het kan zijn dat hij morgen tijdens zijn prestatie tekent, dan is het eigenlijk dan pas officieelquote:Op maandag 29 januari 2007 17:41 schreef Urquhart het volgende:
Idd, waar slaan die berichten dan op dat die al in het ziekenhuis zou zijn geweest
Ok.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
het kan zijn dat hij morgen tijdens zijn prestatie tekent, dan is het eigenlijk dan pas officieel
Denthemen, kan je me ff vertellen hoe je Davids kent? Ik geloof je op je woord hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
het kan zijn dat hij morgen tijdens zijn prestatie tekent, dan is het eigenlijk dan pas officieel
Ik zal het hier maar even neerzetten want je bent niet de enigstequote:Op maandag 29 januari 2007 17:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Denthemen, kan je me ff vertellen hoe je Davids kent? Ik geloof je op je woord hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig.
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zal het hier maar even neerzetten want je bent niet de enigste
Nou zoals veel mensen weten heb ik een spierziekte waardoor ik rolstoel gebonden ben, ik heb hem toen ontmoet bij een uitzending voor kinderen met spierziekte's om geld op te halen (spieren voor spieren). Daarna hebben we af en toe eens contact gehad en daarna is het steeds beter geworden, paar keer in turijn en londen geweest, zo is het verhaal eigenlijk om het kort samen te vatten
whehehe ze wilden het vanmiddag dus eigelijk al bekend makenquote:Op maandag 29 januari 2007 17:50 schreef Jasza het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=61640
Hey wat doet dat hier
Denk dat er maar weinig voetballers zijn die contact met iemand onderhouden, zker vet van Edjequote:Op maandag 29 januari 2007 17:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Ik zou bijna bofkont zeggen, ware het niet dat de reden waarom je hem ontmoet hebt minder plezierig is. Maar cool om te zien dat hij dan ook de moeite neemt dat contact te onderhouden en je zelfs dit soort dingen smst.
Inderdaad. Mensen die hem altijd maar als geldwolf afschilderen zouden dit soort berichten ook eens moeten lezenquote:Op maandag 29 januari 2007 17:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Ik zou bijna bofkont zeggen, ware het niet dat de reden waarom je hem ontmoet hebt minder plezierig is. Maar cool om te zien dat hij dan ook de moeite neemt dat contact te onderhouden en je zelfs dit soort dingen smst.
ze hebben al wel een poging gedaanquote:Op maandag 29 januari 2007 17:59 schreef StarGazer het volgende:
Pfff, kan niet wachten op de officiele bevestiging.
Hoe kwam je daar achter? Grappig.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:02 schreef toma het volgende:
[..]
ze hebben al wel een poging gedaan
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=61640
ajax.netwerk.toquote:Edgar Davids zal maandag medisch worden gekeurd bij Ajax. Dat bevestigde Ajax technisch directeur tegenover RTV Noord-Holland. Indien Davids de keuring goed doorstaat, is het de bedoeling dat hij dinsdag wordt gepresenteerd als nieuwe aanwinst.
Ik zit nog steeds te wachten tot het moment dat Kone het aan z'n hart krijgtquote:Op maandag 29 januari 2007 17:27 schreef VoreG het volgende:
Dadelijk wordt hij afgekeurd, omdat zijn ogen niet zo goed zijn. Je weet maar nooit met die medische keuring..
Klopt. Kunnen een hoop voetballers wat van leren. Edgar Davidsquote:Op maandag 29 januari 2007 18:11 schreef jna het volgende:
Davids geeft ook veel aan goede doelen enzo zonder dat ie wilt dat het bekend wordt gemaakt. Zo'n geldwolf is het dus echt niet.
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:13 schreef ASroma het volgende:
net een sms van francesco gehad en die heeft contact met Clarence gehad over Eddy, morgen wordt ie officieel gepresenteerd na de training, woensdag 1ste training Davids.
morgen is de 1e training al volgens Ed zelfquote:Op maandag 29 januari 2007 18:13 schreef ASroma het volgende:
net een sms van francesco gehad en die heeft contact met Clarence gehad over Eddy, morgen wordt ie officieel gepresenteerd na de training, woensdag 1ste training Davids.
10.30?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
morgen is de 1e training al volgens Ed zelf
nah goed misschien is er hier en daar ruis ontstaan op de lijn tussen mijn bronnen, francesco heeft namelijk nogal de neiging om in breezah taal te smsen.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
morgen is de 1e training al volgens Ed zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |