Je lijkt een onredelijke ideeëndoder (+n -n?), da's alles - zo lijkt Bert ook in elkaar te zitten, zielige vrouwquote:Op maandag 29 januari 2007 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gut oh gut, het is vrouw en het is het niet met je eens en dus onredelijk?? Zielepiet.
Paarden weg, dus dan ook Lesly wegquote:Op maandag 29 januari 2007 14:43 schreef noekje het volgende:
Yvette is niet blij. Er is niks met het rooster gedaan.
Ik ben vrolijk hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 14:44 schreef happyme28 het volgende:
Hallo allemaal, wat hangt er hier een negatieve sfeerdenk kijk ff tussen mijn werkzaamheden door. Is er helemaal niets gezelligs op de stream? Is Nena al naar het ziekenhuis?
een geluk bij een ongeluk!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Paarden weg, dus dan ook Lesly weg![]()
Als je mijn posts nou één GOED gelezen had, dan had je al tig keer kunnen lezen dat ik weinig problemen met het idee an sich had, maar wel problemen had met jouw suggestie dat het wel leuk zou zijn voor de dames....... maar goed, kennelijk is het te moeilijk voor je, een vrouw met een mening, en zeker als die mening dan niet strookt met de jouwe.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:42 schreef tipsch het volgende:
Je lijkt een onredelijke ideeëndoder (+n -n?), da's alles - zo lijkt Bert ook in elkaar te zitten, zielige vrouw
quote:Op maandag 29 januari 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Paarden weg, dus dan ook Lesly weg![]()
ah, thin skin en aangaande het emancipatieonderwerp 0 relativeringsvermogen - succes, toedels!!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je mijn posts nou één GOED gelezen had, dan had je al tig keer kunnen lezen dat ik weinig problemen met het idee an sich had, maar wel problemen had met jouw suggestie dat het wel leuk gevonden zou worden door de dames....... maar goed, kennelijk is het te moeilijk voor je, een vrouw met een mening, en zeker als die mening dan niet strookt met de jouwe.
Doe me een lol en gooi me lekker van je MSN, ik heb jou ook al verwijderd.... toedeledokie.
goede middag.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:46 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Daarom schrobt de Bart de stallen uit alsof het een lieve lust is.
Dat vroeg ik een tijdje terug ook, maar denk het welquote:Op maandag 29 januari 2007 14:53 schreef Sug4r het volgende:
Is Huub al naar bed?
het is maandagquote:Op maandag 29 januari 2007 14:39 schreef avonne het volgende:
[..]
er wordt nogal wat gezeurd vandaag hier.
Negeren die hap.
ow is ie weer 'ziek'quote:Op maandag 29 januari 2007 14:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik een tijdje terug ook, maar denk het wel
Hij heeft een uur geslapen zei hij zelf. Hij is gewoon moe plus een kater.quote:
ja dat weet ikquote:Op maandag 29 januari 2007 15:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft een uur geslapen zei hij zelf. Hij is gewoon moe plus een kater.
Hij heeft heel de nacht zitten pokeren en maar één uurtje geslapen, dus zal hij wel moe zijn.quote:
Was dat niet Brian?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:02 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ja dat weet ik, net als vorige week en toen werd er gezegd dat ie ziek was, als die op zn nest ligt vind ik dat zwak, slapen doe je maar snacht en anders niet zeuren overdag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |