Ok, die oma was om users te lokken, desondanks een bizar nieuwsfeitquote:Rijdende krantenlezer op A16
De politie heeft woensdag een 21-jarige automobilist van de rijksweg A16 gehaald omdat de man een krant zat te lezen achter het stuur. De rijdende krantenlezer viel op omdat hij met een gangetje van 80 kilometer per uur over de A16 reed, terwijl het overige verkeer met 100 of meer langssuisde, maakte de politie donderdag bekend. De man had net zijn rijbewijs. Hij kreeg een proces-verbaal voor gevaarlijk weggedrag.
bron: nieuwnieuws.nl
ramptouristquote:Op maandag 29 januari 2007 16:01 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ok, die oma was om users te lokken, desondanks een bizar nieuwsfeit![]()
Dit is een testquote:Op maandag 29 januari 2007 16:20 schreef Tim_G het volgende:
waarom oud nieuws posten met een lokkertje?
Dat was voor mij ook een reden om die oma in de TT te zettenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat die oma erbij stond omdat dat mooier in de TT staat, he.
Klopt, was tevens een onderdeel van mijn testquote:Op maandag 29 januari 2007 16:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
er staat een fout in die kut topictitel
Ik heb nog geen doelstellingquote:
Zeer correct mijn beste, eigenlijk een soort van preventieve straf dit (of hij las de krant van morgenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:54 schreef BrauN het volgende:
Dus eigenlijk hoefde er geen pawn geruimd te worden?
Welke oma?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:52 schreef opgebaarde het volgende:
waarom reed die jongen die oma niet levend?
Die oma bestaat alleen in mijn TT, dus als je wilt dat die oma leeft, dan leeft zequote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:43 schreef Richboy het volgende:
[..]
"Jongen leest krant achter het stuur en rijdt LENUS dood"
;o echt waor joh?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:00 schreef LENUS het volgende:
[..]
Die oma bestaat alleen in mijn TT, dus als je wilt dat die oma leeft, dan leeft zeIt's all in your head buddy, go for it
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:23 schreef Calyptus het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TcSPyUhmTUA
Zag het er zo uit?
FG geniaal zoals altijd!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |