abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45858519
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:50 schreef NrSiX het volgende:
Makkelijk :

[afbeelding]
Was het maar zo'n feest hier

Koude patat, koude shoarma maar wel een warme kippenpoot. Je leert er vanzelf aan wennen en aan de andere kant waardeer je het leven in Nederland opeens zoveel meer
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_45858648
koud?
Welkom op FOK!
  Moderator woensdag 31 januari 2007 @ 22:36:23 #228
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45866902
Weer een dag verkouden en keelpijn en alles. Gelukkig is deze week de stage begeleider (tot met volgende week donderdag) weg - word het dus een stukkie rielekster van
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_45868121
Morgen eindgesprek! Chillen en daarna uit eten En ik hoop stiekem op een afscheidscadeautje wat wat meer waard is dan de gebakjes die ik heb gehaald
Zo niet.. dan toch!
pi_45874120
goedemorgen mensen, alweer de laatste dag deze week morgen lekker vrij.
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_45874121
Goede morgen :-p
pi_45874179
goede morgen,

Gister middag deed Fok het niet, ik heb me echt hopeloos lopen vervelen
pi_45874636
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 08:45 schreef HansU het volgende:
goede morgen,

Gister middag deed Fok het niet, ik heb me echt hopeloos lopen vervelen
Goedemorgen

Ik heb me gisteren ook aardig zitten vervelen
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_45874726
gister om 23.00 nog een roodbaarsje gebakken, nu prrrrrrrrt pffffffffffffft
pi_45874743
hebben jullie niets te doen op stage ofzo Zitten jullie gewoon de tijd uit?

Zitten hier ook mensen die stage lopen op HBO-niveau? of vooral IT-ers? (ICT) en worden jullie niet gecontroleerd dat je steeds zit te internetten
Haleloeja
pi_45874805
Ik doe een HBO opleiding en zat meer dan genoeg op internet tijdens m'n stage. Kreeg mijn werk altijd netjes af ook

Vandaag moet ik naar school voor 'n presentatie voor 'n groep onbekenden. Heb er geen zin in. Voor zo'n dingen ben k altijd zeer nerveus.
pi_45874837
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:30 schreef Gelderland het volgende:

Zitten hier ook mensen die stage lopen op HBO-niveau? of vooral IT-ers? (ICT) en worden jullie niet gecontroleerd dat je steeds zit te internetten
HBO Bedrijfskundige Informaticus meldt zich.. en ik word niet gecontroleerd.
pi_45875008
Goedemorgen! Net het eindgesprek gehad met de baas en mn mentor van school.. positief resultaat. Ik heb mijn stage dus na 40 weken voldoende afgesloten nog even een relaxt dagje vandaag, vanavond uit eten en dan zit het erop!
Zo niet.. dan toch!
pi_45875099
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:46 schreef NrSiX het volgende:
Goedemorgen! Net het eindgesprek gehad met de baas en mn mentor van school.. positief resultaat. Ik heb mijn stage dus na 40 weken voldoende afgesloten nog even een relaxt dagje vandaag, vanavond uit eten en dan zit het erop!
Gefeliciteerd
pi_45875193
danku =] wist het al en had niet anders verwacht maar als de handtekeningen er staan is het nog leuker natuurlijk Vraag me af wat ik vanaf morgen met mijn vrijetijd ga doen
Zo niet.. dan toch!
pi_45875247
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:56 schreef NrSiX het volgende:
danku =] Vraag me af wat ik vanaf morgen met mijn vrijetijd ga doen
Gefeliciteerd
Ik heb voor mijn vrije tijd die vanaf volgende week maandag er weer ruimschoots is al een heel rooster gemaakt met dingen die wil wil gaan bezoeken/doen
pi_45875346
Als je 2 weken vrijheid hebt wordt je echt lui. Ik ben het levende voorbeeld.
Moet nu weer eens een dagje naar school, maar qua motivatie zal het zwaar worden. Terwijl die leraar je daar op afrekend
pi_45875414
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 10:05 schreef T1andonly het volgende:
Moet nu weer eens een dagje naar school, maar qua motivatie zal het zwaar worden. Terwijl die leraar je daar op afrekend
Kom op zeg, een paar uurtjes iets doen is toch niet zo moeilijk. Een paar weken terug zat je dagelijks nog 8 uur te Fokken/stage lopen.
pi_45875572
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:59 schreef HansU het volgende:

[..]

Gefeliciteerd
Ik heb voor mijn vrije tijd die vanaf volgende week maandag er weer ruimschoots is al een heel rooster gemaakt met dingen die wil wil gaan bezoeken/doen
haha planmatig leven =] Misschien idd een goed idee ja, anders word je te lui.
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 10:05 schreef T1andonly het volgende:
Gelukkig moet ik nog wel 3 of 4 dagen heen dus dat komt goed hoop ik, een maat van me is al de hele laatste periode (20 weken) vrij en die motiveerd zich helemaal nergens meer voor en ligt iedere dag tot 11/12 uur in bed
Zo niet.. dan toch!
pi_45876005
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 10:17 schreef NrSiX het volgende:

[..]

haha planmatig leven =] Misschien idd een goed idee ja, anders word je te lui.
[..]

Gelukkig moet ik nog wel 3 of 4 dagen heen dus dat komt goed hoop ik, een maat van me is al de hele laatste periode (20 weken) vrij en die motiveerd zich helemaal nergens meer voor en ligt iedere dag tot 11/12 uur in bed
mijn oude levens ritme. Daar wil ik niet in terug vallen. Dan wordt de volgende stage, begin volgend schooljaar ook weer zo'n zware dobber.
pi_45876041
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 10:38 schreef HansU het volgende:
mijn oude levens ritme. Daar wil ik niet in terug vallen. Dan wordt de volgende stage, begin volgend schooljaar ook weer zo'n zware dobber.
Als ik een paar weken oid thuis ben dan zet ik altijd de wekker rond een uurtje of 8 a 9. Gewoon een fatsoenlijk ritme aanleren ook al heb ik niets te doen Het tot 11 uur uitslapen en dan om 2 uur gaan slapen omdat je toch niet moe bent gaat je uiteindelijk echt opbreken.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_45876063
Ja dat is waar, toch hoop ik niet dat ik weer te lax word op geschool want ik moet dit jaar nog wel goed mn best doen Kan me vorig jaar herinneren dat ik mijn bed belangrijker vond dan school
Zo niet.. dan toch!
pi_45876078
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 10:40 schreef FJD het volgende:

[..]

Als ik een paar weken oid thuis ben dan zet ik altijd de wekker rond een uurtje of 8 a 9. Gewoon een fatsoenlijk ritme aanleren ook al heb ik niets te doen Het tot 11 uur uitslapen en dan om 2 uur gaan slapen omdat je toch niet moe bent gaat je uiteindelijk echt opbreken.
Ja, maar meestal wordt ik zelf wel wakker om 9 uur.. of wakker gemaakt door de kat
pi_45876252
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:30 schreef Gelderland het volgende:

Yepp, HBO derde jaar, lerarenopleiding Nederlands!

Hooiii allemaal
I ♥ PB
pi_45876733
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 10:50 schreef miss-scofield het volgende:

[..]

Yepp, HBO derde jaar, lerarenopleiding Nederlands!

Hooiii allemaal
hiero HBO 2e jaar. We zijn goed vertegenwoordigd hiero hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')