Was het maar zo'n feest hierquote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:45 schreef HansU het volgende:
goede morgen,
Gister middag deed Fok het niet, ik heb me echt hopeloos lopen vervelen
quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:30 schreef Gelderland het volgende:
hebben jullie niets te doen op stage ofzoZitten jullie gewoon de tijd uit?
Zitten hier ook mensen die stage lopen op HBO-niveau? of vooral IT-ers? (ICT)en worden jullie niet gecontroleerd dat je steeds zit te internetten
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:46 schreef NrSiX het volgende:
Goedemorgen! Net het eindgesprek gehad met de baas en mn mentor van school.. positief resultaat. Ik heb mijn stage dus na 40 weken voldoende afgesloten![]()
nog even een relaxt dagje vandaag, vanavond uit eten en dan zit het erop!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:56 schreef NrSiX het volgende:
danku =] Vraag me af wat ik vanaf morgen met mijn vrijetijd ga doen
Kom op zeg, een paar uurtjes iets doen is toch niet zo moeilijk. Een paar weken terug zat je dagelijks nog 8 uur te Fokken/stage lopen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:05 schreef T1andonly het volgende:Als je 2 weken vrijheid hebt wordt je echt lui. Ik ben het levende voorbeeld.
Moet nu weer eens een dagje naar school, maar qua motivatie zal het zwaar worden. Terwijl die leraar je daar op afrekend
haha planmatig leven =] Misschien idd een goed idee ja, anders word je te lui.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:59 schreef HansU het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik heb voor mijn vrije tijd die vanaf volgende week maandag er weer ruimschoots is al een heel rooster gemaakt met dingen die wil wil gaan bezoeken/doen![]()
Gelukkig moet ik nog wel 3 of 4 dagen heen dus dat komt goed hoop ik, een maat van me is al de hele laatste periode (20 weken) vrij en die motiveerd zich helemaal nergens meer voor en ligt iedere dag tot 11/12 uur in bedquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:05 schreef T1andonly het volgende:Als je 2 weken vrijheid hebt wordt je echt lui. Ik ben het levende voorbeeld.
Moet nu weer eens een dagje naar school, maar qua motivatie zal het zwaar worden. Terwijl die leraar je daar op afrekend
mijn oude levens ritme. Daar wil ik niet in terug vallen. Dan wordt de volgende stage, begin volgend schooljaar ook weer zo'n zware dobber.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:17 schreef NrSiX het volgende:
[..]
haha planmatig leven =] Misschien idd een goed idee ja, anders word je te lui.
[..]
Gelukkig moet ik nog wel 3 of 4 dagen heen dus dat komt goed hoop ik, een maat van me is al de hele laatste periode (20 weken) vrij en die motiveerd zich helemaal nergens meer voor en ligt iedere dag tot 11/12 uur in bed![]()
Als ik een paar weken oid thuis ben dan zet ik altijd de wekker rond een uurtje of 8 a 9. Gewoon een fatsoenlijk ritme aanleren ook al heb ik niets te doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:38 schreef HansU het volgende:
mijn oude levens ritme. Daar wil ik niet in terug vallen. Dan wordt de volgende stage, begin volgend schooljaar ook weer zo'n zware dobber.
Ja, maar meestal wordt ik zelf wel wakker om 9 uur.. of wakker gemaakt door de katquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik een paar weken oid thuis ben dan zet ik altijd de wekker rond een uurtje of 8 a 9. Gewoon een fatsoenlijk ritme aanleren ook al heb ik niets te doenHet tot 11 uur uitslapen en dan om 2 uur gaan slapen omdat je toch niet moe bent gaat je uiteindelijk echt opbreken.
Yepp, HBO derde jaar, lerarenopleiding Nederlands!quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:30 schreef Gelderland het volgende:
hebben jullie niets te doen op stage ofzoZitten jullie gewoon de tijd uit?
Zitten hier ook mensen die stage lopen op HBO-niveau? of vooral IT-ers? (ICT)en worden jullie niet gecontroleerd dat je steeds zit te internetten
![]()
![]()
hiero HBO 2e jaar. We zijn goed vertegenwoordigd hiero hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:50 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Yepp, HBO derde jaar, lerarenopleiding Nederlands!
Hooiii allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |