Geil.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:22 schreef yvonne het volgende:
Jaa, blijven liggen daat met de schroevendraaier Martijn!
Nog een klein beetje, ja, ja, bijna
quote:
't Wordt tijd dat jij er weer even met een doekje langskomt. Ik denk dat er wat Taxi tussen de schuifjes is gekomen.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:22 schreef yvonne het volgende:
Watnou schroevedraaier?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:22 schreef yvonne het volgende:
Hoesnelquote:Op maandag 29 januari 2007 20:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
En nog nooit ging dit topic zo snel
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:24 schreef Janetje het volgende:
Snelst lopende AR topic ooit.
Zie jij ze ook vliegen? Kom, laten we naar het zuiden vliegen. Twirt twirtquote:Op maandag 29 januari 2007 20:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
En nog nooit ging dit topic zo snel
Hoi vogeltje!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zie jij ze ook vliegen? Kom, laten we naar het zuiden vliegen. Twirt twirt
Koptelefoon is toppie.
Tjilp
Arme jijquote:
Is dit een samenhangend verhaal dan??quote:
Naar het schijnt wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Is dit een samenhangend verhaal dan??![]()
Wie?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Moet ik even updaten Bluezz?
Ze was best leuk, volgens Camplo... tot zover
Als 'Leen van Lenen.nl er weer op is roep ik je weer terug ...'quote:Op maandag 29 januari 2007 20:45 schreef MUUS het volgende:
*plaspauze*
Meldtquote:Op maandag 29 januari 2007 20:46 schreef yvonne het volgende:
Wat een verhaaaaaaaal!
Ik zeg Lotte 2, toch niemand die dat snapt
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:46 schreef yvonne het volgende:
Wat een verhaaaaaaaal!
Mja, het gaat nog even duren.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:46 schreef Renesite het volgende:
O god, zomer TWEEDUIZENDENVIJF
*vinger opsteekt*quote:Op maandag 29 januari 2007 20:46 schreef yvonne het volgende:
Wat een verhaaaaaaaal!
Klinkt goedquote:Op maandag 29 januari 2007 20:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goede relatie wel dit.
Salsagirl. Het duurde nogal lang voor ze echt IRL wasquote:
Het is Marsu!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:48 schreef Biogarde het volgende:
Het is een vent?
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef Biogarde het volgende:
Komt een Chinees bij de bakker: SUPPLIES!!
Dat weten we nu nog steeds nietquote:Op maandag 29 januari 2007 20:48 schreef Stofje het volgende:
!!! Dit is briljant, waar gáát dit over, schitterend.
Die ken ik ook nietquote:Op maandag 29 januari 2007 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Salsagirl. Het duurde nogal lang voor ze echt IRL was
Maar ik kan ook fout zitten hoor, want snap er ook niet zoveel vanquote:Op maandag 29 januari 2007 20:50 schreef Biogarde het volgende:
Camplo had gewoon blind vertrouwen in zn gurlie.
Maar is geflest unne n00b. Too bad.
Ja hoe zat dat nouquote:Op maandag 29 januari 2007 20:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed hij heeft geneukt dus?
Ja, dat volg ik welquote:Op maandag 29 januari 2007 20:54 schreef MUUS het volgende:
Tof achtergrondmuziekje wel.
Austin Powersquote:Op maandag 29 januari 2007 20:54 schreef MUUS het volgende:
Tof achtergrondmuziekje wel.
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:55 schreef Bluezz het volgende:
Met een vriendin, met een moeder van de vriendin, met een gozer, maar niet met mij
quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:59 schreef zarGon het volgende:
Je ontmoet haar via internet
Jullie spreken elkaar vaker
krijgen een relatie
Er wordt geneukt
Door jullie woontoestand zie je haar maar 1 a 2 keer per maand, soms meer en soms minder
Je komt er achter dat de naam die ze heeft gegeven niet bestaat, haar naw gegevens kloppen simpel gezegd niet meer...
Je komt er achter dat er veel meer is dan behalve een niet kloppende naam, ze loog blijkbaar de hele tijd alles bij elkaar... Zelfs haar familie speelt het spel mee.
Ondertussen heb jij uitgaven gedaan waarbij je er ook achter kwam dat de gemaakte kosten niet zijn gebruikt zoals ze zouden gebruikt worden.
En nu wil je er achter komen wie ze echt is?
Het kan allemaal wel, maar voor een persoon die je 2 jaar kent, ken je toch wel ietsjes meer dan dat je het hier hebt vertelt?
Mij kun je godverdomme oprapenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:55 schreef Biogarde het volgende:
OMG, dan heb je dus semi-sex en opgeilverhaaltjes met een minimaal 40-jarige moeder
Dat dus. Ik kon sowieso al niet geloven dat zo'n enorme nerd als Camplo iemand zo ver kreeg om haar benen voor hem te spreiden, en dat vermoeden is nu nogmaals bevestigd.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:54 schreef pussydeluxe het volgende:
Genaaid, zonder te neuken.
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:55 schreef Biogarde het volgende:
OMG, dan heb je dus semi-sex en opgeilverhaaltjes met een minimaal 40-jarige moeder
Oi, da's een goeie vraag iddquote:
Neee toch?quote:
Zo klink ik ook met een kratje bier in mn nekquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:59 schreef longinus het volgende:
duizenden eurie's belkosten, had ze een 06 lijn of zo
Die is ie vergeten... anders was ie nog ene uur bezig met vaaghedenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |