Wat een leven he!quote:Op maandag 29 januari 2007 18:36 schreef Tezz het volgende:
Ga zo eerst maar even mijn kind door een sopje trekken en in bedje pleuren (zachtjes neervleien bedoel ik dan), zelf onder de douche en daarna maar weer een avondje FOK! denk ik...
En dan bedoel je mijn kindje mag ik hopen! Want ik, ik moet teringhard werken, pfff, ging vanmorgen om acht uur de deur uit en ben net pas thuis! Gelukkig had manlief het eten op tafel staan, de schat.quote:
Lief.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
En dan bedoel je mijn kindje mag ik hopen! Want ik, ik moet teringhard werken, pfff, ging vanmorgen om acht uur de deur uit en ben net pas thuis! Gelukkig had manlief het eten op tafel staan, de schat.
Jep.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:39 schreef Tezz het volgende:
iedereen weg verders
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:40 schreef Tezz het volgende:
schnitzel, krieltjes, verse sperzieboontjes met uitgebakken spekjes en ui. Was goed te kanen moet ik zeggen!
Nop, ben er ook net.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:40 schreef Tezz het volgende:
Maarre, nog wat spannends gebeurd hier vandaag=
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:41 schreef Zeurberus het volgende:
jaaaaaaaa
eindelijk!
Surrogaat mammie is er
playmobielllllllllllllllllll [afbeelding]
Heej lief zeurtje van me!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 18:41 schreef Zeurberus het volgende:
jaaaaaaaa
eindelijk!
Surrogaat mammie is er
playmobielllllllllllllllllll
Is de lego nog vrij?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej lief zeurtje van me!!!
Playmobiel is bezet schat, als mijn peuk op is ga ik het kindje wat er nu mee speelt in badje zetten en dan mag jij, goed!
Hoeven jullie allemaal niet te werken of zoquote:Op maandag 29 januari 2007 18:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nop, ben er ook net.
Eerst met een vriendin van me wezen kletsen op MSN.![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:43 schreef Zeurberus het volgende:
woei!
Maar kan maar een half uurtje spelen, daarna moet ik naar Amsterdam om met iemand anders te spelen
(damn wat klinkt dat vulgair)
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
handjes boven de dekens he...(ik zeg niets)
nou veel plezier dan en neem bloemen voor haar mee (dat helpt in de afwachting van sexquote:Op maandag 29 januari 2007 18:44 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Voor dat soort spelletjes is het allemaal nog iets te pril
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:45 schreef Tezz het volgende:
Nou jongens, knock yourself out, ik ga ben even uurtje pleite! Ruimen jullie alles zelf weer op![]()
ja dat is waar. Laat ook maar liggen ja, kan mij het schelen!quote:Op maandag 29 januari 2007 18:46 schreef Zeurberus het volgende:
Waarom opruimen als ik er morgen weer mee wil spelen?
Damn, reageerde mijn moeder vroeger zo maarquote:Op maandag 29 januari 2007 18:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja dat is waar. Laat ook maar liggen ja, kan mij het schelen!
Doehoeg tot straks !
Ruilen? Zon man wil ik ookquote:Op maandag 29 januari 2007 18:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
En dan bedoel je mijn kindje mag ik hopen! Want ik, ik moet teringhard werken, pfff, ging vanmorgen om acht uur de deur uit en ben net pas thuis! Gelukkig had manlief het eten op tafel staan, de schat.
chineesquote:
quote:
Beetje vroeg voor alcohol hequote:Op maandag 29 januari 2007 18:58 schreef tho_Omas het volgende:
Hoppa en we jagen er eens een Margherita in.
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:58 schreef tho_Omas het volgende:
Hoppa en we jagen er eens een Margherita in.
Mozarellaquote:
quote:
quote:
Teveel werkquote:Op maandag 29 januari 2007 19:02 schreef -skippybal- het volgende:
En waarom gebruikt niet iedereen hier PI's?!
Nietusquote:
Lekker dan, zit die bakker met de troepquote:Op maandag 29 januari 2007 19:04 schreef -skippybal- het volgende:
Komt een man bij de bakker, blaast 'ie zich zelf op![]()
Is echt gebeurd vanmiddagquote:Op maandag 29 januari 2007 19:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Lekker dan, zit die bakker met de troep
Jahhquote:Op maandag 29 januari 2007 19:05 schreef Queen_Bee het volgende:
Gebruik jij die dingen altijd dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |