Daar zit ik jaquote:Op maandag 29 januari 2007 17:57 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die hem altijd maar als geldwolf afschilderen zouden dit soort berichten ook eens moeten lezen. Zit je eigenlijk achter het goal bij noord dan denthemen, dat menselijke schild
?
Jij kent Hans Kraaij?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daar zit ik ja
Maar Ed wil ook nooit dat zulk soort dingen in de pers komen, mensen gaan dan denken dat hij dit doet als publiciteitsstunt of zo om zoveel mogelijk zieltjes te winnen. Zo wist bijvoorbeeld Hans Kraaij er altijd wel vanaf en die vroeg dan wel eens in een interview: Klopt het dat jij goeie vrienden als Dennis gewoon over laat vliegen naar Turijn voor een weekendje? Maar het antwoord was altijd hetzelfde: Daar wil ik het niet over hebben![]()
Trainen ze ook om 14.30 dan?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
14.30 lijkt me he, hij word echt niet om 9 uur in de ochtend gepresenteeerd.
Ja ik zal vanavond toch nog wel contact hebben met Ed, ff kijken of hij kan regelen dat ik bij de perspresentatie kan zijn.. Maar gister zei hij dat hij Maandag voor het eerst zou gaan trainen dus ik vraag het zo meteen nog even na ookquote:Op maandag 29 januari 2007 18:18 schreef ASroma het volgende:
[..]
nah goed misschien is er hier en daar ruis ontstaan op de lijn tussen mijn bronnen, francesco heeft namelijk nogal de neiging om in breezah taal te smsen.
Hij kent mijquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij kent mij
Ik heb geen idee hoe hij die verhalen ooit gehoord heeft of zo, misschien via via of zo, mooi verhaal: Laatste training voor Finland thuis, ik meen 2005 of 2006, besloten training in de arena, Kraaij probeert er in te komen bij de training, word weggestuurd, ik kom aanrijden en die bewaker meteen:" Ben jij Dennis? Mooi, kom maar mee" heheh stond die Kraaij daar te lachen als een boer met kiespijn![]()
[..]
Hij kent mij
Ik heb geen idee hoe hij die verhalen ooit gehoord heeft of zo, misschien via via of zo, mooi verhaal: Laatste training voor Finland thuis, ik meen 2005 of 2006, besloten training in de arena, Kraaij probeert er in te komen bij de training, word weggestuurd, ik kom aanrijden en die bewaker meteen:" Ben jij Dennis? Mooi, kom maar mee" heheh stond die Kraaij daar te lachen als een boer met kiespijn![]()
Gewoon een vieze, domme fout van Maduro. Terechte penalty. Die Maduro loopt gewoon op zijn hakken.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:27 schreef Cheiron het volgende:
Zit net even de samenvatting van gisteren te kijken, maar Groningen krijgt die penalty wel fu-cking gemakkelijk weer hoor..
Die Antilliaan wou hem gewoon zakkenrollen johquote:Op maandag 29 januari 2007 18:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Gewoon een vieze, domme fout van Maduro. Terechte penalty. Die Maduro loopt gewoon op zijn hakken.
[..]
Hij kent mij
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:42 schreef VoreG het volgende:
Maar ben je niet bang als je achter dat doel zit dat je ineens een bal kan gaan koppen. Als ik Sneijder weer eens naast zie schieten heb ik altijd medelij met die mensen die daar zitten en niet wegkunnen.
Inderdaad, de aanleiding is klote, maar toch wel heel erg tof hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 18:43 schreef kevin6188 het volgende:
Mooie verhalen wel denthemen, al is de aanleiding wel wat minder natuurlijk.
quote:Jong Ajax speler Boerrigter verhuurd aan HFC Haarlem
HFC Haarlem heeft Jong Ajax speler Derk Boerrigter gehuurd van Ajax. De 20-jarige Derk Boerrigter speelt de rest van het seizoen op huurbasis voor de eerstedivisieclub. Als vóór 31 januari de overschrijvingspapieren in orde zijn gemaakt, is hij aanstaande vrijdag al speelgerechtigd voor de thuiswedstrijd tegen AGOVV. De overstap van Boerrigter is de eerste in de hernieuwde samenwerking van Ajax met Haarlem.
Hehe, ik zie altijd een soort wederopstanding bij een doelpunt. Lijkt of er alleen rolstoelgebruikers zitten, maar als Ajax scoort zie je daar 30 man opspringen. Yeah, they can walk!!quote:Op maandag 29 januari 2007 18:42 schreef VoreG het volgende:
Maar ben je niet bang als je achter dat doel zit dat je ineens een bal kan gaan koppen. Als ik Sneijder weer eens naast zie schieten heb ik altijd medelij met die mensen die daar zitten en niet wegkunnen.
Dat heb ik geblokkeerd. Ik heb ze bij supporterszaken even flink uitgescholden dat ze mijn mobiele nummer aan derden gevenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Godverdomme bellen ze weer voor die sponsor loterij. Flikker eens op![]()
Dat vind ik altijd wel grappig om te zien. Al die begeleiders die dan op springenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe, ik zie altijd een soort wederopstanding bij een doelpunt. Lijkt of er alleen rolstoelgebruikers zitten, maar als Ajax scoort zie je daar 30 man opspringen. Yeah, they can walk!!![]()
ja haha klopt, het is echt de helft van de mensen zit in een rolstoel en de helft niet, de meeste zijn gewoon met 2, niet eens zozeer begeleiders, meestal toch gewoon vrienden of zoals ik met mijn Paquote:Op maandag 29 januari 2007 18:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel grappig om te zien. Al die begeleiders die dan op springen
Sneijder? Die valt nog mee, ik ben blij dat Galasek weg isquote:Op maandag 29 januari 2007 18:42 schreef VoreG het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |