Stop maar met nomineren. We hebben een winnaar.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:13 schreef mcyodogg het volgende:
Nooit Ophouden Altijd Doorgaan Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie (NAC)
Kut ik ben te laat...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:51 schreef borisz het volgende:
WELKOM WELKOM
Een nieuw toernooi staat voor de deur. Ditmaal gaat het om de leukste clubnaam.
Alle clubs in Nederland mogen genoemd worden. Afkortingen mogen ook meedoen. Graag bij de afkorting ook de volledige naam typen.
Alle namen gaan dan in de loting en dan komt er na heel wat rondes een winnaar uit.
Nomineer alle clubnamen voor Zondag 28 januari 2007 21.00. Zondag avond laat of maandag komt dan de eerste ronde.
Clubvoorkeur.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Algemene Bathmense Sportvereniging.
Over smaak valt niet te twisten maar ik zie niet in waarom deze genomineerd is?
Dat is klein Arsenaal. Als je die Helmondse vereniging bedoelt teminstequote:
dat bedoelde ik ook!quote:Op maandag 29 januari 2007 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is klein Arsenaal. Als je die Helmondse vereniging bedoelt teminste
die bestaan toch ook niet meer?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:19 schreef RayMania het volgende:
Zwarte Schapen
Nee, maar ik zie nergens dat de clubs nog moeten bestaanquote:
Of het Haagse VUCquote:Op maandag 29 januari 2007 19:40 schreef mitt het volgende:
RUC.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Surinaamse afvaardiging:
Robinhood
Takdier boys
Young rhytm
Chili:
Santiago Morning
Zimbabwe:
Highlanders
Buymore
Barbados:
Notre Dame
Nigeria:
Wikki Tourists
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:51 schreef borisz het volgende:
Alle clubs in Nederland mogen genoemd worden.
Ja, na zoeken zie ik het nu ook. Was altijd van mening dat het arsenaal was, mijn excusesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:10 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Het is trouwens wel Klein Arsenal met 1 A van Anton!
Dat is toch Suriname?quote:
Was maaar een grap[je ik vind hem zo leukquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch Suriname?
Misschien is het niet duidelijk, maar het gaat in dit toernooi schijnbaar om Nederlandse clubs
OKee, leuk is ie zekerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was maaar een grap[je ik vind hem zo leuk
Na afloop? Vanaf een uur of 2 bedoel je.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:16 schreef tong80 het volgende:
NIVO-Sparta ( Na Inspanning Volgt Ontspanning ). Gezopen dat er ook wordt na afloop.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:17 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Na afloop? Vanaf een uur of 2 bedoel je.
Zonder Samenspel Geen Overwinning/Wilskracht Maakt Sterkquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:14 schreef Bjoro het volgende:
ZSGO-WMS is ook zo'n mooie afkorting !
Woon jij daar in de buurtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:45 schreef Bos81 het volgende:
Merefeldia (uit Nederweert)
Dan doe jij na dit toernooi het vervolgtoernooi met de buitenlandversie!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:18 schreef Waris3 het volgende:
Saai topic, je moet ook buitenlandse namen.
Ik nomineer ASV Arsenal (Slechtste club van Amsterdam (officiëel!)), maar die is vast niet zo leuk.
Nee, maar wel in Weert op school gezeten en daardoor mensen uit Nederweert in de klas gehad.quote:
Heb je gelijk in borisz. Heb je er al genoeg of moeten er nog wat suggesties bij?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:29 schreef borisz het volgende:
ik vind hierna een internationale versie wel leuk, ik dacht in NL zijn er al namen genoeg
Als het goed is zijn deze Oranje-zwarten al genoemd, maar deze club mag best wel vaker genomineerd worden.quote:
heb de deadline tot zondag meer mag altijdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heb je gelijk in borisz. Heb je er al genoeg of moeten er nog wat suggesties bij?
gewoon mee laten doen, denk dat ik na 1 ronde 64 clubs over wil houden en ik doe dan gewoon drie ploegen per wedstrijd in de voorrondequote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:15 schreef methodmich het volgende:
Maar gaan ze allemaal meedoen dan of wil je bij een bepaald aantal nominaties stoppen?
Veel dubbelen bij de nominaties. Lekker uitzoeken boriszquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:01 schreef borisz het volgende:
[..]
gewoon mee laten doen, denk dat ik na 1 ronde 64 clubs over wil houden en ik doe dan gewoon drie ploegen per wedstrijd in de voorronde
Vaak tegen gespeeld. Leuke club met veel studenten.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als het goed is zijn deze Oranje-zwarten al genoemd, maar deze club mag best wel vaker genomineerd worden.
* borisz gooit alles in excel en drukt op een knop en alles is gerankedquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:37 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Veel dubbelen bij de nominaties. Lekker uitzoeken borisz![]()
Wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is met computersquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:54 schreef borisz het volgende:
[..]
* borisz gooit alles in excel en drukt op een knop en alles is geranked![]()
ik pak dan wel de afkortingen of leuke namen, niet echt plaatsnamen maar namen als Heracles ed neem ik dan mee en leuke afkortingen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:20 schreef methodmich het volgende:
Daar zijn de beste namen toch al uit? Veel ploegen uit de zaterdaghoofdklasse die ik nog niet genoemd heb zijn gewoon ploegen met een plaatsnaam in de naam. Heerjansdam, tja, wat moet je daar mee?
hee das handigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:04 schreef Bjoro het volgende:
kijk hier eens http://web.inter.nl.net/hcc/Marcel.Kamsteeg/
en dan bij diverse en dan bij afkoringen !
dit is de Nederlandse editie, hierna komt de internationale editiequote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:24 schreef Keramiekplaatser het volgende:
THOR (Tot Heil Onzer Ribbenkast)
THOS (Tot Heil Onzer Spieren)
TGG (The Goal Getters)
DTD (De Trije Doarpen) --> De Drie Dorpen
In het buitenland zijn veel leukere namen: Colo Colo / Ham-Kam / Rushden & Diamonds / Ben Hur etc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |