je bent al net zo onverbiddelijk als Natasia! Huub heeft voor de late kijkers anders nog wel wat betekend vanacht, hij verdient een lang slaapje.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:02 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ja dat weet ik, net als vorige week en toen werd er gezegd dat ie ziek was, als die op zn nest ligt vind ik dat zwak, slapen doe je maar snacht en anders niet zeuren overdag!
Op verzoek..quote:Op maandag 29 januari 2007 15:04 schreef Fikkert het volgende:
nu ligt ie in een stoel half te slapen, kom op redactie, laat die gast eens wat actiever worden, laat m zn pishoek in de tuin schoon spuiten ofzo
no way, ik heb het niet zo op figuren die snacht een beetje stoer gaan doen met drank en dan de volgende dag verrot op hun nest liggen en de baas bellen dat ze ziek zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 15:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
je bent al net zo onverbiddelijk als Natasia! Huub heeft voor de late kijkers anders nog wel wat betekend vanacht, hij verdient een lang slaapje.
ja toch, Natasia denkt er ook zo over. als je flink hebt overgewerkt mag je vaak de volgende dag wel wat later starten. daar zal je baas het vast mee eens zijn.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:08 schreef Fikkert het volgende:
[..]
no way, ik heb het niet zo op figuren die snacht een beetje stoer gaan doen met drank en dan de volgende dag verrot op hun nest liggen en de baas bellen dat ze ziek zijn
overwerken is een ander verhaal, zuipen en een beetje achter de pc zitten daarentegenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja toch, Natasia denkt er ook zo over. als je flink hebt overgewerkt mag je vaak de volgende dag wel wat later starten. daar zal je baas het vast mee eens zijn.
LOLquote:Op maandag 29 januari 2007 15:18 schreef Fikkert het volgende:
[..]
overwerken is een ander verhaal, zuipen en een beetje achter de pc zitten daarentegen
maar goed als je vindt dat ik nu op natasia, wat jij wilt![]()
DE KOMENDE MAANDEN MAAK IK VAN JE LEVEN HIER OP FOK! EEN HEL!!
DAT WIL JE NIEEEEEET WETEEEEEN !!![]()
haha, neem het niet zo serieus ( doe ik ook nietquote:Op maandag 29 januari 2007 15:16 schreef PokerJoker het volgende:
fijn, ik hoop dat de cos weer ff doet waar het voor is, ik heb geen stream op me werk, maar wil wel graag bij blijven, al dat gesmijt met modder van fokkers onderling kan me minder boeien, hoe oninteressant dgk zelf ook is........je bent verslaafd of je bent het niet.
mee eens ...maar vergeet niet dat deze mensen het leven van een miljonair mogen leven daar in het huis alhoewel ik daar weinig van zie of merk ....quote:Op maandag 29 januari 2007 15:08 schreef Fikkert het volgende:
[..]
no way, ik heb het niet zo op figuren die snacht een beetje stoer gaan doen met drank en dan de volgende dag verrot op hun nest liggen en de baas bellen dat ze ziek zijn
edit: ik was vannacht ook laat naar mn nest maar heb er inmiddels wel weer een werkdag opzitten
Technische/zakelijke bespreking met redactie en producenten van DGKquote:Op maandag 29 januari 2007 15:24 schreef Grimm het volgende:
Waarom mogen wij niet zien wat ze bespreken?
omdat ze er een motorzaag bij gebruiken !! hoor je hem .....quote:Op maandag 29 januari 2007 15:24 schreef Grimm het volgende:
Waarom mogen wij niet zien wat ze bespreken?
Huub zeurt niet, Brian welquote:Op maandag 29 januari 2007 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub werd ook een keer zijn bed uitgestuurd terwijl hij "ziek" was..... ook teveel drank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |