Weetik veel. Ik lees niet elke post in dit topic.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja. Is dat nou nog niet duidelijk?
Stel dan ook geen domme vragen.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Weetik veel. Ik lees niet elke post in dit topic.
ik had het er ook staanquote:Op maandag 29 januari 2007 16:29 schreef Jajong het volgende:
Wie heeft het allemaal in hun MSN-naam staan.
Ik wel.
Ik kan alleen 's ochtendsquote:Op maandag 29 januari 2007 16:44 schreef jna het volgende:
Vraag eens hoelaat z'n eerste training is denthemen
Heb geen zin om daar om 10.30 te staan terwijl ie pas 's middags traint
Ook maar van mij danquote:Op maandag 29 januari 2007 16:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik kan helemaal niet, maar ik ga er vanuit dat jullie hem de groeten doen van me
Hoezo is het dom? Misschien is het wel een of andere neger die met hem gevoetbald heeft op straat. Ik denk jullie hebben allemaal zo'n band met Ajax, der is vast wel iemand die persoonlijk een oud-speler kent.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Stel dan ook geen domme vragen.
Hij kent hem ookquote:Op maandag 29 januari 2007 16:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo is het dom? Misschien is het wel een of andere neger die met hem gevoetbald heeft op straat. Ik denk jullie hebben allemaal zo'n band met Ajax, der is vast wel iemand die persoonlijk een oud-speler kent.
Ja, wtf.quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, wtf.
Wat is het nu dan? Ik vraag op een normale manier of hij hem kent omdat ik dat dacht op te maken uit die post die me vrij serieus leek, en jij begint erna te zeuren over dat ik geen domme vragen moet stellen.
Kijk dat is duidelijk.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:55 schreef BoNi het volgende:
[..]
DENTHEMEN KENT EDGAR DAVIDS!!!!!!!!!!!!!
Duidelijk genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |