , ik ben ook weer aan het 'werk'.
Tot 4 uur en dan door naar mn bijbaan.
Gelukkig bijna weekend, morgen alleen de ochtend stage
eww.. nasty shit!quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:16 schreef HansU het volgende:
ugh, hier voor de zoveelste keer het toilet weer verstopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |