het is een kloon dommiequote:Op maandag 29 januari 2007 18:27 schreef Janetje het volgende:
God... twee dagen geregistreerd en nu al verzuurd..
Knap hoor.
dat is natuurlijk overduidelijk een kloonquote:Op maandag 29 januari 2007 18:27 schreef Janetje het volgende:
God... twee dagen geregistreerd en nu al verzuurd..
Knap hoor.
Je meent hetquote:
ik ben geen kloon laat maar een ip check uitvoerenquote:
Oja, dat zijn die lessen waar de hele school een hekel aan heeft omdat die kneusjes van leraren ze per se hun eigen favoriete kutmuziek laten zingenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:24 schreef noudstar het volgende:
ik ben trouwens muziekleraar op een middelbare school
muziekleraar zijn betekent niet automatisch dat je kunt zingen.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:31 schreef noudstar het volgende:
[..]
ik ben geen kloon laat maar een ip check uitvoeren
mijn aanbod om te komen zingen staat nog steeds serieus
leraren kunnen ook niet rekkenen zonder rekenmachine ik hoef niet tekunnen spellen om te kunnen zingenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:33 schreef yvonne het volgende:
Welja, een leraar die niet kan spellen.
Wat dit tot een terugvindpost maakte.
hihihiquote:Op maandag 29 januari 2007 18:35 schreef noudstar het volgende:
[..]
leraren kunnen ook niet rekkenen zonder rekenmachine ik hoef niet tekunnen spellen om te kunnen zingen
nep pliesie?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:58 schreef SunChaser het volgende:
Vraag voor vanavond: De AIVD zal net als GS zn postgesachiedenis natrekken. http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/045995.html
Sta je nog steeds achter je actie?
wordt mijn stadswachtvraag gesteld?quote:
volgens mij ben jij een beetje in de war.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Crunch, cruch, smak, smak.... Nou dat kan alleen natasia zijn
Mijn moeder kijkt DGK op tv maar we hebben een hele andere visie, nou ja, ook niet helemaal waar, ze mag natasia ook niet. Maar Bart b.v. wel.
ik denk het verkeerde subforum of te veel naar talpa gekekenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
volgens mij ben jij een beetje in de war.
Een beetje maarquote:Op maandag 29 januari 2007 19:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
volgens mij ben jij een beetje in de war.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |