Mistermonkeymanquote:Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef remlof het volgende:
[..]
die is (c)JediMindTricks geloof ik
of iemand anders
Afgrijselijk ja.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:05 schreef Brammie1 het volgende:
wat is er met 't geluid aan de hand?
Ze zijn al aan het fixen vosss...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:08 schreef vosss het volgende:
goftedomme. Ik weet weer precies waarom ik al die tijd niet geluisterd heb.
Stelletje incompetente homofielen! Fiks dat geluid eens ofzo!
ik vind het wel wat hebbenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze zijn al aan het fixen vosss...
alleen merken we daar nog niets van
Ah joh, komt goed, ze vinden vast het juiste stekkertje nog wel...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:10 schreef vosss het volgende:
Als het nog 5 minuten duurt zet ik het af. Volgens mij vinden zowel mijn speakers als mijn buren dit niet tof
zal ik er maar een klb topic aan gaan wijdenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ah joh, komt goed, ze vinden vast het juiste stekkertje nog wel...
Net op tijdquote:Op maandag 29 januari 2007 20:10 schreef vosss het volgende:
Als het nog 5 minuten duurt zet ik het af. Volgens mij vinden zowel mijn speakers als mijn buren dit niet tof
Precies mijn gedachtequote:Op maandag 29 januari 2007 20:11 schreef Dirkh het volgende:
Zenden ze vanuit de Batcave uit?
quote:
Neh nu volgens mij niet, want het werd beter tijdens een liedje.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:17 schreef seekfaM het volgende:
Het is gewoon denk een soort automaat, * wat ze ook in de latere avond uren gebruiken *
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:19 schreef screenshot het volgende:
Whehe, doet Fok het een keer is Fokradio dood.
Koptelefoon aanwezigchquote:Op maandag 29 januari 2007 20:21 schreef Dirkh het volgende:
Als je een koptelefoon op hebt, word je helemaal gek.
Ik ben helemaal geen vogeltje
Je bedoelt bij Martijn thuisquote:Op maandag 29 januari 2007 20:14 schreef Renesite het volgende:
Het heeft dus met het internet te maken bij Arno thuus, dat is een ding dat zeker is.
Je verstond er helemaal niks van... maar ze gaan het oplossen!! Jaah stiltequote:Op maandag 29 januari 2007 20:21 schreef Dirkh het volgende:
Als je een koptelefoon op hebt, word je helemaal gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |