Nee joh, ik betaal ook gewoon een seizoenkaart, gelukkig maar, ik wil niet voor anders aangezien wordenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:52 schreef Jasza het volgende:
Mag je eigenlijk gratis naar binnen of wat?
En je pa?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee joh, ik betaal ook gewoon een seizoenkaart, gelukkig maar, ik wil niet voor anders aangezien worden![]()
Zo, en niet een beetje ook zeg.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Godverdomme bellen ze weer voor die sponsor loterij. Flikker eens op![]()
Denk je dat ik mijn laptop meeneem ofzo?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wacht daar maar mee tot zondagmiddagmiddag kwart over 2
Idd, hier ging de telefoon ookalquote:Op maandag 29 januari 2007 18:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zo, en niet een beetje ook zeg.
Met je telefoonquote:Op maandag 29 januari 2007 18:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk je dat ik mijn laptop meeneem ofzo?![]()
Voor zover ik weet ook gewoonquote:
En zolang mensen maar normaal tegen je doen, vaak is het allemaal overdreven zielig enzo terwijl mensen in een rolstoel daar helemaal niet op zitten te wachten natuurlijk. En terecht uiteraard. Zij zijn niks 'minder', om het zo maar ff te noemen. Klinkt misschien rot, maar zo bedoel ik het nietquote:Op maandag 29 januari 2007 18:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad, de aanleiding is klote, maar toch wel heel erg tof hoor
ik snap wat je bedoelt en je hebt helemaal gelijk, maar die mensen blijf je houden en daar wen je wel aan. Verder is het wel grappig om te zien hoe mensen me aankijk als ik weer de scheids voor kankerhond uitscheld of zo, niemand verwacht zoiets van iemand in een rolstoel hehe, word nog leuk als ik op zuid zitquote:Op maandag 29 januari 2007 19:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En zolang mensen maar normaal tegen je doen, vaak is het allemaal overdreven zielig enzo terwijl mensen in een rolstoel daar helemaal niet op zitten te wachten natuurlijk. En terecht uiteraard. Zij zijn niks 'minder', om het zo maar ff te noemen. Klinkt misschien rot, maar zo bedoel ik het niet
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt en je hebt helemaal gelijk, maar die mensen blijf je houden en daar wen je wel aan. Verder is het wel grappig om te zien hoe mensen me aankijk als ik weer de scheids voor kankerhond uitscheld of zo, niemand verwacht zoiets van iemand in een rolstoel hehe, word nog leuk als ik op zuid zit
Het was ook zoeen slechte schwalbe van Kuijtt het was echt te debiel voor woorden.quote:
ja hehe. maar hoorde dat ie vaak op rolstoelplatform isquote:Op maandag 29 januari 2007 19:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hehe syco, jammer dat hij niet meer op 410 staat
Ik heb hem al een tijd niet meer gezien bij Ajax.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ja hehe. maar hoorde dat ie vaak op rolstoelplatform is![]()
Die ene gozer die sóchtends in de bus een show ging opvoeren toen iedereen nog half lag te pittenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:11 schreef PLAE@ het volgende:
wat voor malloot heb je het over, antwoord is iig nee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |